Anbefalte innlegg

sant det, hvor på andre sia ta by'n da? :P hehe

Ok, får vel røpe det da.. kanskje du ser hvor det er på bildet? :D

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååhh-... Så deilig det så ut med rein bil.... !

Ps: du får ikke retta på teksten på lyktene dine så de står likt da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meningen de skal skråe litt hver sin vei, har bare ikke gidda å rette de siden jeg bytta filter på de.. :P

Vil ikke ha begge til å være helt vannrett, det ser så.. ånkli ut det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe - samma om de står rett opp og ned eller hva de gjør - bare de står likt. Ellers blir det SÅ rotete asså :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerp deg'a.. :-)

Fy faen.. Av og til savner jeg ungkarslivet sååå jævli.. Jeg skal aldri ha unger vertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å være pirkete på sånne detaljer har jeg lært av Thomas - han er litt manisk der.. hehe

Å ? Har du det så ille altså ? :stikke:

Egne unger kan faktisk anbefales selv om jeg ikke var veldig overbevist selv før jeg ble mamma.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål.. Har du en i nabolaget med en grå golf stasjonsvogn?

Sett den flere ganger denne uka, den ser nice ut :-)

Hmm, ikke som jeg kommer på nå på sparket hvertfall... : klø :

Du har vært på shell å vaska ja? Visste ikke at de hadde slik selvvask rom :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få de filtrene slik de skal være til i morgen vivian. Da får vi se hva thomas sier da.. Hehe..

Var der ja pål. Jeg visste det heller ikke, spurte om å få bruke en spyleslange i maskinvasken jeg, men så hadde de et selvvaskerom. Men såpespyleren virka ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål, har jeg nummeret ditt? Jeg finner det vertfall ikke.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øldrekking noen? Jokke,hc?

Med je veit du: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra : haha :[/QU

Ikke før laaaaaaaaaaangt på dag det da: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra : haha :

Ikke før laaaaaaaaaaangt på dag det da: smil :

Litt med baktanke jeg foreslo såpass langt på dag på en søndag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian: Jeg har ikke gidda å fysisk ut å snu på dekslene, men her ser du hvordan jeg mener de skal stå.. :D

DSC_0061.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og Thomas får nok ta en prat i morra og se om dere blir enige : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Størst er først, størst har rett..

I win! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Størst er først, størst har rett..

I win! :D

:skummelt:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt kosepils på meg i dag også : o Men skal på jobb kl 12.00 i morra :P Så i dag blir det rolig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt kosepils på meg i dag også : o Men skal på jobb kl 12.00 i morra :P Så i dag blir det rolig :D

Veldig rolig her og. Sitter i sofaen under pleddet og koser oss med kaffe og nystekte boller : rolleyes

Ganske stor forskjell på lørdagskveldene før og etter man blir foreldre gitt... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på lørdagskveldene før og etter man blir foreldre gitt... :P

Ja det har du helt rett i gitt ;) Vi sitter å ser på grand prix faktisk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det har du helt rett i gitt ;) Vi sitter å ser på grand prix faktisk :P

Hehe - har slått av TVn vi da og sitter med hver vår pc. Jeg på dette forumet og min bedre halvdel på Ford forum : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På shell ja Stig Arne ;) Der vaska jeg veldig mye før faktisk. Fordi før var det bare å slå i sia på polett automaten så starta den :P Var sånn leeeeenge:)

Synd det er så jævlig trangt der.. Tragisk at dette faktisk er den eneste innendørse selvvaskehallen i dala..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På shell ja Stig Arne ;) Der vaska jeg veldig mye før faktisk. Fordi før var det bare å slå i sia på polett automaten så starta den :P Var sånn leeeeenge:)

Synd det er så jævlig trangt der.. Tragisk at dette faktisk er den eneste innendørse selvvaskehallen i dala..

hmmm kansje jeg skal starte det. lure på om nav er med og støtte meg i det. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja.. var en smule trangt til både grevlingen og meg med lukket port der.. :D

Men fant heldigvis denne plassen å vaske da, får klare seg til sommern :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.