#2901 Skrevet Februar 5, 2011 sant det, hvor på andre sia ta by'n da? hehe Ok, får vel røpe det da.. kanskje du ser hvor det er på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2902 Skrevet Februar 5, 2011 Åååååhh-... Så deilig det så ut med rein bil.... ! Ps: du får ikke retta på teksten på lyktene dine så de står likt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2903 Skrevet Februar 5, 2011 Det er meningen de skal skråe litt hver sin vei, har bare ikke gidda å rette de siden jeg bytta filter på de.. Vil ikke ha begge til å være helt vannrett, det ser så.. ånkli ut det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2904 Skrevet Februar 5, 2011 Hehe - samma om de står rett opp og ned eller hva de gjør - bare de står likt. Ellers blir det SÅ rotete asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2905 Skrevet Februar 5, 2011 Skjerp deg'a.. :-) Fy faen.. Av og til savner jeg ungkarslivet sååå jævli.. Jeg skal aldri ha unger vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2906 Skrevet Februar 5, 2011 å være pirkete på sånne detaljer har jeg lært av Thomas - han er litt manisk der.. hehe Å ? Har du det så ille altså ? Egne unger kan faktisk anbefales selv om jeg ikke var veldig overbevist selv før jeg ble mamma.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2907 Skrevet Februar 5, 2011 Pål.. Har du en i nabolaget med en grå golf stasjonsvogn?Sett den flere ganger denne uka, den ser nice ut :-) Hmm, ikke som jeg kommer på nå på sparket hvertfall... Du har vært på shell å vaska ja? Visste ikke at de hadde slik selvvask rom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2908 Skrevet Februar 5, 2011 Skal prøve å få de filtrene slik de skal være til i morgen vivian. Da får vi se hva thomas sier da.. Hehe.. Var der ja pål. Jeg visste det heller ikke, spurte om å få bruke en spyleslange i maskinvasken jeg, men så hadde de et selvvaskerom. Men såpespyleren virka ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2909 Skrevet Februar 5, 2011 Pål, har jeg nummeret ditt? Jeg finner det vertfall ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2910 Skrevet Februar 5, 2011 Øldrekking noen? Jokke,hc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2911 Skrevet Februar 5, 2011 Øldrekking noen? Jokke,hc? Med je veit du: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2912 Skrevet Februar 5, 2011 Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2913 Skrevet Februar 5, 2011 Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra [/QU Ikke før laaaaaaaaaaangt på dag det da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2914 Skrevet Februar 5, 2011 Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra Ikke før laaaaaaaaaaangt på dag det da: smil : Litt med baktanke jeg foreslo såpass langt på dag på en søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2915 Skrevet Februar 5, 2011 Vivian: Jeg har ikke gidda å fysisk ut å snu på dekslene, men her ser du hvordan jeg mener de skal stå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2916 Skrevet Februar 5, 2011 Du og Thomas får nok ta en prat i morra og se om dere blir enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2917 Skrevet Februar 5, 2011 Størst er først, størst har rett.. I win! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2918 Skrevet Februar 5, 2011 Størst er først, størst har rett.. I win! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2919 Skrevet Februar 5, 2011 Nå må ikke dere smågutta drikke så mye at dere ikke er kjørbare til lokallagstreffet i morra Ble litt kosepils på meg i dag også : o Men skal på jobb kl 12.00 i morra Så i dag blir det rolig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2920 Skrevet Februar 5, 2011 Ble litt kosepils på meg i dag også : o Men skal på jobb kl 12.00 i morra Så i dag blir det rolig Veldig rolig her og. Sitter i sofaen under pleddet og koser oss med kaffe og nystekte boller Ganske stor forskjell på lørdagskveldene før og etter man blir foreldre gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2921 Skrevet Februar 5, 2011 Ganske stor forskjell på lørdagskveldene før og etter man blir foreldre gitt... Ja det har du helt rett i gitt Vi sitter å ser på grand prix faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2922 Skrevet Februar 5, 2011 Ja det har du helt rett i gitt Vi sitter å ser på grand prix faktisk Hehe - har slått av TVn vi da og sitter med hver vår pc. Jeg på dette forumet og min bedre halvdel på Ford forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2923 Skrevet Februar 5, 2011 På shell ja Stig Arne Der vaska jeg veldig mye før faktisk. Fordi før var det bare å slå i sia på polett automaten så starta den Var sånn leeeeenge:) Synd det er så jævlig trangt der.. Tragisk at dette faktisk er den eneste innendørse selvvaskehallen i dala.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2924 Skrevet Februar 5, 2011 På shell ja Stig Arne Der vaska jeg veldig mye før faktisk. Fordi før var det bare å slå i sia på polett automaten så starta den Var sånn leeeeenge:) Synd det er så jævlig trangt der.. Tragisk at dette faktisk er den eneste innendørse selvvaskehallen i dala.. hmmm kansje jeg skal starte det. lure på om nav er med og støtte meg i det. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2925 Skrevet Februar 6, 2011 På shell ja Stig Arne Der vaska jeg veldig mye før faktisk. Fordi før var det bare å slå i sia på polett automaten så starta den Var sånn leeeeenge:) Synd det er så jævlig trangt der.. Tragisk at dette faktisk er den eneste innendørse selvvaskehallen i dala.. hehe ja.. var en smule trangt til både grevlingen og meg med lukket port der.. Men fant heldigvis denne plassen å vaske da, får klare seg til sommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...