Anbefalte innlegg

Du stig arne, det er veldig glatt i svingen ved deg :P ikke hørt noe bråk du vell ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stig arne, det er veldig glatt i svingen ved deg :P ikke hørt noe bråk du vell ? :D

Ikke skryt på deg no a, pingla.

Meksikans potetgull etterfulgt av 1 glass biola. så er jeg i kjempeform i morra før jobb :D får man håpe ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, det er til og med glatt til grevlingen der, men jeg hører ikke hva som skjer der borte jeg nei. Har hørt Pål et par ganger bare, thats it :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært ute på E6 og sett i dag? Er den tørka opp eller er den våt og ekkel..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært ute på E6 og sett i dag? Er den tørka opp eller er den våt og ekkel..?

Veit ikke:-P får ikke håpe det:-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å snirkle meg gamle-e6 jeg.. :P Faen skjære da gitt, bilen står like fin og blank ute her som den gjorde i går..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virka jo ganske tørt der i går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal være slu og bruke Citröen' til frøkna... :D hæhæ!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du, det er til og med glatt til grevlingen der, men jeg hører ikke hva som skjer der borte jeg nei. Har hørt Pål et par ganger bare, thats it :D

kjedelig a :P tenkte jeg sku bråke litt att deg jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort om luftfilterboksen din til sveitserost, Kim Rune? Om det var typ44 du kjørte, altså.

Jeg skal ihvertfall i verkstedet for å demontere litt felger sånn at de kan få litt lakk på seg til sommeren, samt slå av en tullprat med Eirik som er oppi versktedet. Ikke noe lokallagstreff på meg i dag ettersom det er middag hos svigers etterpå:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror bilen bråker nok jeg altså haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatt for alle der :P Godt du ikke hører meg når jeg kommer til og fra jobb da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatt for alle der :P Godt du ikke hører meg når jeg kommer til og fra jobb da :P

Hehe, når jobber du da? Og hvor?

Det er av og til jeg hører noe bromming, men aldri så jeg legger merke til det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wræææææl savner å kjøre passat alt nååååååå :P cruise kjærre altså, setet helt i bånn å no gammal rap på daupunkt høytalerne fra nitten pil å bue :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, når jobber du da? Og hvor?

Det er av og til jeg hører noe bromming, men aldri så jeg legger merke til det.

Passerer der ca 8 og 15.50 hver dag. Pedalen har en tendens til å lete etter gulvet oppover der :P Jobber på Mattilsynet. ved siden av Tine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe - har slått av TVn vi da og sitter med hver vår pc. Jeg på dette forumet og min bedre halvdel på Ford forum : rolleyes

Je må nesten bare kommentere denna.. Thomas kan jo itte gå som en bedre halvdel så Ford-frelst som han er :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je må nesten bare kommentere denna.. Thomas kan jo itte gå som en bedre halvdel så Ford-frelst som han er :P

: haha :

Nå står han og bråker bak stolen min her.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Den var kanskje på nippet tell å vara stygg, men je klarte itte å la vara.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Den var kanskje på nippet tell å vara stygg, men je klarte itte å la vara.

Ååååh.. Jeg mobber ham så mye for den gamle haugen av en bil atte.. så han er veldig vant til det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Nå står han og bråker bak stolen min her.. : smil :

Ååååh.. Jeg mobber ham så mye for den gamle haugen av en bil atte.. så han er veldig vant til det :P

Hallo... å detta er for slags sammensvergelse? Makan: bråk :

:fy:

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo... å detta er for slags sammensvergelse? Makan: bråk :

:fy:

: smil :

:stikke:

hihi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taunus er itte det verste du kunne likt da. Bra nåen vil ta vare på slikt å! Skål :venner:

Har sprette meg ei Gösser etter Funäsdalsturen. Syns flere herfra burde ta seg turen dit opp!

Sjøl om 2.8'n har fått vektreduksjon i form av mindre frontfanger, og en litt vindskjev bakfelg, så har je hatt ei artig hælj! Et treff som je faktisk sett høgere enn Rudskogen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble et bra treff ja?

Men er det itte no grådig kaldt der a ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerer der ca 8 og 15.50 hver dag. Pedalen har en tendens til å lete etter gulvet oppover der :P Jobber på Mattilsynet. ved siden av Tine

Aha! Har det gått greit å kjøre undergangen der i hele vinter eller?

Jeg måtte kjøre rundt ei stund før de skrapa undergangen der, var for djupe spor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.