#2951 Skrevet Februar 6, 2011 Sikkert t-skjorte vær der og.. Ja dæ skar du sjå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2952 Skrevet Februar 6, 2011 Aha! Har det gått greit å kjøre undergangen der i hele vinter eller?Jeg måtte kjøre rundt ei stund før de skrapa undergangen der, var for djupe spor.. Har måttet snike meg opp på kantene der ja. Har gått akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2953 Skrevet Februar 6, 2011 Treffet var knallbra det! 5 året je er der nå trur je Temperaturen var itte ille, kanskje 6-8 blå i går og 3-4 blå idag vil je tippe på. Sola varme bra i dag da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2954 Skrevet Februar 6, 2011 Har måttet snike meg opp på kantene der ja. Har gått akkurat Gikk til H***** det med meg den siste uka før de skrapa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2955 Skrevet Februar 6, 2011 Tror Pål blir nødt å kjøpe seg A6, eller få seg slikt interiør i A4'n sin.. for sjekk gliiiset på denne gutten da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2956 Skrevet Februar 6, 2011 Heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2957 Skrevet Februar 6, 2011 (endret) Daaaa er jeg hjemme igjen å testa quattron skikkelig før den ble parkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2958 Skrevet Februar 7, 2011 Men god morgen da dere..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2959 Skrevet Februar 7, 2011 gleder meg virkelig til og dra på jobb kl 7 etter ei natt med super bowl:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2960 Skrevet Februar 7, 2011 Guten morgen Alles! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2961 Skrevet Februar 7, 2011 Guten morgen Alles! Der var'n kommet seg på kontoret gitt.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2962 Skrevet Februar 7, 2011 Men dæææh.. Oppdateringa på tapatalk ser sweet ut. Ikke de store forandringene kanskje, men jeg liker de.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2963 Skrevet Februar 7, 2011 God morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2964 Skrevet Februar 7, 2011 Mårran ja! Nå ska je kjøre eldstemann i barnehagen for så dra å trene.. Håper jeg våkner snart:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2965 Skrevet Februar 7, 2011 Morn morn (Føler jeg er skikkelig sein med å komme meg på nett jeg ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2966 Skrevet Februar 7, 2011 Goood morning. Eta frokost. Dra på skolen et par timer så komme seg hemmat veh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2967 Skrevet Februar 7, 2011 God morgen ja! og takk for igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2968 Skrevet Februar 7, 2011 Takk for i går ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2969 Skrevet Februar 7, 2011 Der var'n kommet seg på kontoret gitt.. :-) Aldeles korrekt Er ingenting som slår 20 minutter med ren sosing på morran ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2970 Skrevet Februar 7, 2011 God morgen, ja! Stod da opp for en og en halv time siden, men ikke på nett før nå - sånn for the record;) TVen min har reist til sykehuset for en liten operasjon også, så det skal bli snadder med 24" bilderørs TV framover så lenge:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2971 Skrevet Februar 7, 2011 Aldeles korrekt Er ingenting som slår 20 minutter med ren sosing på morran ;D din?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2972 Skrevet Februar 7, 2011 Ligner veldig på den Eskild Nilsen hadde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2973 Skrevet Februar 7, 2011 din?? Dette var min bil i 2010 sesongen ja. Kjøpte den av Eskild Nilsen. Og det er han som kjører den på bane på dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2974 Skrevet Februar 8, 2011 Opp og hopp alle sammen! Fikk gjort en del med bilen igår, og strålende fornøyd med meg selv idag... Prøve å få funnet på noe mer med bilen iløpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2975 Skrevet Februar 8, 2011 God morgen ja! !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...