#3026 Skrevet Februar 9, 2011 Naf bana i Moelv. Koster ingenting. Må skrive kontrakt så du liksom er pliktig til å kjøre pent, får du prikk så får du ikke være med lenger. Sier ikke noe på senk og slik. Er litt av avtalen at politiet ikke ser på bila osv mens vi er der. Er mye rart som kjører for å si det sånn KLOKKEN ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3027 Skrevet Februar 9, 2011 KLOKKEN ???? Glemte det gitt Påmelding fra 1740 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3028 Skrevet Februar 9, 2011 KLOKKEN ???? Kl1800 begynner "førerkurset" ;-) Jeg skal hvertfall prøve passat'n:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3029 Skrevet Februar 9, 2011 Blir nok ikke glatta på meg i dag.. Skal trene jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3030 Skrevet Februar 9, 2011 Naf bana i Moelv. Koster ingenting. Må skrive kontrakt så du liksom er pliktig til å kjøre pent, får du prikk så får du ikke være med lenger. Sier ikke noe på senk og slik. Er litt av avtalen at politiet ikke ser på bila osv mens vi er der. Er mye rart som kjører for å si det sånn http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=8137181495 Så man får ikke herjet sånn som man vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3031 Skrevet Februar 9, 2011 fikk littttt lyst til og komme .... hvor lenge varer dddet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3032 Skrevet Februar 9, 2011 Så man får ikke herjet sånn som man vil? På veien til vanlig var det jeg mente Men på bana så er det først en runde vi kjører på tid (m/ premier osv til slutt), så etter det er det "frikjøring" da kan du kjøre akkurat sånn det passer deg fikk littttt lyst til og komme .... hvor lenge varer dddet? Kommer an på hvor mange som er påmeldt, men pleier vel å slutte av ved en 9, halv 9 tida om jeg husker riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3033 Skrevet Februar 9, 2011 fikk littttt lyst til og komme .... hvor lenge varer dddet? Ca. 21.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3034 Skrevet Februar 9, 2011 tror dette er no skummle greier ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3035 Skrevet Februar 9, 2011 jaa, best å holde seg unna vel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3036 Skrevet Februar 9, 2011 Var vel ikke sååå skummelt, Arnstein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3037 Skrevet Februar 9, 2011 Hvis vi sier at: 2 + 7 = 18 5 + 3 = 40 18 + 2 = 360 6 + 5 = 66 Hva er da: 14 + 5 = ? en liten nøtt for kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3038 Skrevet Februar 9, 2011 266 lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3039 Skrevet Februar 9, 2011 den va lett heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3040 Skrevet Februar 9, 2011 Akkurat hemmat fra trening Fader å mye øvelser i dag atte jeg rakk nesten ikke bli ferdig på 2 timer og 15 min jeg var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3041 Skrevet Februar 9, 2011 Hvis vi sier at: 2 + 7 = 18 5 + 3 = 40 18 + 2 = 360 6 + 5 = 66 Hva er da: 14 + 5 = ? en liten nøtt for kvelden Si hva du vil, 14+5 = 19, ferdig diskutert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3042 Skrevet Februar 9, 2011 Til å se ut som du gjør, Brage (ref. avatarbildet ditt), så er du neimen ikke dum, du: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3043 Skrevet Februar 9, 2011 Sier du at jeg er stygg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3044 Skrevet Februar 9, 2011 hahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3045 Skrevet Februar 9, 2011 Sier du at jeg er stygg? Ikke stygg, bare litt rart sammensatt tryne i forhold til andre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3046 Skrevet Februar 9, 2011 Da er det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3047 Skrevet Februar 9, 2011 Ellers, noen som har hatt seg i det siste? Eller: "haft se attåt", som de sier her oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3048 Skrevet Februar 9, 2011 du brage, ikke fått med meg at du ha solgt Ur'n jeg hvor gikk den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3049 Skrevet Februar 9, 2011 Den gikk i Tyskland. Etter det har den ikke gått. Ikke fått med deg noe de tre siste årene du eller? Ble solgt til Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3050 Skrevet Februar 9, 2011 hahaha det vet jeg daaaaa! aha bra du fikk solgt den da, eller bra å bra men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...