#3051 Skrevet Februar 9, 2011 Gratulerer med 6. Plass Arnstein Hadde det ikke vært for tilleggstiden du fikk hadde du vunnet jo ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3052 Skrevet Februar 9, 2011 hahaha det vet jeg daaaaa! aha bra du fikk solgt den da, eller bra å bra men Aldri BRA å selge en Urquattro, men den fortjente bedre enn å stå i et verksted hos en som har mer motivasjon til å skru Golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3053 Skrevet Februar 9, 2011 Enig så enig mer tid til vw og ikke minst bedre plass ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3054 Skrevet Februar 9, 2011 Da er det greit. Ja, noe annet ville da vært å juge. Ellers, noen som har hatt seg i det siste?Eller: "haft se attåt", som de sier her oppe. Over i går, var det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3055 Skrevet Februar 9, 2011 Enig så enig mer tid til vw og ikke minst bedre plass ? Nå er jeg eeegentlig større fan av gamle Audi med quattro, men siden jeg ikke har noe sånt stående, leker vi oss med det vi har. Og ja, det var deilig å få frigjort plassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3056 Skrevet Februar 9, 2011 Over i går, var det vel. Flaks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3057 Skrevet Februar 9, 2011 Pøh! Bodd sammen i et par år nå, så det var nok ikke flaks at det ble den første gangen for oss over i går:nana: Jeg er en storsjarmør, så det er null problem for meg å få dama mi i seng på 2 år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3058 Skrevet Februar 9, 2011 Nå er jeg eeegentlig større fan av gamle Audi med quattro, men siden jeg ikke har noe sånt stående, leker vi oss med det vi har. Og ja, det var deilig å få frigjort plassen... da er det kjekt med begge deler må si det er litt mer morro å kjøre 100Q en bora nå ha haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3059 Skrevet Februar 9, 2011 Gratulerer med 6. Plass Arnstein Hadde det ikke vært for tilleggstiden du fikk hadde du vunnet jo ;D hæh?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3060 Skrevet Februar 9, 2011 Var vel ikke sååå skummelt, Arnstein? visst faan var det skummelt!! Holdt jo på og ta hele bakenden min oppi første svingen der Sneia Autovernet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3061 Skrevet Februar 9, 2011 hæh?... http://ravnan.net/glatta/html/09_02_11.html Må være forsiktig på toppen av den bakken der du kjører opp for å starte på bana ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3062 Skrevet Februar 9, 2011 http://ravnan.net/glatta/html/09_02_11.html Må være forsiktig på toppen av den bakken der du kjører opp for å starte på bana ;p Hva faen... Så dårlige de andre må ha kjørt da , for jeg kjørte jo som et multihandikapet spebarn med adhd og torrets-syndrom, og med knukket ribbein, dårlig syn og 0 kontroll: smil : Neeeeeei siiiiiiiieeeer du det simen... Holdt på og lære det på den HARDE måten jeg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3063 Skrevet Februar 9, 2011 Alt går med god fart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3064 Skrevet Februar 9, 2011 Du har jo bensinturbo med skikkelig quattro, tenk på han som må tjuvlåne den "skamsenka" passaten til bror sin. Hehe. Neida, men fornøyd med tiden for det. Men savner quattroen nå på vinteren gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3065 Skrevet Februar 9, 2011 Alt går med god fart Synest nå ikke at jeg hadde det heller jeg:p Du har jo bensinturbo med skikkelig quattro, tenk på han som må tjuvlåne den "skamsenka" passaten til bror sin. Hehe.Neida, men fornøyd med tiden for det. Men savner quattroen nå på vinteren gitt. Hadde jeg hatt 100hk mer og noen andre dekk enn de slitte harde piggfrie jeg har, så hadde quattron passet bra ja =) men men, morro var det jo og prøve seg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3066 Skrevet Februar 10, 2011 God morgen godtfolk! Jammen klarte jeg ikke forsove meg idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3067 Skrevet Februar 10, 2011 God morgen godtfolk!Jammen klarte jeg ikke forsove meg idag. Pudding. Har ikke sovet på ganske straks 24 timer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3068 Skrevet Februar 10, 2011 goddag nå bærer det på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3069 Skrevet Februar 10, 2011 http://ravnan.net/glatta/html/09_02_11.html Må være forsiktig på toppen av den bakken der du kjører opp for å starte på bana ;p Hvorfor fikk jeg 15(!!!!!!!!!!!!!!!) sek tillegg?? Hadde jo egentlig knalltid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3070 Skrevet Februar 10, 2011 Var artig og få prøvd passat'n utpå der å;-) jaggu var det glatt noen steder:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3071 Skrevet Februar 10, 2011 Audi a8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3072 Skrevet Februar 10, 2011 Audi a8? Vw Scirocco? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3073 Skrevet Februar 10, 2011 Hvorfor fikk jeg 15(!!!!!!!!!!!!!!!) sek tillegg?? Hadde jo egentlig knalltid... Du er håpløs pål og du jukser ! Har jo 150hk mer enn gjennomsnittet utpå bana der ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3074 Skrevet Februar 10, 2011 Grasto: - Ser du skriver endel om trening innpå her, så går utifra at du har litt peiling.. Har du noe peil på Gainer å slik? Jeg har kjøpt Bigg Mass fra Proteinfabrikken, og har fått så vondt i magen etter jeg begynte med det Er det tilfeldig tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3075 Skrevet Februar 10, 2011 Grasto: - Ser du skriver endel om trening innpå her, så går utifra at du har litt peiling.. Har du noe peil på Gainer å slik? Jeg har kjøpt Bigg Mass fra Proteinfabrikken, og har fått så vondt i magen etter jeg begynte med det Er det tilfeldig tror du? Nå har ikke jeg noen personlig erfaring med proteinfabrikken. Men hvordan vondt er det? Ganske naturlig at du får litt mer luft i magen når du begynner å bruke gainer. Men skal ikke få noe spesiell mageknipe. Klart hvis du drikker for mye så kan det knyte seg litt. Vil anbefale at du bare fortsetter å prøve litt for å se om det gir seg hvis det ikke allerede er veldig vondt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...