Anbefalte innlegg

Hvorfor fikk jeg 15(!!!!!!!!!!!!!!!) sek tillegg?? Hadde jo egentlig knalltid... : gråter :

bomma på ei kjegle?

kjørte på rødt kanskje : haha :

og kjørte på politiet? :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bomma på ei kjegle?

Misstenker gunda pluss en kjegle :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen personlig erfaring med proteinfabrikken.

Men hvordan vondt er det? Ganske naturlig at du får litt mer luft i magen når du begynner å bruke gainer. Men skal ikke få noe spesiell mageknipe. Klart hvis du drikker for mye så kan det knyte seg litt.

Vil anbefale at du bare fortsetter å prøve litt for å se om det gir seg hvis det ikke allerede er veldig vondt.

Ikke direkte mageknip, men såppas ubehagelig at jeg slutter med gainer for å se om det hjelper. Har vært slik over lengre tid nå. Men ja, mye luft i magen og mye romling.

Bruker ikke mer en anbefalt dosering, heller litt i underkant.

Får heller prøve å få i meg det jeg skal via ordentlig mat:) Men det er ikke lett veit jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke direkte mageknip, men såppas ubehagelig at jeg slutter med gainer for å se om det hjelper. Har vært slik over lengre tid nå. Men ja, mye luft i magen og mye romling.

Bruker ikke mer en anbefalt dosering, heller litt i underkant.

Får heller prøve å få i meg det jeg skal via ordentlig mat:) Men det er ikke lett veit jeg ;)

Hehe, neii, det er ikke mye lett. Anbefalt dosering på pf sine sider er jo 2-3 ganger daglig. Jeg synes det er litt drøyt ;p Bruker det kun som regel etter treningsøkt eller på dager der jeg ser at jeg ikke får i meg så mye mat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det snør, yes indeed. Stikke ut og hente det "nye" objektivet mitt og noe dop på apoteket nå, så fare for at det blir en liten sladd eller to, da:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bomma på ei kjegle?

Hehe :P Vet jeg bomma på ei kjegle, men det erjo bare 5sek.

Sikkert han politilærlingen sin skyld!! Han var sikkert furt fordi han ikke fikk tatt noen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ut å sloss med snøen.. Snøen er dømt til å tape! MOAHAHA!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ut å sloss med snøen.. Snøen er dømt til å tape! MOAHAHA!!

Haha:-D. Jeg å:-P utrolig og passat'n:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere snø, hvorfor har jeg bare en gnager til en Polo av vinterbil nå! Quattro kom til meg! Nydelig føre på Gjøvik hvertfall. Til og med gøy med Polo'n :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatt som et uvær for det, merket elektronikken godt på vei hjem for å si det slik. Måtte stoppe for en traktor, godt jeg så den når jeg var 50 - 60m unna, for jeg brukte 40 av de til å stoppe, fra 60km/t...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang dekka mine står på like godt som utslitte sommerdekk, så det er ganske spennende til tider å kjøre når det er sånn halvbløt snø ute som nå.

Spør her også: Noen som har utstyr til å glassblåse 4 sentere til felger? Kun løse sentere med spraylakk som sitter dårlig, så er ikke store jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang dekka mine står på like godt som utslitte sommerdekk, så det er ganske spennende til tider å kjøre når det er sånn halvbløt snø ute som nå.

Spør her også: Noen som har utstyr til å glassblåse 4 sentere til felger? Kun løse sentere med spraylakk som sitter dårlig, så er ikke store jobben.

Duxola ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt det ene senteret med Duxola to ganger alt, men er så mange kriker og kroker på felgene at det tar så lang tid:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om 8 timer er det helg gitt! :)

Nope, om 10 minutter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig brøyta? passat med syncro er tingen ;) (nårn ikke har gammal quattro :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunnar Hippe AS i Moelv da?

Er så redd for at det skal bli for grov overflate ettersom han bruker sand:o Vil ikke ende opp med å måtte sitte å pusse og gnikke for at felgene ikke skal ha en for grov overflate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1t igjen til helg!

Samtidig har jeg igjen arbeid til 2,5-3t.

Hmmmm...

jajaj.. Da får vi logge av her og prøve å gjøre noe da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fader for ett møkkvær det var i dag tidlig, hadde drevi att en snøhaug over panseret på passaten, og utafor døra var det 1 meter snø :P god start på dagen.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt å såg gjennom bilder fra i sommer, må si jeg savner blank bil å sommerhjul når jeg såg detta!! :(

45977061.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.