#3151 Skrevet Februar 12, 2011 du er gummi du simen et bilde til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3152 Skrevet Februar 12, 2011 Senteret ditt ser ut som gummi Kim Rune ja,,, stygge var de og !!! Selg dem billi til meg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3153 Skrevet Februar 12, 2011 Jeg har bare 4 stk sentere som ligger i stua her nå, jeg:o Ikke fullt så kult det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3154 Skrevet Februar 12, 2011 ja,,, stygge var de og !!! Selg dem billi til meg du ja fysj altså lov å drømme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3155 Skrevet Februar 12, 2011 HÆH??!? Gravd fram en Quattro?? S2?!!!?? Den skal KJØRES fram 1. diff sperre inn. 2. full gass 3. clutch ut 4. Brøyt deg fram! Å den skal da ikke stå på en låve på vintern heller ! orka ikke prøve å kjøre den løs engang.. men morro å høre 5'er lyden igjen gitt: smil :.. prøveskilt på neste vag meet tru: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3156 Skrevet Februar 12, 2011 Jeg er ikke mye gummi vettu Sitt å vente på telefon je nå. Skal ha litt opplæring i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3157 Skrevet Februar 12, 2011 ???? nei sånn rekkegarasje med port, vegger i alle rettninger og tak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3158 Skrevet Februar 12, 2011 var ''bare'' -17.5 hos meg i dag tidlig, men når jeg kom nedi daln var det -24 var visst -31 på midstranda idag å Stemmer på en prikk dette.. Grevlingen viste -24 i dag tidlig, midstranda viste -31, nedover Odal'n varierte det fra -16 til -30 med korte avstandsforskjeller, så der nedover er det nok ei og annen kuldegrop. I Charlottenberg var det -15 når vi kom dit og -8 når vi reiste(sola varma godt i dag), og nå tilbake i dala så viste den -22. Og alle var enige om at de hadde hatt en fin tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3159 Skrevet Februar 12, 2011 Fikk litt hjertet i halsen når jeg møtte dette synet på tur tilbake over grensa.. Men det gikk greit, smilte mitt mest sjarmerende smil jeg hadde på lager så gikk det fint. Men "noe" sier meg at disse ikke hadde en like god tur.. Ble stående ca 20min og titte på disse greiene her.. Gikk bra med folket virket det som, men utrivelig læll.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3160 Skrevet Februar 12, 2011 jasså vært på harrytur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3161 Skrevet Februar 12, 2011 dere har ikke noe og klage på var 37,5 her i sta. ellers lure på om det var under 40 i sta da det bare sto hh,h. så a6 starte jo så klart ikke i dag da det var 30blå ute da. så lure på hvordan det blir i morgen. huff. disel er noe dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3162 Skrevet Februar 12, 2011 Faen å du bor henn a? Er 24,3 minus hos meg nå.. Litt mildere ut mot kysten veitdu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3163 Skrevet Februar 12, 2011 er på tynset en tur i helga. ikke den likeste helga og dra hit på. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3164 Skrevet Februar 12, 2011 Var -27-5 i dala nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3165 Skrevet Februar 12, 2011 Delfiner er smarte. Etter kort tid i fangenskap har de lært mennesker til å stå på bassengkanten og fore dem med fisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3166 Skrevet Februar 13, 2011 Har folk hørt no mer ang Fabian heller?? Finner ikke tråden je.. slette eller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3167 Skrevet Februar 13, 2011 Tråden ble flyttet til arkivet, visstnok. Han er funnet i god behold og er på vei hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3168 Skrevet Februar 13, 2011 Tråden ble flyttet til arkivet, visstnok. Han er funnet i god behold og er på vei hjem:) Herregud.. Er det mulig: dum : Godt han ble funnet i god behold da:) Kan si je var smånervøs,, kjenner han ikke, men var småredd: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3169 Skrevet Februar 13, 2011 Maads erru våken ? du ha brukt ABM reklame sant ? ska sende bilen min til for folie på tak serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3170 Skrevet Februar 13, 2011 Herregud.. Er det mulig: dum : Godt han ble funnet i god behold da:) Kan si je var smånervøs,, kjenner han ikke, men var småredd: Den ble flyttet av hensyn til Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3171 Skrevet Februar 13, 2011 god morgen:) -27 her gitt: eek :.. kaldets sålangt i vinter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3172 Skrevet Februar 13, 2011 Har ikke gidda å sjekke temperaturen her enda, kjenner på huset at det er kaldt.. det er alt jeg trenger å vite, eller ikke trenger å vite sånn egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3173 Skrevet Februar 13, 2011 Kan konkludere med at det er kaldt nok ute.. Men anyway, når vi kom hjem fra harrytur i går, kom rundt svingen fra rundkjøringa og mot meg der, der så vi snøspruten sto rundt denne karen.. Forumist eller? Gadd ikke stoppe og hjelpe, for det første hadde vi bilen full av stæsj som måtte pakkes i fryser og greier, for det andre så har grevlingen en fremdriftskraft tilsvarende en barfott 8mnd gammel baby med guffe i bleien.. Men så at han var da kommet seg bort derfra etter ei stund, hehe.. Klabb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3174 Skrevet Februar 13, 2011 haha, lurer på åssen han greide det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3175 Skrevet Februar 13, 2011 Hehe ja.. Finurlige greier, har aldri skjedd før at noen har gått ut i den svingen der.. Hverken i innersving eller yttersving.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...