#3176 Skrevet Februar 13, 2011 0 grader på kjøkkenet, noen andre som vil surve over kaldt hus eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3177 Skrevet Februar 13, 2011 0 grader på kjøkkenet, noen andre som vil surve over kaldt hus eller? Åfyfaen: eek : her var det litt under 10:P vøri kaldt i natt? Gleder dekk til og flytte ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3178 Skrevet Februar 13, 2011 neida trivs her je vet du, er jo bare rimlig det å måtte fyre opp en 10-11 kubikk før vi er midt i februar å i tilegg fyre med strøm hehe kan vel hende det blir litt bedre med ferdig oppvarma husrom der all varme og varmtvann er inkludert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3179 Skrevet Februar 13, 2011 0 grader på kjøkkenet, noen andre som vil surve over kaldt hus eller? Minus grader på soverommet, 5grader på badet, fryst vann på både kjøkken og bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3180 Skrevet Februar 13, 2011 Maads erru våken ? du ha brukt ABM reklame sant ? ska sende bilen min til for folie på tak serru Nei, la meg etter siste innlegg, men våken igjen nuh! Jepp, har brukt de, og de er til å anbefale. Er der jeg er hver gang jeg skal ha meg et klistremerke og sånn, og det er bra service, fine priser og de er seriøse:) Men er det ABM Gjøvik eller Hamar du skal bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3181 Skrevet Februar 13, 2011 Der varru våken ja Hamar jeg ska bruke, har hørt på pris å var ca 1500 for å legge på taket må jo snart få lagt på denna folien på taket så den er klar til sommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3182 Skrevet Februar 13, 2011 Nå har itte je peiling på å slags arbe dom gjør på Gjøvik, men Gaute på Hamar vet je å er god førr. Kan absolutt anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3183 Skrevet Februar 13, 2011 Kaldt har det egentlig verdt i natt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3184 Skrevet Februar 13, 2011 Nå har itte je peiling på å slags arbe dom gjør på Gjøvik, men Gaute på Hamar vet je å er god førr. Kan absolutt anbefales Vi brukte ABM på lastebilene. Men vi brukte kun gjøvik, enda det var på feil side i forhold til hvor vi hørte til(alvdal). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3185 Skrevet Februar 13, 2011 På en plass som heter Kraby like ved der jeg bor så var det 33,5 minus i natt, fysj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3186 Skrevet Februar 13, 2011 På en plass som heter Kraby like ved der jeg bor så var det 33,5 minus i natt, fysj Fysj, kaldt. Brrrr Men det måtte ikke være så veldig langt unna det på rudshøgda hell: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3187 Skrevet Februar 13, 2011 noen som ser på rally ? petter har nå mista lappen OG lisensen sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3188 Skrevet Februar 13, 2011 Hæ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3189 Skrevet Februar 13, 2011 noen som ser på rally ? petter har nå mista lappen OG lisensen sin.. Ikke lisensen vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3190 Skrevet Februar 13, 2011 http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=10038134 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3191 Skrevet Februar 13, 2011 Ikke lisensen vel? jo den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3192 Skrevet Februar 13, 2011 jo den å Sto det der?: ) Litt dumt det da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3193 Skrevet Februar 13, 2011 Han får IKKE kjøre rally, så lenge førerkortet i det landet han er statsborger er inndratt... FIA.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3194 Skrevet Februar 13, 2011 Han får IKKE kjøre rally, så lenge førerkortet i det landet han er statsborger er inndratt... FIA.... Haha, litt kjett det da:P Han måtte nok ha dårlig tid:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3195 Skrevet Februar 13, 2011 Nå er jo lappen bare inndratt og så vidt meg bekjent er itte 112 i ei 80 sone i Sverige stort mer enn 50 norske kroner i bot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3196 Skrevet Februar 13, 2011 lite smart sverige mister man lappen 30kmt over 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3197 Skrevet Februar 13, 2011 lite smart sverige mister man lappen 30kmt over 80 Å er det du sier for no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3198 Skrevet Februar 13, 2011 sier det igjen jeg sverige mister man lappen 30kmt over 80 haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3199 Skrevet Februar 13, 2011 sier det igjen jeg sverige mister man lappen 30kmt over 80 haha Det var jævlig.. Har trudd at det var litt mer fritt fram i Sverige je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3200 Skrevet Februar 13, 2011 kopiert fra vg Er det vanlig å ta førerkortet til en som kjører i 112 km/t i 80-sone? - Ja, vi gjør det så lenge det er mer enn 20 km/t over fartsgrensen, forteller Tommy Lind. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...