#3201 Skrevet Februar 13, 2011 "Ifølge hjemmesiden til Transportstyrelsen kan de inndra førerkort for fra en måned til tre år. For Solberg vil avgjørelsen altså kun bety et forbud mot å kjøre i Sverige, slik at han får beholde førerkortet for å kjøre i andre land." Full gass igjen i Mexico for solberg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3202 Skrevet Februar 13, 2011 petter har nå mista lappen OG lisensen sin.. Hakke mista noen ting jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3203 Skrevet Februar 13, 2011 Der varru våken ja Hamar jeg ska bruke, har hørt på pris å var ca 1500 for å legge på taket må jo snart få lagt på denna folien på taket så den er klar til sommern Det er god pris, det:) Virker som de er bra på Hamar også, ref. innlegget til Glenn Erik i DENNE tråden, og Anders i denne tråden:) Sentrene mine bader seg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3204 Skrevet Februar 13, 2011 ska stikke innom der fortest mulig jeg har råd å få lagt på folie på taket se der ja funker det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3205 Skrevet Februar 13, 2011 Skal bli spennende å se det "nye" taket ditt:) Javisst, funker fett med Tynner - utrolig nok: rolleyes Lakken sitter ikke så veldig bra, så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3206 Skrevet Februar 13, 2011 håper hvertfall det bli bra, får sikkert mange hatere men det bryr meg pent lite hvorfår gjør det vansklig når man kan gjør det enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3207 Skrevet Februar 13, 2011 Hvitt tak eller? Blir kontrasten til den hvite boraen som går rundt her med sort tak da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3208 Skrevet Februar 13, 2011 nei ikke hvitt ikke ensfarga alle har jo det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3209 Skrevet Februar 13, 2011 Bruker støtt tynner på jobb når vi skal ha av maling på kjettinger å sånn, og da snakker vi TYKT med lakk, så tynner funker kjempefint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3210 Skrevet Februar 13, 2011 nei ikke hvitt ikke ensfarga alle har jo det Taket blir gull i samme fargen som senteret på felgene tenker jeg?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3211 Skrevet Februar 13, 2011 Kan jeg bare legge sommerfelga mine i tynner også da, om jeg skal pusse og lakke de..? Dette er bare på prosjektstadie enda, så ikke spør på farger eller noe, er bare nysgjerrig enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3212 Skrevet Februar 13, 2011 Det er god pris, det:)Sentrene mine bader seg:D funker det jævlig bra eller? har 4 ATS Cup som skulle ha bada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3213 Skrevet Februar 13, 2011 Taket blir gull i samme fargen som senteret på felgene tenker jeg?=) Du mener at de blir seende ut som gummi? Eller skosåler? Da skjønner jeg hva du mener med "ikke ensfarget", skal ha skomønster oppå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3214 Skrevet Februar 13, 2011 Kan jeg bare legge sommerfelga mine i tynner også da, om jeg skal pusse og lakke de..? Dette er bare på prosjektstadie enda, så ikke spør på farger eller noe, er bare nysgjerrig enda.. spørs nok litt hva slags lakk som er brukt, men utrolig hvor mye tynner fjerner:) på jobb bruker vi også pakningsfjerner, å det funker også knallbra, sprayer inn med pakningsfjerner, lar det sitte lenge, og bruker deretter høytrykkspyler med mye trøkk og varmt vann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3215 Skrevet Februar 13, 2011 Taket blir gull i samme fargen som senteret på felgene tenker jeg?=) nææ får vente å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3216 Skrevet Februar 13, 2011 Du mener at de blir seende ut som gummi? Eller skosåler? Da skjønner jeg hva du mener med "ikke ensfarget", skal ha skomønster oppå da? hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3217 Skrevet Februar 13, 2011 Busted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3218 Skrevet Februar 13, 2011 nei bli ikke skomønster haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3219 Skrevet Februar 13, 2011 Nikon d5000, ? Canon 500D ??? Canon 550D ??? Pentax k-x???? Canon 5d mk2 ? =D Siste er nok bare en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3220 Skrevet Februar 13, 2011 helt klart 5D mk2 men ellers så ville jeg satsa på 550D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3221 Skrevet Februar 13, 2011 nei bli ikke skomønster haha Tipper enten sjakkmønster eller gull. Eller kanskje gullfarga sjakkmønster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3222 Skrevet Februar 13, 2011 sjakk finnes på minicooper så sjakk ska jeg ikke ha må ha det ingen andre har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3223 Skrevet Februar 13, 2011 Nikon d5000, ?Canon 500D ??? Canon 550D ??? Pentax k-x???? Canon 5d mk2 ? =D Siste er nok bare en drøm Jeg har 550D og er fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3224 Skrevet Februar 13, 2011 sant, sant :Pp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3225 Skrevet Februar 13, 2011 Jeg ville gått for d5000 Men her er regelen.. spør 5 forskjellige folk og få 5 forskjellige svar.. Om de ligger i samme prisklasse så er det som regel ikke så alt for store forskjellene. Men har du hatt Canon før, så velg Canon igjen, eller Nikon om du har hatt Nikon før eller ikke hatt noe slikt før.. Nikon har i flere tester fått skryt for at de er lettere å sette seg inn i og ta bedre bilder med ut av esken. Men når du lærer deg å bruke kameraene så er det sjelden noen teknisk store forskjeller, men mer hva man er vant til og hva man syns er lettvint og tungvint fra det ene til det andre.. Det viktigste er at du bare bestemmer deg for et kamera, og så lærer deg å bruke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...