Anbefalte innlegg

Jepp, F2.8 var et must:)

Hvilket da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpe meg nytt kamera jeg å trur jeg. engangs holder nok ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide at dere kommer dere opp snart!?

Jeg for min del skal snart hjem og legge meg.. Tredje uka med nattskift på fire uker dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er ute å kjører golfen sin i stativ på henger i dala a? Blå med Orange dører . Rolf?

Er nok Rolf tenker jeg. Han har spurt flere etter verkstedplass i br.dals området så spørs om han ha skaffet seg det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppe og har levert katta til kastrering! Stakkars mann :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kræsjet bruksbilen i dag, takkfordeet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kræsjet bruksbilen i dag, takkfordeet..

rocco`n? mye skader?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg det på facern, gammal lancer heldigvis.. men gikk det bra med deg ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rocco`n? mye skader?

Såg det på facern, gammal lancer heldigvis.. men gikk det bra med deg ?

Heldigvis bare den ja, men ubehagelig fordet..

Gikk fint, litt øm i nakke å vondt i hode bare.

Så nå er roccoen bruksvogn igjen.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driv å ser litt på detta http://www.fotovideo.no/Avdelinger/Produkter/Objektiver/Canon/Vidvinkelzoom/Sigma-17-70mm-F28-4-DC-Macro-OS-Canon-Norsk-Garanti-Vidvinkelzoom-m-bildestab-120207.aspx

men mulig jeg sjekker litt bruktmarked for å finne noe enda bedre men ikke dyrt :)

Stemmer. Sikkert bra det, men litt dumt at det ikke er F2.8 i hele zoomområdet, da:) Ville heller ha gått for DETTE da, men så er jo jeg litt sær og vil ha F2.8 uansett:p Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis bare den ja, men ubehagelig fordet..

Gikk fint, litt øm i nakke å vondt i hode bare.

Så nå er roccoen bruksvogn igjen.. :P

Vrak?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer. Sikkert bra det, men litt dumt at det ikke er F2.8 i hele zoomområdet, da:) Ville heller ha gått for DETTE da, men så er jo jeg litt sær og vil ha F2.8 uansett:p Hehe.

ja hadde vært digg med F2,8 hele veien:D men så er jeg skeptisk til tamron men det er sikkert bare fordi det første mitt va rææva.

Og fy f*** for en driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt dag!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hadde vært digg med F2,8 hele veien:D men så er jeg skeptisk til tamron men det er sikkert bare fordi det første mitt va rææva.

Og fy f*** for en driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt dag!!!

Du driv å surve over det over alt! Når du først surve kan du si hva det er så vi slipper å spørre !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du driv å surve over det over alt! Når du først surve kan du si hva det er så vi slipper å spørre !

Attentionwhore vettu.. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha kjeft du a:D

fra lang til kort historie!

akk i dag har jeg lov til å være max irritert! når folk klager til sjefen at jeg jobber for sakte og tar for mange pauser kan døm jaggu drite å dra, for jeg gjør da fader ikka anne ell å jobbe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha kjeft du a simen :D

akk i dag har jeg lov til å være max irritert! når folk klager til sjefen at jeg jobber for sakte og tar for mange pauser kan døm jaggu drite å dra, for jeg gjør da fader ikka anne ell å jobbe!

haha : haha : noen som prøver å bli sjefens bestevenn? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er både eier av bygge å en jeg jobber med som ha klaga så vetta fa** jeg! rimelig unødvendig når det ikke stemmer på en flekk hvertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet.. Bare mange nok sier en ting så blir det til slutt "sant" vettu..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å være skeptisk for, det skal jeg love deg;) Det jeg linket til vant jo Eisa-prisen i 2003-2004. Alternativt kan du kjøpe likt av det jeg kjøpte brukt nå. Link HER, dog til Nikon, men de skaffer sikkert til Canon også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser liksom ikke vitsen i å klage på ting som ikke stemmer, jobber jo overtid for å få ting ferdig. Kan ikke si man ikke jobber da akk : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å være skeptisk for, det skal jeg love deg;) Det jeg linket til vant jo Eisa-prisen i 2003-2004. Alternativt kan du kjøpe likt av det jeg kjøpte brukt nå. Link HER, dog til Nikon, men de skaffer sikkert til Canon også.

ja får se hva jeg ender opp med :) hvertfall lyst på et med 2,8 heeele veien :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, du ser ikke forskjellen på å skrive mange timer og å jobbe mange timer..? *mobbe*

Neida, skjønner det der sikkert er kjett. Du får bare heve deg over det og dokumentere hva du har gjort på en dag. Har en kompis som er snekker som sjefen hinta noe om det samme til, og jo det stemte at han kanskje ikke fikk gjort unna like mange løpemeter med feks listing som andre på en dag. Men så var kvaliteten på den jobben han gjorde en del hakk bedre enn de andre, så han går nå mer på jobber hvor folk betaler for å få finish i førsteklasse, og blir ikke plaga mer.. :P

Så du får vise til ekstremt godt håndtverk eller vise de hva som er gjort på en dag, og spørre om de syns det er å forvente at det blir gjort enda mer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.