#3301 Skrevet Februar 15, 2011 Bekrefte å legge lekter tror jeg ikke er no vits hehe men jeg vet det ikke stemme så når jeg får brevet i posten så ska jeg stikke innom sjefen å høre hvorfor de har klaga vil ikke ha på meg at jeg er lat på jobb når jeg ikke er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Februar 15, 2011 Ahoi! Noen som vil ha en Samsung Galaxy S? Jeg tror jeg må ha en S2.. Altså.. kjøpe da.. får den ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Februar 15, 2011 Som sjef kan jeg forstå begge sider av en slik sak. Er faktisk en del folk som ikke gjør noe anna enn å sparke grus når de er på jobb. Hadde jeg vært deg Kim Rune, og ment at klagen var uberettiget.. Da ville jeg vist de begge hva jeg var god for jeg. That's it. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Februar 15, 2011 Hehe.. Hei SJÆF..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Februar 15, 2011 Ahoi!Noen som vil ha en Samsung Galaxy S? Jeg tror jeg må ha en S2.. Altså.. kjøpe da.. får den ikke.. Ska ha for den a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Februar 15, 2011 Vet ikke. S2'n må komme på markedet først. Trodde aldri jeg skulle bli mobilhore noen sinne, men er så fornøyd med Galaxy'n at jeg bare MÅ ha S2'n når den kommer.. Ble lansert for et par dager siden bare da, så er vel ikke her på en stund enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Februar 15, 2011 okei si fra om du ska selge a må ha meg ny tlf snart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Februar 15, 2011 okei si fra om du ska selge a må ha meg ny tlf snart hehe Wtf ? du bruker allerede en htc hero og jeg sitter her med en gammal klubbe av en ericsson med 1,3 mpx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Februar 15, 2011 liker nye tlfer kan ikke noe for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Februar 15, 2011 okei si fra om du ska selge a må ha meg ny tlf snart hehe Skal huske det, Galaxy S'n er helt sjef den, så må vente til det kommer noe råere på markedet. Da tror jeg S2'n er passende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Februar 15, 2011 kan hende jeg kjøper ny før da men det får vi se veldig lyst på GalaxyS hvertfall ser ut som du er ganske fornøyd hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Februar 15, 2011 Du kan få tafse litt på GT-I'n min når vi treffes neste gang vettu.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Februar 15, 2011 ja bare jeg ikke må tafse på deg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Februar 15, 2011 Bekrefte å legge lekter tror jeg ikke er no vits hehe men jeg vet det ikke stemme så når jeg får brevet i posten så ska jeg stikke innom sjefen å høre hvorfor de har klaga vil ikke ha på meg at jeg er lat på jobb når jeg ikke er det. Slike uberrettiget klager er kjipern da. Det er her du må hisse deg opp ovenfor sjefen, og til han kollegaen som har klagd på deg. Overdriv litt og bli skikkelig hissig Da skjønner jo sjefen din at det kanskje ikke stemmte helt. Hvis du er like rolig og ser ned i gulvet når du treffer på sjefen så er jo det bare en bekreftelse for han at han hadde rett. Du har full rett å spørre hva FAEN de driver med, uten å få noen konsekvenser for det. Jeg hadde ihvertfall ikke godtatt det! Med mindre jeg viste at det var noe sannhet i det. Og ingen kan være like kjappe til alt uansett.. Du må jo få kunne bruke den tiden DU trenger på å f.eks kunne lekte et tak. Hos oss er vi arbeidere i alle aldre.. Vi må jo bare godta at en på 60 kanskje ikke er like kjapp som en på 30 lissom Og du er kanskje ikke like kjapp til å lekte som en som har hatt svart belte i taklekting siden 1862 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Februar 15, 2011 ja ska ta en prat med sjefen så fort jeg får brevet, lure på hva som står der!! nei alle kan ikke jobbe like fort å når det er fi** kaldt ute er ikke akk effektiviteten på topp heller, noe det har vært de siste dagene, men selfølgelig jobber man det man klarer uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Februar 15, 2011 ja ska ta en prat med sjefen så fort jeg får brevet, lure på hva som står der!! nei alle kan ikke jobbe like fort å når det er fi** kaldt ute er ikke akk effektiviteten på topp heller, noe det har vært de siste dagene, men selfølgelig jobber man det man klarer uansett. Brev som i skriftlig advarsel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Februar 15, 2011 får vell klaga skriftlig tror jeg, sa hvertfall at jeg fikk brev i posten på tlf : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Februar 15, 2011 får vell klaga skriftlig tror jeg, sa hvertfall at jeg fikk brev i posten på tlf : p Okey.. Du må ikke finne deg i det ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Februar 15, 2011 nei det ska jeg ikke, greit nok om det hadde vært sant men det er det ikke så : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Februar 15, 2011 At byggeier klager er ikke noe å bry seg om, slike folk er født til å klage på alt Men han kollegan din? Han er vel ute etter uvenner eller?? Sikkert han som sitter hele dagen å følger med på alle andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Februar 15, 2011 ja eiern bryr jeg meg pent lite om, han har knapt vært der å sett. Fastpris er det å så han burde ikke klage. værste er at han er egentlig en grei fyr trodde jeg : p men tok vist feil der han er fader ikke noe bedre sjøl står å babler med andre halve dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Februar 15, 2011 Har hatt det samme problemet nå sjøl, fastpris på en jobb på en butikk vi hadde oppi stord. Så sier eieren at det går for smått, å han veit hvor fort det egentlig skal gå! Je ble så gærn, sjefen min skjønte ingenting. Har aldri dreti meg ut over tida eller på prisen. Så vi ble enige om at jeg ikke skulle dra ditt no mer. Men faen,irriterer meg enda En pappa gutt på 60 år som ikke har løftet en finger hele livet, skal liksom vite hvor fort elektro jobben tar! Nei, må bare gi faen. Jeg klarer det ikke helt sjøl men, privatfolk er det værste som er. Som regel jobber vi for Varner som eier cubus,dressman osv. Men han her leide på cubus konsepte, å måtte pusse opp. Noe han ikke helt ville virka det som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet Februar 16, 2011 GUDD MÅRNING! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet Februar 16, 2011 god å god kan diskuteres har spon på øyet, men skal vurdere det ett par timer til om jeg må stikke å skrape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet Februar 16, 2011 god å god kan diskuteres har spon på øyet, men skal vurdere det ett par timer til om jeg må stikke å skrape Ta og finn den største magneten som finnes og plasser øyet ditt så nært som mulig:p Så kommer nok sponet saaaakte men sikkert ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...