Anbefalte innlegg

bah gleder meg til å ratte sprinter opp denna bakken her :P nabokjærringa sier " må ha litt fart for å komma opp" så kjører a opp på turtallsperra å rett å slett polerer vegen :P

Haha, ja. Den veldig fine bakken deres!

Skal dere flytte i dag?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

naij, søndag/mandag tenker jeg vi begynner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

naij, søndag/mandag tenker jeg vi begynner

Ahah;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det blir ett forbanna prosjekt å ratte mætt meter med sprinter oppi her da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det blir ett forbanna prosjekt å ratte mætt meter med sprinter oppi her da :P

Kjøre traktoren foran jeg da med tau:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller ett skjær :P hehe vært inne på tanken å kjøpe/låne meg ett sett med ispigg å dra en 3-4 runder med passaten hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden bonden ikke måker plassen utpå her tenkte jeg siden at jeg har lav bil skulle jeg ta litt initiativ. Siden frontleppa mi satt ganske løst fra før så endte det med at den lå igjen utpå plassen her. haha :D

Nå står den plassert godt nedi snøen utpå her som et kunstverk :D haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som brøyter her har kjøpt seg ny fres til traktoren i dag tror jeg, han kasta en del småstein rundt seg vertfall, men håper han hadde vett til ikke å steine grevlingen.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg også må ut å "brøyte" litt snart, for nå er det ca 40 cm snø på og rundt bilen min =p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alle funnet seg noe annet og gjøre enn og sitte på vacn sine hjemmesider nå eller???

er jo 0 aktivitet her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noe med at det var litt ekstra snø idag + helg (?). Fikk da testa bilen sjøl. Og dommen, den er god ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat hemmat jeg. Ga oss tidlig med drosjekjøringa i dag gitt ;p Dårlig med folk ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bonanza er kuli :D

Hva skjer i dag da folkens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bonanza er kuli :D

Hva skjer i dag da folkens?

Idag er ola sliten, av og drivi å skrudd på Audi`n hans Kim til kl 1-2 i natt:P Ellers trur jeg det blir cc eller Maxi en tur: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, frøkna som drar deg i kragen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, frøkna som drar deg i kragen eller?

Nja, har egentlig lovet hu det lenge nå, så da blir det en nok en tur;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var audin på møller igjen for tredje gang i år! :P samma symptomer som sist, så er vel vasspumpa som har ryki igjen(ble bytta for 1,5måneder og 60-100 mil siden! :o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagen begynte dårlig, måtte avlive hunden min som jeg har hatt i over 13 år.. man blir jammen knyttet til disse dyrene :o

Liten opptur igjen att endelig felgene mine kom i dag, dog ikke så strøkne som jeg håpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, kondolerer Joachim. Slikt er skikkelig kjett, man blir mye mer knytta enn man tror sjøl mens de er tilstede.

Bilder av felgene da? Eller skal du ruge på de? ;) Må du pusse og polere de opp? Greit at det ikke var gråstein som kom da.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagen begynte dårlig, måtte avlive hunden min som jeg har hatt i over 13 år.. man blir jammen knyttet til disse dyrene :o

Liten opptur igjen att endelig felgene mine kom i dag, dog ikke så strøkne som jeg håpet.

Så kjedelig da : gråter : Vet hvordan det er gitt.. Jeg fikk min egen hund som 6 åring, han døde når jeg var 19. Hadde liksom vokst opp sammen med hunden så det var nesten verdens undergang for meg en stund da gitt. Måtte også avlive min 3 år gamle rottweiler for noen år siden, og det var heller ikke spesielt kult! Første hunden min, som jeg hadde i 13 år var en Golden retriver.

Så bilder av felgne dine, og de var konge fete da.. Pris på de? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten det samme her også Kenth Håvard, tror hunden kom inn i familien når jeg var 3år gammel, når jeg var 13 måtte den avlives pga sykdom. Det var litt av et havari i tilværelsen det også gitt..

Mens andre knytter seg "litt" kjappere da.. Har ei på jobben som er sjukmeldt på 3. uka nå fordi ho måtte avlive en hest som ho hadde hatt i 2mnd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten det samme her også Kenth Håvard, tror hunden kom inn i familien når jeg var 3år gammel, når jeg var 13 måtte den avlives pga sykdom. Det var litt av et havari i tilværelsen det også gitt..

Mens andre knytter seg "litt" kjappere da.. Har ei på jobben som er sjukmeldt på 3. uka nå fordi ho måtte avlive en hest som ho hadde hatt i 2mnd..

Ja du blir utrolig glad og knyttet til en hund som du har så lenge gitt. Jeg var på sydentur når det hadde skjedd så var ikke veldig godt å komme hjem til den beskjeden at min beste venn var død.

Men den siste der du nevner var vel noe drøy :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror vi snakker om selveste definisjonen på arbeidssky her, så det er ikke å tulle med altså..! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.