Anbefalte innlegg

morrån! jaggu er det burger eller kebabvær ute! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Objektiv du brukte, Stig Arne? Så litt shaky ut, og jeg har et billig stativ til salgs:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var tatt med et godt stativ. Var nok mer det at den jævla månen er så forpult langt unna, pluss at jeg har et gammelt kamerahus og et crappy objektiv. Så tror ikke du har noe du kan få solgt meg, om du ikke selger mora di da, om ho lager jævla gode kjøttkaker liksom.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var tatt med et godt stativ. Var nok mer det at den jævla månen er så forpult langt unna, pluss at jeg har et gammelt kamerahus og et crappy objektiv.

Tja, at du har et gammelt kamera gjør da ingenting. Hvis det var tatt med et god stativ, så er det andre ting som gjorde at det ble blurry;)

Stikke i verkstedet en tur, tror jeg. Lite givende å sitte her dag ut og dag inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har prøvd slike bilder før med mitt kamera opp mot et annet kamera hvor vi brukte samme optikken. Ingen tvil om at huset har mye å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre innstillinger har også sitt å si, må du huske på. Fjernutløser eller gjør så kamereaet tar bildet noen sekunder etter at du har trykket på knappen er et must (husker ikke navnet på den funksjonen jeg nevner til slutt:p). Jeg bruker det sistnevnte når jeg tar bilder med stativ.

Edit: Dere brukte nøyaktig samme blendertall, lukkertid, ISO, hvitbalanse, like mye zoom, etc, etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du må ikke tro at alle andre enn deg er helt hjelpesløse Mads.. ;)

Bruker alltid 5.sec selvutløser ved slike bilder, slik at ikke det lille kameraet kan bevege seg når jeg trykker på utløserknappen skal gjøre noe utslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er besinpumpa på golf 3 1,8?

plutselig vile ikke bilen gå lenger. den stoppet mens jeg kjørte. har bra med bateri. men den vil ikke starte igen. når jeg taue den. og prøvde og starte på gir virket det det som den starta da jeg slap ut clutsjen. men med en gang jeg trykket den inn stoppa den. noe tips. lure kansje på om den ikke får besin jeg da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er besinpumpa på golf 3 1,8?

plutselig vile ikke bilen gå lenger. den stoppet mens jeg kjørte. har bra med bateri. men den vil ikke starte igen. når jeg taue den. og prøvde og starte på gir virket det det som den starta da jeg slap ut clutsjen. men med en gang jeg trykket den inn stoppa den. noe tips. lure kansje på om den ikke får besin jeg da.

sitter ikke den neri tanken tro : klø :

Var i allefall der på dama sin golf 3 visst jeg ikke husker feil : klø :

et tips er og sjekke bensinpumpereleet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kebab:-D

Hjemmelagd pizza: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter ikke den neri tanken tro : klø :

Var i allefall der på dama sin golf 3 visst jeg ikke husker feil : klø :

et tips er og sjekke bensinpumpereleet...

det sitter hen da?

sjeka sikringen og den vare bra.

har ikke hørt noe lyd fra pumpa verken før jeg fikk problem eller etter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du må ikke tro at alle andre enn deg er helt hjelpesløse Mads.. ;)

Bruker alltid 5.sec selvutløser ved slike bilder, slik at ikke det lille kameraet kan bevege seg når jeg trykker på utløserknappen skal gjøre noe utslag.

Har jeg heller ikke trodd, og ei heller sagt. Prøvde bare å hjelpe deg, men det skal jeg ikke gjøre igjen;)

Selvutløser heter det jeg ikke husket på i stad, og det er en fin ting å bruke når man ikke har fjernutløser når man tar bilder med stativ og lang lukkertid. Ved 5sek lukkertid er den minste bevegelse en bevegelse for mye, og du vil da få et uklart bilde - som du fikk. Verre enn det er det ikke.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bensinpumpa på en Golf 3 1,8 sitter i tanken. Kommer lett til denne i bagasjerommet, og er skiftet på noen få minutter. Ikke uvanlig at disse ryker uten noe forvarsel. Kjøpte pumpe på Biltema når jeg hadde 3er, og den funka fint:) Men greit å være sikker på at det er pumpa før man kjøper og skifter.

Edit: Hvis det er 1,6 monopoint er nok pumpa lik - 99% sikkert, men hvis det er den 1,6en med skikkelig innsprut kan jeg ikke garantere noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg heller ikke trodd, og ei heller sagt. Prøvde bare å hjelpe deg, men det skal jeg ikke gjøre igjen;)

Selvutløser heter det jeg ikke husket på i stad, og det er en fin ting å bruke når man ikke har fjernutløser når man tar bilder med stativ og lang lukkertid. Ved 5sek lukkertid er den minste bevegelse en bevegelse for mye, og du vil da få et uklart bilde - som du fikk. Verre enn det er det ikke.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bensinpumpa på en Golf 3 1,8 sitter i tanken. Kommer lett til denne i bagasjerommet, og er skiftet på noen få minutter. Ikke uvanlig at disse ryker uten noe forvarsel. Kjøpte pumpe på Biltema når jeg hadde 3er, og den funka fint:) Men greit å være sikker på at det er pumpa før man kjøper og skifter.

Edit: Hvis det er 1,6 monopoint er nok pumpa lik - 99% sikkert, men hvis det er den 1,6en med skikkelig innsprut kan jeg ikke garantere noe.

takker fant ut at den bilen var en 1,8 så da var det lik motor. men vis man tar opp der da så skal man egetlig høre at pumpa går da. sliter også med tankmåleren håper opp og ned. er den lett og skifte i samme slengen da kansje ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo tyde på at noen har skiftet pumpe på bilen før mtp tankmåleren. Denne sitter jo på den pumpa som kan være synderen, så er ikke umulig noen har fiklet med det før og fått tullet til med tankmåleren. Kan jo være at de har satt inn ei brukt pumpe også, så det kan jo være grunnen til at den har kveldet nok en gang. Skal nok høre at pumpa jobber om du tar den ut og noen har på tenninga/drar den på starteren mens du står baki og hører etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk. da får jeg se litt på det i morge. håper at det blir 10 grader som dem har meldt da. for er 19 her nå og da er det ikke noe trivlig og skru bil ute. brrr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noooen her som ha prøvd Huawei U8800? vurdere den serru :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller even better.. Noen her som er rundt Brumunddal og har startkabler med seg? :P

Frøkna er på jobb så får ikke noe starthjelp derfra heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi, endelig fått igjen TVen min fra reperasjon - da blir det GT5 i dag:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller even better.. Noen her som er rundt Brumunddal og har startkabler med seg? :P

Frøkna er på jobb så får ikke noe starthjelp derfra heller..

texaco har kabler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

texaco har kabler :P

Vet.. Men det hjelper vel lite å ha startkabler om man ikke har noen strømkilde å koble de til i andre enden.. eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.