Anbefalte innlegg

sant sant. Bor rett nedi gata her du? (jeg er ved Tine)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan stikke nedom etter lunsj jeg hvis jeg får tak i kabler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet.. Men det hjelper vel lite å ha startkabler om man ikke har noen strømkilde å koble de til i andre enden.. eller? :P

Jeg har startbooster baki A6n som står på jobben her men det hjelper jo lite :o

Kommer du på en kopp kaffe og litt pc hjelp en dag eller ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du får ta deg en tur Vivian, så du får hjulpet meg! :D

Jeg stikker innom en dag jeg vettu, blir ikke denne uka siden jeg jobber kveldsskift nå. Men vi kan se an litt fremover? Har tidligskift neste uke, men da er jeg jo ferdig kl.14. Mulig å treffe på folk hos dere i de tider da? Og så til det siste spørsmålet.. er det mulig å komme opp hos dere med grevlingen nå om dagen'a? :o ikke akkurat nye gode vinterdekk den er skodd med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Morten på tur.. Så får vi håpe dette batteriet tar til seg noe strøm da..

Men tomme batterier som har stått i kulde.. De går vel rett til helvete de..? :P

Edit: Og der var det liv i grevlingen igjen.. Tusen takk til Morten for hjelp. Var ikke så dum plass å bo likevel dette da.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du får ta deg en tur Vivian, så du får hjulpet meg! :D

Jeg stikker innom en dag jeg vettu, blir ikke denne uka siden jeg jobber kveldsskift nå. Men vi kan se an litt fremover? Har tidligskift neste uke, men da er jeg jo ferdig kl.14. Mulig å treffe på folk hos dere i de tider da? Og så til det siste spørsmålet.. er det mulig å komme opp hos dere med grevlingen nå om dagen'a? :o ikke akkurat nye gode vinterdekk den er skodd med..

Hehe - ble visst lunsj istedet :P Men da var Grevlingen våken igjen ja :)

Enn så lenge så er Thomas å treffe hjemme på dagtid iallefall :)

Bakken.. Tja - den er vel litt ymse om dagen - det hender det står noen på tvers nedi der - men stort sett går det greit :) (pleier å være samme bilen :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme ifra jobb, godt og komme inn i varmen: ) Fryst i hele dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet på jobb jeg, men var godt å sova lenge idag da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet på jobb jeg, men var godt å sova lenge idag da ;)

Såg passaten din i dag;) Dama di jobber tili på treningskompaniet hver mandag eller?;) Sett a der på mandager serru... inkl i dag.

Jeg er også på jobb i kveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg passaten din i dag;) Dama di jobber tili på treningskompaniet hver mandag eller?;) Sett a der på mandager serru... inkl i dag.

Jeg er også på jobb i kveld :)

pent syn det tenker jeg ;) satser på å få gjort litt med den når kulda gir seg.. driv og spara penger til senk, felger og rutetoning så :P

ja, jobber der hver mandagsmorra, også jobber a en del på hamar :) har fader meg 3 jobber denna jenta så penga renn nok inn uten at jeg får no nytte av det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pent syn det tenker jeg ;) satser på å få gjort litt med den når kulda gir seg.. driv og spara penger til senk, felger og rutetoning så :P

ja, jobber der hver mandagsmorra, også jobber a en del på hamar :) har fader meg 3 jobber denna jenta så penga renn nok inn uten at jeg får no nytte av det :P

Da må du sørge for at du får noen av de penga da vettu ;) Klarer nok å få lurt av a noen kroner du tenker jeg :P

Hva slags senk skal du ha på bilen a? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er på jobb altså :-)

Kjøpte nytt batteri til grevlingen i dag, får håpe det bare var det som var grumsete..

To og en halv time til en kan stemple ut, snart helg jo!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du sørge for at du får noen av de penga da vettu ;) Klarer nok å få lurt av a noen kroner du tenker jeg :P

Hva slags senk skal du ha på bilen a? :)

hehe, ja har fått lurt a til å betale no ting i heimen, så hu bidrar nok bra :P

er ikke helt sikker, ettersom det blir en bruksbil for både meg og kjerringa.. blir nok ikke det dyreste hvertfall, hvis det i det hele tatt blir justerbart.. kan hende det er nok med fjører også.. har ikkeno erfaring med det men.. tar gjerne imot tips ;) blir hvertfall 19'' :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja har fått lurt a til å betale no ting i heimen, så hu bidrar nok bra :P

er ikke helt sikker, ettersom det blir en bruksbil for både meg og kjerringa.. blir nok ikke det dyreste hvertfall, hvis det i det hele tatt blir justerbart.. kan hende det er nok med fjører også.. har ikkeno erfaring med det men.. tar gjerne imot tips ;) blir hvertfall 19'' :)

Jeg kjøpte bare senkefjører på brakes.no til min 3c. 40mm h&r. Ga rundt 2500kr. Jeg ble veeeeldig fornøyd med høyden. Jeg hadde også 19". Hvis du søker på gamle tråder av meg finner du bilder :) gidder ikke finne link siden jeg bruker mobilen til surfing akk nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fk justerbart er rimelig og er hakket bedre en TA osv.. HAdde jeg gått for.

Demperene kan over tid bli ødelagt av for mye senk med bare fjører de å.

Er jo ikke heller ikke sportsdempere på vw slik som Sline har på audi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø snø og atter meg snø. Gi meg sommer!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø snø og atter meg snø. Gi meg sommer!:D

Støtter den! :D

Er såååååååå lei vinter og snø.... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fk justerbart er rimelig og er hakket bedre en TA osv.. HAdde jeg gått for.

Demperene kan over tid bli ødelagt av for mye senk med bare fjører de å.

Er jo ikke heller ikke sportsdempere på vw slik som Sline har på audi..

på golfen så har begge framdemperne pungtert 2 ganger hver, dette er FK med gule koni å det er ikke mer enn 1,5 år siden de ble bytta engang, å nå må jeg bytte en igjen.

på jettan sitter det TA sett som har blitt brukt i snart 3,5 år å dem er det ikke en eneste feil på.

jeg er ihvertfall ikke imponert over kvaliteten på FK :P

vr6`n hadde cobra dempere og h&r fjører dette var perfekt kjørekomfort i mine øyne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK silverline UTEN X, leveres med bilstein dempere.. var dette settet jeg siktet til.. :)

H&R er jo alltid en vinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R iz da shizzle, ingen tvil: ja :

Har hatt FK Silverline X på Passaten i 3 sesonger nå, og der er demperene enda hele og bra. Og de har som kanskje noen veit ikke akkurat stått på topp, så det er noen enkelttilfeller der X faktisk fungerer bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R iz da shizzle, ingen tvil: ja :

Har hatt FK Silverline X på Passaten i 3 sesonger nå, og der er demperene enda hele og bra. Og de har som kanskje noen veit ikke akkurat stått på topp, så det er noen enkelttilfeller der X faktisk fungerer bra.

Bortsett fra att toppen på skruen løsnet fungerte mitt X sett ( med koni dempere ) godt også på golf 4 GTI som ble brukt hele året samt banekjøring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Men jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen, for har hørt mye tull om det i ettertid. Dessuten har mitt/dama sitt knirket litt i den ene bakdemperen 6-7 ganger, og det er jo også et kjent fenomen. Men H&R er nok det som har vært det beste jeg har hatt og/eller kjørt med i det hele tatt, sammen med det hardhet- og høydejusterbare Koni settet jeg har på Golfen nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den! :D

Er såååååååå lei vinter og snø.... : bh :

Bar vei og blank bil:D

Og treff:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FK silverline UTEN X, leveres med bilstein dempere.. var dette settet jeg siktet til.. :)

H&R er jo alltid en vinner.

Jeg har FK silverline på golfen nå, dog usikker på om det er X eller ikke, men der hadde den fremre dempern på venstre sia punktert for litt sia, så måtte bytte den..

får se litt hva jeg ender opp med :) har jo ett par måneder på meg enda.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.