#3476 Skrevet Februar 23, 2011 På lørdagen så Ut på Lillehammer by da Har dem slik bøttesalg med øl på Nikker's i morgen også eller? Hehe, det har jeg ingen aning om I dag så blir det beach party på brenneriet De skal skru opp varmen, sette ut solsenger, legge ut sand. Det blir diiigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3477 Skrevet Februar 23, 2011 Ingen som har noe billig og tørr ved, eller veit om noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3478 Skrevet Februar 23, 2011 Ingen som har noe billig og tørr ved, eller veit om noen som har? Hadde, Stig Arne kjøpte det siste av meg:) Som alle andre, trur det fleste vedlager er tomme dessvere. Værtfall de jeg kjenner som driver med ved;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3479 Skrevet Februar 23, 2011 Er ihvertfall ikke så mye igjen, nei. Får tro noen andre veit om noe, hvis ikke har jeg et par muligheter lokalt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3480 Skrevet Februar 23, 2011 Er ihvertfall ikke så mye igjen, nei. Får tro noen andre veit om noe, hvis ikke har jeg et par muligheter lokalt:) Jeg hadde 100kubikk ellno, det ble borte før snøen kom nesten:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3481 Skrevet Februar 23, 2011 da er besinpumpe skifte og det stink bensin av henden mine men golfen går som ei klokke igen. så da må man vel vere fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3482 Skrevet Februar 23, 2011 Det var godt å høre, Egil! Jeg hadde 100kubikk ellno, det ble borte før snøen kom nesten:P Hehe, ikka sant. Folk hamstret som gale etter sist vinter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3483 Skrevet Februar 23, 2011 Det var godt å høre, Egil! Hehe, ikka sant. Folk hamstret som gale etter sist vinter:p faren min har her på lillehammer furu, gran og furuplank(anbefales! fin opptenningsved) i 80l sekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3484 Skrevet Februar 23, 2011 Vil helst ha paller, for i sekker blir fort dyrt når vi trenger ved til resten av vinteren også Hvis han har et par paller derimot, så kan det være av interesse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3485 Skrevet Februar 23, 2011 Vil helst ha paller, for i sekker blir fort dyrt når vi trenger ved til resten av vinteren også Hvis han har et par paller derimot, så kan det være av interesse:) det er stabla på paller om det hjelper? priser om du lurer på det Gran 65,- 69stk Furu 75,- 18stk Furuplank 75,- 56stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3486 Skrevet Februar 23, 2011 Hehe, hjelper lite:p Skal uansett ha det i bakhodet, så kanskje faren din kan gi en fin pris på et par paller med sekker? Hehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3487 Skrevet Februar 23, 2011 Hehe, hjelper lite:p Skal uansett ha det i bakhodet, så kanskje faren din kan gi en fin pris på et par paller med sekker? Hehe:D må gjøre vondt å ha så mye ved i bakhodet det går vel an å bli enige om no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3488 Skrevet Februar 23, 2011 Haha: smil : Skal sjekke ut litt mer, så sier jeg ifra om det ikker er noe som er litt nærmere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3489 Skrevet Februar 23, 2011 Kebaben på nestun var ikke så gæli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3490 Skrevet Februar 23, 2011 Kebaben på nestun var ikke så gæli! Slutt å spis sånn før du blir feit a, tjukken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3491 Skrevet Februar 23, 2011 da va dagens trening unnagjort og ny tlf idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3492 Skrevet Februar 23, 2011 og ny tlf idag Ble det en slik TjoHei F8888888880002 eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3493 Skrevet Februar 23, 2011 ble en sånn derre tjohei U8800 ja ser ut som den funker ganske bra stor å fin! å kjapp var den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3494 Skrevet Februar 24, 2011 hepphepp, skål a johansen . jo takk for det. pops til meg pops til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3495 Skrevet Februar 24, 2011 fyllesvin verre enn meg du jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3496 Skrevet Februar 24, 2011 fyllesvin verre enn meg du jo! Jeg neiii Født seriøs støtt seriøs ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3497 Skrevet Februar 24, 2011 Hehe, det har jeg ingen aning om I dag så blir det beach party på brenneriet De skal skru opp varmen, sette ut solsenger, legge ut sand. Det blir diiigg Jeg var der Ble sjåfør på TTS, så måtte ta en tur Men jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, men du fikk vel i deg litt uansett. Var jo to for en denne gangen også Mye bra damer der i går da også btw Det liker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3498 Skrevet Februar 24, 2011 forbanna møkk, nå er bilen like død igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3499 Skrevet Februar 24, 2011 forbanna møkk, nå er bilen like død igjen. noe stjeler strøm, ingen tvil!. Men det store spørsmålet. hvor: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3500 Skrevet Februar 24, 2011 ja NOE er det hvertfall!!! fa** altså.... må finne ut hva er så flatt at det ikke hjelp med startkabler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...