#3551 Skrevet Februar 25, 2011 hehe, jeg bjørn cato drev og hinta til at han hadde handla den ok: klø : bytta inni a4'n da hel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3552 Skrevet Februar 25, 2011 aner ikke, gjenstår og se om det var sant da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3553 Skrevet Februar 25, 2011 aner ikke, gjenstår og se om det var sant da hehe.. ska jaggu sjå det før je trur på det: rolleyes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3554 Skrevet Februar 25, 2011 ser desverre ut til at det stemmer hc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3555 Skrevet Februar 25, 2011 ser desverre ut til at det stemmer hc såpass ja: eek :.. Får gratulere han med ny bil vis han er å trener etterpå da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3556 Skrevet Februar 25, 2011 Kjører du for coop eller stig arne? Jeg kjører jo ikke for noen lenger, har lagt det yrket der på hylla for godt. Men noen korte gjesteopptredener har jeg alltids tid og lyst til Så i dag kjørte jeg for Coop ja, eller Elias Breivik som firmaet heter. Det er det firmaet som har samme avtale som Br.Nordby har/hadde her nede, bare at det dekker alt fra dombås til steinkjer, samt at de fyller østlandet med grandis i bytte mot øl og tørrvarer herfra og nordover, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3557 Skrevet Februar 25, 2011 Hvilken film skal jeg se i kveld da tro? Lufta Pulp Fiction for meg selv tidligere i dag, og må si det frister.. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3558 Skrevet Februar 25, 2011 aner ikke, gjenstår og se om det var sant da Bjørn Cato Alfstad du mener ell? Tror ikke han har kjøpt den A5`n du linka til men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3559 Skrevet Februar 25, 2011 Han snakket om att han skal ha ny bil.. Men dæven da? Så deg i sta Stig Arne ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3560 Skrevet Februar 25, 2011 Vunnet i lotto da kanskje;) Såvidt meg bekjent er`n vel arbeidsledig for øyeblikket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3561 Skrevet Februar 25, 2011 Så deg i sta Stig Arne ) Hehe, ja jeg så du så meg til slutt, fikk med meg nødblinken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3562 Skrevet Februar 25, 2011 Er rå på den ser alltid folk sent Kenth: Hvem vet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3563 Skrevet Februar 25, 2011 ingen som vet om ett versted som kan være villig til å ta inn ufaglært arbeider? om ikke så starter jeg faen meg verksted selv snart, gidder ikke å gå igjennom vikarbyrå lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3564 Skrevet Februar 25, 2011 Losna i morra da:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3565 Skrevet Februar 26, 2011 I natt orker jeg ikke én kilometer tell i denna drosjebiln. Hva tenkte dessa opel-ingeniøra når dem tok beslutninga om å levere Zafiraen som 7 seter? Våkner vel ratt til holkeføre i morra også, så da er det vel bare å gjøre klar drivankeret: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3566 Skrevet Februar 26, 2011 Vunnet i lotto da kanskje;) Såvidt meg bekjent er`n vel arbeidsledig for øyeblikket? Han har vel solgt/bytta bort cossien da har jo en røde a4n også, vet ikke om han har solgt den også men Ja han er vel arbesledig tror jeg.. så syns det var litt merkelig sjøl :pp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3567 Skrevet Februar 26, 2011 Han har vel solgt/bytta bort cossien da har jo en røde a4n også, vet ikke om han har solgt den også men Ja han er vel arbesledig tror jeg.. så syns det var litt merkelig sjøl :pp Han bytta cossien mot A4`n ja Han drev å skulle selge a4n vet jeg, for jeg tok bilder av den forn. For 2 uker siden sto bilen hans på Skaugs etter en liten skade. Vet ikke om han fått solgt den enda jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3568 Skrevet Februar 26, 2011 såg miriam skrev at det var kjett å sjå den andre dra på facebook, så da ern nok borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3569 Skrevet Februar 26, 2011 Da var jeg vel hjemme igjen etter en kjapp Trondheims tur Henta en S4, men ikke til meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3570 Skrevet Februar 26, 2011 til meg? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3571 Skrevet Februar 26, 2011 Njæææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3572 Skrevet Februar 26, 2011 Hva skjer i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3573 Skrevet Februar 26, 2011 Dama har kveldsvakt, så da blir det vel TV og litt GT5 seinere i kveld (og selvfølgelig PC nå og da), og gjerne litt pistasj-is med Pops attåt:D Mulig ut en tur også, men får se om jeg gidder eller ikke. Så spennende lørdagskveld hadde jeg planlagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3574 Skrevet Februar 26, 2011 hørtes egentlig digg ut Baaabb i kveld/natt hvertfall så må vell sjekke livet litt i hamar å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3575 Skrevet Februar 26, 2011 Babb skal jeg ha å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...