#3601 Skrevet Februar 27, 2011 (endret) Tom Hilde... Hahaha.. For det første så er ikke det der noen sport, det er en gjeng med anorektiske unger som lærer seg å ta et spensthopp sånn ca på hoppkanten, med alt for stor hoppdress, og så klare å stoppe når de har landa igjen. Hvor lang tid driver de med sporten sin i hvert VM? Ca et halvt minutt eller noe? Petter Northug prata jo i dag veldig varmt om sine kolleger, enda det var Petter som vant hele dritten, ingen som hang med han helt inn til mål. Jeg syns det er en større bragd det han driver med, og at han er litt egosentrisk og kjepphøy syns jeg bare er på sin plass, han ER jo best, hvorfor legge skjul på det? "måten han viser det på"... Slutt å vær så tander og sår, vær stolt av å være best, la alle få vite det, man blir alltids dratt hardt nok ned fra pidestallen uavhengig av om man er cocky eller ikke, så nyt det og skap blest om seg selv mens han kan. Men det betyr ikke at jeg ikke heier på de norske hopperne, jeg er patriot på min hals, når nordmenn er i konkurranse så heier jeg på de, om det er Vålerenga eller RBK som spiller mot utenlandske lag så heier jeg på de norske, på samme måte som jeg syns det er svært at skihopperne av og til har luck og gjør det litt bra. Og når det er sagt, selv om jeg ikke er noen anorektisk shitkid men mer det absolutt motsatte, så hadde du aldri fått meg til å sette utfor en hoppbakke, spesielt ikke i Kollen når man faen ikke ser hoppkanten engang fra bommen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3602 Skrevet Februar 27, 2011 Helt enig stig arne! Northug er rå!! Hellner-bakken? Det er vel mer Hellner-gropa. Han ligger vel der oppe ennå! Tidenes komentar hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3603 Skrevet Februar 27, 2011 Hahaha, har noen på tv sagt det om Hellner-gropa? Godt sagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3604 Skrevet Februar 27, 2011 Hahaha, har noen på tv sagt det om Hellner-gropa? Godt sagt! Northug sa det ista på pressekonferansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3605 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg så litt av pressekonferansen, men så reiste frøkna på jobb og jeg var å "tok farvel" med henne. Så nå skal jeg kle meg naken, finne frem ostepopen og sette på pr0n.. elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3606 Skrevet Februar 27, 2011 Han snakke varmt når han vant, ja, men ikke når han taper - det gjorde Tom Hilde;) Og hvis han er best, så burd han vinne rubbel og bitt, noe han ikke har gjort meg bekjent. Hvis hopping er så lett og lite sport, så er det rart at det ikke er flere som driver proffesjonelt med det. Det er trening året rundt det også, selv om det ikke krever like mye kondisjon som langrenn. Kompis av meg er på landslaget i hopping, så har en god anelse på hvor mye det kreves for å være med blant de beste. Jeg er også patriot, men folk som driter ut Norge på verdensbasis får ikke stjerne i margen hos meg. Hvis folk vil holde med voksne folk med oppførsel som en gjennomsnittlig 3-åring og hvor utstyret han bruker har mer samlet IQ enn han som bruker det, så værsågod for meg. Men nå er det hopp som gjelder, så dette var siste ord fra meg i denne saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3607 Skrevet Februar 27, 2011 låil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3608 Skrevet Februar 27, 2011 Eh, jah: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3609 Skrevet Februar 27, 2011 Du er tafat altså. Trodde det var mer guts i deg. Jeg ser ikke vitsen med å være så jævla hyggelig og fornøyd når man taper jeg da, da blir man ikke noen vinner. Northug sa selv før sesongen at det eneste fokus han har denne sesongen er VM i Oslo, altså ville det ikke være noe poeng for han å slite seg ut hele sesongen for så å bomme på formtoppen til VM, om du hadde fulgt med litt så ville du visst det. Jeg digger han for akkurat det du hater han for, at han tør vise følelser og ikke lar seg styre og er så opptatt av å være mainstream og kjedelig, og må være smørende blid hver eneste dag, selv når han taper. Dine uttalelser om IQ og at alle må oppføre seg akkurat slik som du ønsker viser jo bare hvor sneversynt og hårsår du er. Vet ikke hva som er voksent og hva som er barnslig jeg, å tillate at folk er forskjellige og reagerer på andre måter enn det som kun passer en evig toer å gjøre, enn å bare tillate at folk oppfører seg etter en mal som man selv har hogd ut etter jantelovens rammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3610 Skrevet Februar 27, 2011 Helt konge hopping av de norske! Kanskje vi kan være med å kjempe om den gjeve bronsemedaljen.. KONGE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3611 Skrevet Februar 27, 2011 Nok av guts å ta av her, så ikke det det skal stå på. Vi er uenige, og da er det ikke noe vits å diskutere dette opp og ned i mente. Northug er god, men han mangler profesjonalitet utenfor løypa. Hårsår og sneversynt er du tydeligvis selv, Stig Arne, når man ser hvordan du reagerer på en liten kommentar med en undertone av ironi, så ikke skyv det over på meg. Jeg tillater at folk er forskjellige, men det er ikke dermed sagt at alle "outsidere" har min støtte for det. Noe liker man, noe liker man ikke - verre enn det er det faktisk ikke. Er ikke vits å begynne med å kalle meg det ene og det andre fordi jeg er uenig med deg, for da har du alt tapt, spør du meg. Du kjenner meg ikke på en flekk, så du trenger ikke å uttale deg om noe angående meg Når jeg nevnte Tom Hilde, da liret du bare ut en masse vissvass som du tydeligvis ikke har peiling på, så hvorfor ikke heller holde seg for god til å uttale seg om noe man ikke kan noe om? Jeg er ingen langrennsekspert, men veit mangt om normal folkeskikk og hvordan man ikke burde te seg. Man er ikke nødvendigvis en evig toer selv om man kan snakke varmt om lagkandidatene sin, veit du;) Du sier det samme som alle som holder med Northug og oppførselen hans, så det er ingen oppsiktsvekkende nyheter du kommer med, akkurat. Og ja, de norske hopperne hopper faktisk meget bra nå, tro det eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3612 Skrevet Februar 27, 2011 JA, er kjempestolt, sitter med tårer i øya nå. Bronse er jo bare den andre taperen.. *sukk* Godt du er her for å lære meg litt folkeskikk, og litt om skihopp og andre ting, hva skulle det blitt av meg uten deg.. Beklager min flåsete oppførsel som gjør deg så oppbragt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3613 Skrevet Februar 27, 2011 Du er helt utrolig. Makan til barnslighet har jeg ikke opplevd siden jeg jobbet i barnehage: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3614 Skrevet Februar 27, 2011 Da har du ikke sett Petter Northug.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3615 Skrevet Februar 27, 2011 Er nettopp deg jeg har: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3616 Skrevet Februar 27, 2011 Hvor faen har det blitt av Pulp Fiction.. Kan ikke huske å ha lånt den vekk til noen heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3617 Skrevet Februar 27, 2011 Pulp Friction sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3618 Skrevet Februar 27, 2011 Herlig med sølv til hoppgutta Men enda herligere med Pulp Fiction.. Haha Morten.. You naughty boy..!! -Whose motorcycle is this? -It's not a motorcycle, it's a chopper. -Whose chopper is this? -It's Zed's. -Who is Zed? -Zed's dead, baby. Zed's dead. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3619 Skrevet Februar 27, 2011 Forberede seg på ny jobb til uka Blir stas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3620 Skrevet Februar 27, 2011 Jasså? Hva slags jobb skal du begynne i? Grattis anyway! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3621 Skrevet Februar 27, 2011 Forberede seg på ny jobb til uka Blir stas Da får du endelig råd til Pepperbøssene min, da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3622 Skrevet Februar 27, 2011 har akkurat vert å tauga løs Mr.Haugen sto bom fast han stakar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3623 Skrevet Februar 27, 2011 har akkurat vert å tauga løs Mr.Haugen sto bom fast han stakar Haha, hvor da? Hvordan fikk han til det?:-P. Fått igjen bilen petter?:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3624 Skrevet Februar 27, 2011 (endret) haha ja jeg sto igrunn jævli godt fast men petter å far hass kom å redda meg var på campingen men der va det ikke brøtt i en sving å da pakka det seg myyyye snø under bilen å der sto jeg BOM fast gitt Edit: Bilde, ser ikke ut som jeg står fast, men ligg pakka snø UNDER bilen ser jo feks på hjulet foran, HØY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3625 Skrevet Februar 27, 2011 Jasså? Hva slags jobb skal du begynne i? Grattis anyway! Meca Gjøvik, første dag på tirsdag Da får du endelig råd til Pepperbøssene min, da;) Hehe, du mener det ja? Jaggu blir det uvant. Ikke gjort annet enn å sove siden i septemper. Pluss lære alt på nytt siden det er et annet system enn Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...