#3626 Skrevet Februar 27, 2011 Javisst faen meiner jeg det:D 3 lapper og de er dine! Gratulerer med ny jobb, btw: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3627 Skrevet Februar 28, 2011 Blitt for godt vandt med quattro, Kim Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3628 Skrevet Februar 28, 2011 Haha, hvor da? Hvordan fikk han til det?:-P. Fått igjen bilen petter?:-D hehe, det var litt godt gjort får kanskje igjen bilen idag, de skulle bare bytte termostat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3629 Skrevet Februar 28, 2011 Lykke til med ny jobb i morgen, Dinge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3630 Skrevet Februar 28, 2011 Ikke mange spadetakene som hadde trengtes for å hjelpe seg selv løs der da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3631 Skrevet Februar 28, 2011 Noen her som skaffer 3D-briller til panasonic til en rimelig penge? Koster jo så himla mye i buttikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3632 Skrevet Februar 28, 2011 Ser ikke ut som de er driiitbillige her heller men.. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=panasonic+3d+glasses&_sacat=See-All-Categories 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3633 Skrevet Februar 28, 2011 Blitt for godt vandt med quattro, Kim Rune? haha ja kram snø er kjekt nei stig det gikk ikke hjula va nesten oppfra haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3634 Skrevet Februar 28, 2011 Jo, men da er det jo bare å måke frem snøen som ligger under bilen da.. Den er jo ikke sååå mange kvadratmeter den boraen din.. Eller har du ikke spade i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3635 Skrevet Februar 28, 2011 Javisst faen meiner jeg det:D 3 lapper og de er dine! Gratulerer med ny jobb, btw: ja : Nå er Corradoen førstepri Takker for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3636 Skrevet Februar 28, 2011 Lykke til med ny jobb i morgen, Dinge Heh, takk for det Joachim: eek : Blir så sykt hardt å stå opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3637 Skrevet Februar 28, 2011 gratulere marit. knal bra haha Northug tør ikke og gå allene i skogen. står over 15km. kan ikke gå mot klokka han. må gå sammen med noen. huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3638 Skrevet Februar 28, 2011 gratulere marit. knal bra haha Northug tør ikke og gå allene i skogen. står over 15km. kan ikke gå mot klokka han. må gå sammen med noen. huff det er ikke han som bestemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3639 Skrevet Februar 28, 2011 skikkelig påskevær her nå sola titter fram og veiene begjynner å bli frie for snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3640 Skrevet Februar 28, 2011 gratulere marit. knal bra haha Northug tør ikke og gå allene i skogen. står over 15km. kan ikke gå mot klokka han. må gå sammen med noen. huff Det var vel strengt tatt sjefen som bestemte det og fikk overtalt northug etter ett par minutter ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3641 Skrevet Februar 28, 2011 skikkelig påskevær her nå sola titter fram og veiene begjynner å bli frie for snø jeg har kjørt på bar asfalt idag hvertfall i hjulspora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3642 Skrevet Februar 28, 2011 det har jeg gjort i snart 2 uker helt bar vei her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3643 Skrevet Februar 28, 2011 jeg har kjørt på bar asfalt idag hvertfall i hjulspora jeg å btw, er du fortsatt like dårlig i gt5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3644 Skrevet Februar 28, 2011 det har jeg gjort i snart 2 uker helt bar vei her ja du trenger vel bare veier for å kommer deg fram du nei nå var jeg stygg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3645 Skrevet Februar 28, 2011 haha lav bil så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3646 Skrevet Februar 28, 2011 jeg å btw, er du fortsatt like dårlig i gt5? Er en liten stund sia jeg har spilt nå, men bare å sifra hvis du vil bli slått igjen VAG only ? har fått justert gira på r32'n min nå så den ikke dør ut på 1.gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3647 Skrevet Februar 28, 2011 det har jeg gjort i snart 2 uker helt bar vei her aldri i verden at vegen er bar på dombås før den er det nedi her hvertfall ikke bløte bare veger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3648 Skrevet Februar 28, 2011 her er der helt tørre veier kan ta bilde å jeg haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3649 Skrevet Februar 28, 2011 her er der helt tørre veier kan ta bilde å jeg haha Utrolig hva litt salt kan gjøre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3650 Skrevet Februar 28, 2011 her bli det ikke salta, kun grus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...