#3701 Skrevet Mars 1, 2011 haha det skjønner jeg godt Stig den brukte vell sitt den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3702 Skrevet Mars 1, 2011 Den brukte det den fikk den, for å si det sånn.. og jeg var ikke gjerrig på drivstoffet heller, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3703 Skrevet Mars 1, 2011 Deeet trur jeg på haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3704 Skrevet Mars 1, 2011 Je er nå glad førr at je har diesel og itte 2.8'n som daglig redskap je å. Da hadde nok gull-kortet mitt ått Statoil vørti tell et platinum ell nå slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3705 Skrevet Mars 1, 2011 Fylte 95 for 14,14 her om dagen, og det er altfor mye. Kommer til å bli blakk på cruiseturene med 16v'en til sommeren om det skal fortsette sånn, for den må ha 98:o Godt den går billig, om ikke noe annet:) Btw, Dansken og Fingern + løgndetektortest var hysterisk morsomt, ihvertfall synes nåjeg det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3706 Skrevet Mars 2, 2011 Fylte 95 for 14,14 her om dagen, og det er altfor mye. Kommer til å bli blakk på cruiseturene med 16v'en til sommeren om det skal fortsette sånn, for den må ha 98:o Godt den går billig, om ikke noe annet:) Btw, Dansken og Fingern + løgndetektortest var hysterisk morsomt, ihvertfall synes nåjeg det:D Ja, huff.. Fyller over 14kr for første gang ever i morgen.. Skal cruises MYE til sommeren tross av det hehe Og ja, løgndetektortesten var heftig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3707 Skrevet Mars 2, 2011 Fyllte for 14,93 på Shell i Oslo-området i helga. Måtte fylle 99 hvis ikke hadde jeg nok pent stoppa gitt ;p Er no drit å kjøre på 98 om dagen hvertfall. dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3708 Skrevet Mars 2, 2011 En ting er sikkert.. Hverken E6 eller Rv4 er laga for å forsove seg.. Rakk jobb, men føler ikke at dette var snilt for grevlingen.. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3709 Skrevet Mars 2, 2011 En ting er sikkert.. Hverken E6 eller Rv4 er laga for å forsove seg.. Rakk jobb, men føler ikke at dette var snilt for grevlingen.. :-( Møtte deg ved Dalsjordet...så ikke ut som 60-sona ble overholdt:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3710 Skrevet Mars 2, 2011 Bremsa da ganske mye.. Men mulig jeg var litt sein.. :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3711 Skrevet Mars 2, 2011 Var litt i ørska når jeg møtte deg, altfor tidlig å sende vestfoldingen avgårde på langtur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3712 Skrevet Mars 2, 2011 Hvor var du på tur til og fra da? Du hilste sikkert ikke...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3713 Skrevet Mars 2, 2011 Nesten ingen vits å hilse når man kjører Zafira. Folk gremmes bare om du hilser på dem;) Var såvidt bortpå blinklyset. Gjøvik til Vinstra på morgenkvisten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3714 Skrevet Mars 2, 2011 Saaaker til finvær idag snøen renner å veier kommer enda mer fram sørpe over alt da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3715 Skrevet Mars 2, 2011 Ikke så fint her i dag, men sola tittet litt frem i stad. Godt å se at det går mot varmere tider (forhåpentligvis snur det ikke så mye nå), så da mangler jeg egentlig bare en bruksbil som jeg kan slenge senk og felger på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3716 Skrevet Mars 2, 2011 Sola skein på Raufoss, kom ned til Gjøvik var det bare skodde.. Kom på riktig side så skinte sola igjen.. Har bestilt meg et lass med mongolide t-skjorter igjen i dag.. Mon tro om jeg får trøbbel på arbeid om jeg går med en slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3717 Skrevet Mars 2, 2011 Alltid handla mye t-skjorter på tshirthell.. Til nevøene mine også, her en en favoritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3718 Skrevet Mars 2, 2011 haha konge stig var 6 pluss i skyggen idag for de som lurte :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3719 Skrevet Mars 2, 2011 Wohoo, jeg har fått meg splonka ny firmabil i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3720 Skrevet Mars 2, 2011 6 timen i bilen på vei over ifra bergen. Har igjen 1.5time til oslo nå. Blir stas. Hmmm, med så fint vær burde det bli snowboard og pils i helga da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3721 Skrevet Mars 2, 2011 Wohoo, jeg har fått meg splonka ny firmabil i dag sprinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3722 Skrevet Mars 2, 2011 Sola skein på Raufoss, kom ned til Gjøvik var det bare skodde.. Kom på riktig side så skinte sola igjen.. Har bestilt meg et lass med mongolide t-skjorter igjen i dag.. Mon tro om jeg får trøbbel på arbeid om jeg går med en slik.. Skal være helt ærlig og si at jeg ikke likte helt den der. Litt stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3723 Skrevet Mars 2, 2011 6 timen i bilen på vei over ifra bergen. Har igjen 1.5time til oslo nå. Blir stas. Hmmm, med så fint vær burde det bli snowboard og pils i helga da! fint vær: klø :?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3724 Skrevet Mars 2, 2011 Ja, jeg lever i trua! Men klare å drekke øl for det je! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3725 Skrevet Mars 2, 2011 Ja, jeg lever i trua! Men klare å drekke øl for det je! På lørdan ser det BRA ut: rock :.. strålende sol: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...