#3726 Skrevet Mars 2, 2011 Skal være helt ærlig og si at jeg ikke likte helt den der. Litt stygg Da skal jeg være helt ærlig å si jeg er enig med Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3727 Skrevet Mars 2, 2011 sprinter? Jeppsipepsi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3728 Skrevet Mars 2, 2011 straks 120 arbeidstimer over og snart klar for en ny friperiode!!! PUUUUUUUUUUUUUUUH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3729 Skrevet Mars 2, 2011 Det er jo litt meningen at den skal være litt stygg da.. Jeg og ser at den ikke passer inn i enhver anledning, så håper jeg ikke tar den på meg i jobbsammenheng, lokallagsmøter eller slikt.. Men hvem vet.. Jeg er jo kjent for å plaske uti slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3730 Skrevet Mars 2, 2011 noen som har 16" 5x112 max 205 liggendes??????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3731 Skrevet Mars 2, 2011 Vågåisen i helga, Arnstein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3732 Skrevet Mars 2, 2011 hva skjer på vågåisen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3733 Skrevet Mars 2, 2011 Vågåisen i helga, Arnstein? Vurdera dæ ja! Men mangla felger te ispiggæn!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3734 Skrevet Mars 2, 2011 hva skjer på vågåisen ? Isbane kjøring Han her kommer også http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=169948 samt noen s2`r, S6`r , og maaange volvo, bmwog forder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3735 Skrevet Mars 2, 2011 (endret) Kanskje jeg ska ta turen å se litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3736 Skrevet Mars 3, 2011 så stille dere var i dag da syns denna var tøff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3737 Skrevet Mars 3, 2011 Aaaaahhh. Friperioden har starten med tåke på haugesunfflyplass og 3Pzza slices å 6 "Tou" halvlitere!!! Jipppppii. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3738 Skrevet Mars 3, 2011 du Arnstein, når begynner det på vågåisen a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3739 Skrevet Mars 3, 2011 en til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3740 Skrevet Mars 3, 2011 Sjekk facebok.. mn tror dt er kl 10:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3741 Skrevet Mars 3, 2011 øhm link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3742 Skrevet Mars 3, 2011 Reiser du ulovlig inn i isødet Antarktis, kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3743 Skrevet Mars 3, 2011 Noen som kan finne en feil på bildet? ......og nei, tenker ikke på oljeflekken på olabuksa..... Var en liiten ulyd i snøfresern gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3744 Skrevet Mars 3, 2011 Noen som kan finne en feil på bildet? ......og nei, tenker ikke på oljeflekken på olabuksa..... Var en liiten ulyd i snøfresern gitt neeeijs.. ikkeno feil på det bilde`?..... Link http://www.facebook.com/event.php?eid=110191782388597 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3745 Skrevet Mars 4, 2011 Sånn technics-lego det der eller, Pål? Siste dagen før helg, og bare helga som skiller meg fra tur til Sveits.. HOHOI!! Men fi fadir som jeg hater denne dagen, kom å skyt meg noen! Åsså vekker dere meg til livs igjen i morra utpå formiddagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3746 Skrevet Mars 4, 2011 (endret) snaaart helg bli jaggu godt og 4+ grader kl halv 7 om mårran er ikke ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3747 Skrevet Mars 4, 2011 snaaart helg bli jaggu godt og 4+ grader kl halv 7 om mårran er ikke ille Tru jaggu jeg må flytte oppover i fjelltraktene dine jeg kim rune:p Lite snø og mildt. Her er det minus 6,3 i skrivende stund. Var minus 8 hos meg kl.05:00 i dag. Men ja, helga nermer seg nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3748 Skrevet Mars 4, 2011 Nå er det snart helg folkens! Bare 3,4 tonn frukt å få inn i disken / lagret også er det helga Eneste som skjer i helga er henting av nye vinterfelger. 8x18" LM Reps anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3749 Skrevet Mars 4, 2011 bah, sitta å vente på montører er noe av det kjedeligste som finnes ihvertfall når jeg garantert får beskjed om at jeg ikke kan få hastigheta jeg har bestilt (bredbånd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3750 Skrevet Mars 4, 2011 Da var det Helg.. DEILIG:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...