#3751 Skrevet Mars 4, 2011 6 grader, regn å snøen bli borte tatt akk nå i skrivende stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3752 Skrevet Mars 4, 2011 Nå er det snart helg folkens!Bare 3,4 tonn frukt å få inn i disken / lagret også er det helga Eneste som skjer i helga er henting av nye vinterfelger. 8x18" LM Reps anyone? Ikke glem treninga nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3753 Skrevet Mars 4, 2011 Faen for en kar northug er! svenskene kan bare gå og legge seg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3754 Skrevet Mars 4, 2011 Haha.. Petter Northug FTW!!! Og hele laget selvfølgelig, Eldar Rønning gjorde også en stor jobb. :-) hmmm.. Hva er fellesnevneren på de to og Marit Bjørgen, i tillegg til å være vinnere og best i det de driver med.. Hmmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3755 Skrevet Mars 4, 2011 Digg og se asfalten kommer fram nedi her og:D Det er som er dritten er att bilen blir så møkkete. Men det gjør ingenting bare det blir sommer:D Kommer sikkert mere snø men:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3756 Skrevet Mars 4, 2011 nå er det så mye sørpe rundt her at bilen kommer nesten ikke fram haha, meeeen for tidlig å håpe på vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3757 Skrevet Mars 4, 2011 Da ble det helg idag også gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3758 Skrevet Mars 4, 2011 nå er det så mye sørpe rundt her at bilen kommer nesten ikke fram haha, meeeen for tidlig å håpe på vår Og den sørpa blir nok ålreit når a frys tell is. Da er det sporete som et helvete og en lav bil skure over alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3759 Skrevet Mars 4, 2011 Og den sørpa blir nok ålreit når a frys tell is. Da er det sporete som et helvete og en lav bil skure over alt! ja, er vel på tide for han å ta enda ei bunnpanne snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3760 Skrevet Mars 4, 2011 Anyone ??? =) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2236715#post2236715 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3761 Skrevet Mars 4, 2011 6 grader, regn å snøen bli borte tatt akk nå i skrivende stund Reiste du frem i tid og tok et bilde, så tilbake igjen for å legge det ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3762 Skrevet Mars 4, 2011 hahaha kan nesten tru det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3763 Skrevet Mars 4, 2011 Du Kim, om du hadde solgt båten din. Så hadde du hatt plass til en bil der og du:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3764 Skrevet Mars 4, 2011 er muttern sin men jeg som har brukt den da hehe men ja den ska selges til sommern tror det går en bil akk der haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3765 Skrevet Mars 4, 2011 er muttern sin men jeg som har brukt den da hehe men ja den ska selges til sommern tror det går en bil akk der haha Åja, det var det ja:D Kjekt med plass att bil under taket da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3766 Skrevet Mars 4, 2011 jaggu men er smalt så tror ikke det går mer en akk hvertfall haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3767 Skrevet Mars 4, 2011 Og den sparken kan du vel fint parkere for sessongen med det vårværet dere har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3768 Skrevet Mars 4, 2011 hahaha ja er ikke mye sparkføre men som du ser der så står sommerdekka klare ute til audin haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3769 Skrevet Mars 4, 2011 Noen som har noen tips til ting å fylle mobilen med før jeg skal på flyreise? Så jeg kan sitte og se en film eller to på turen til Sveits liksom.. Har lasta ned 127 timer vertfall, noen andre gode forslag? Filmer/serier/morsomheter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3770 Skrevet Mars 4, 2011 Noen som har noen tips til ting å fylle mobilen med før jeg skal på flyreise? Så jeg kan sitte og se en film eller to på turen til Sveits liksom.. Har lasta ned 127 timer vertfall, noen andre gode forslag? Filmer/serier/morsomheter.. breaking bad. season 1,2,3 15Gb ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3771 Skrevet Mars 4, 2011 Breaking Bad, for en serie:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3772 Skrevet Mars 4, 2011 Breaking Bad, for en serie:tilber: ja fytti hælvete! Gleder meg som en unge til sesong 4 slippes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3773 Skrevet Mars 4, 2011 Btw.. ingen som skal ha sportsratt da ? =) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208354 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3774 Skrevet Mars 4, 2011 ja fytti hælvete! Gleder meg som en unge til sesong 4 slippes Jeg også Blitt totalt hekta på den serien, og jeg er egentlig ikke en som følger med på alle episodene av en bestemt serie serie, men BB er overlegent bra: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3775 Skrevet Mars 4, 2011 jaja så lenge varte den gleden!!! nå er det 10 cm nysnø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...