#3776 Skrevet Mars 4, 2011 jaja så lenge varte den gleden!!! nå er det 10 cm nysnø Og jeg som akkurat hatt tenkt og mobbe deg litt:P Det rakk jeg ikke: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3777 Skrevet Mars 4, 2011 6 varme og stjerneklar himmel her nå :-) Er BB morsomt eller er det tøft da? Tviler vel på at jeg trenger flere sesonger for et par flyturer da men. Skal teste ut bb i morgen da :-) noen andre? Har såvidt sett et par halve episoder med big bang theory, det virker da litt morsomt også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3778 Skrevet Mars 4, 2011 du som har sendt været til meg eller stig?!?? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3779 Skrevet Mars 4, 2011 6 varme og stjerneklar himmel her nå :-) Er BB morsomt eller er det tøft da? Tviler vel på at jeg trenger flere sesonger for et par flyturer da men. Skal teste ut bb i morgen da :-) noen andre? Har såvidt sett et par halve episoder med big bang theory, det virker da litt morsomt også..? Breaking Bad er TØFT: bråk :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3780 Skrevet Mars 4, 2011 Ingen kjøring på vågå-isen i morgen =( , sesongen er over...... Er bare og legge seg i dvale til vintern kommer tilbake: sove : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3781 Skrevet Mars 4, 2011 Breaking Bad er morsomt, deprimerende, tøft, jævlig osv, osv. Allerede i episode 2 (om jeg ikke husker feil), så tar det bra av. Det er en engasjerende serie rett og slett:) Angående vær, så håper jeg at snøværet holder seg til Dombås, for var i skikkelig vårstemning i dag der jeg skrudde på Golfen med porten oppe på verkstedet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3782 Skrevet Mars 4, 2011 ska fader meg sende all snø til toten jeg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3783 Skrevet Mars 4, 2011 No way, Jose:nana: Fader meg nok snø i hagen her allerede, skal jeg si deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3784 Skrevet Mars 4, 2011 hehehe nei laver ned som bare pokker her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3785 Skrevet Mars 5, 2011 herlig å våkne til 15cm ny snø å snør som bare Fa** enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3786 Skrevet Mars 5, 2011 herlig å våkne til 15cm ny snø å snør som bare Fa** enda Hahahahaha Her er det 8 varmegrader i sola, det drypper fra taket og sola skinner som bare det Det blåser litt, men drit i det da Så spørs om jeg må ut med ungene i dag å leke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3787 Skrevet Mars 5, 2011 ja tror dere har fått være vi har hatt så kommer detta være her til dere snart haha laver ned som bare pokker hvertfall, ikke vits å brøyte engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3788 Skrevet Mars 5, 2011 Har såvidt sett et par halve episoder med big bang theory, det virker da litt morsomt også..? Jeg synes den serien er helt konge jeg Mulig jeg er sær, men Big Bang Theory er noe av det morsomste jeg ser på!! Og Two and a half man selvfølgelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3789 Skrevet Mars 5, 2011 Two and a half man er jo konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3790 Skrevet Mars 5, 2011 ja tror dere har fått være vi har hatt så kommer detta være her til dere snart haha laver ned som bare pokker hvertfall, ikke vits å brøyte engang! Nei så faen.. Send det videre nordover du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3791 Skrevet Mars 5, 2011 Two and a half man er jo konge Digger Charlie i serien og som privat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3792 Skrevet Mars 5, 2011 nå ha jeg brøyta i en time, slutta å snø men når jeg va ferdig begynte det igjen!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3793 Skrevet Mars 5, 2011 HAHAHA!! Værgudene har sans for humor!! *peke på Kim Rune og flire* Herlig at de ga dere et ørlite håp om vår, og akkurat idet du trodde at det var et faktum så dumpa de et lass snø midt i fanget deres. HAHAHA!!! Jaja, godt det blåser litt her idag, visst ikke hadde det blitt jævla varmt.. Åsså tørker ting enda fortere med litt vind, så det er go'knall ja..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3794 Skrevet Mars 5, 2011 Haha, je må flire! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3795 Skrevet Mars 5, 2011 Jeg synes den serien er helt konge jeg Mulig jeg er sær, men Big Bang Theory er noe av det morsomste jeg ser på!! Og Two and a half man selvfølgelig:) Tror jeg skal prøve meg på noen episoder fra begge de to seriene vi nevner her nå, så da har jeg vel så jeg klarer meg.. Synd jeg har sett alt av Top-Gear.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3796 Skrevet Mars 5, 2011 HAHAHA!! Værgudene har sans for humor!! *peke på Kim Rune og flire* Herlig at de ga dere et ørlite håp om vår, og akkurat idet du trodde at det var et faktum så dumpa de et lass snø midt i fanget deres. HAHAHA!!! Jaja, godt det blåser litt her idag, visst ikke hadde det blitt jævla varmt.. Åsså tørker ting enda fortere med litt vind, så det er go'knall ja..! BARE vent stig det kommer at dekk å :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3797 Skrevet Mars 5, 2011 stivt vattn i vassrøra inn til huset er kjedelig... har stått på tinetransformator på røret i 19,5t nå og ingen ting skjer Kim Rune: : haha :: haha :: haha :: haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3798 Skrevet Mars 5, 2011 Kim Rune... Så om du går ut på verandaen så ser det ikke slik ut oppi hos deg..? Hæææ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3799 Skrevet Mars 5, 2011 Er folket klare for lokallagstreff i morra da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3800 Skrevet Mars 5, 2011 jo gjør det stig for det er sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...