#3926 Skrevet Mars 9, 2011 Bare fysisk og psykisk ? Har du igjen så masse da ? =) Veeeeeeldig psykisk og fysisk klar for vår ja Jeg har igjen endel ja... Eller det vil si at å velge farge på felger er jo nesten umulig.. Møtte jeg deg i dag, Vivian? Hehe - ja det tror jeg nok, for jeg lurer nemlig på om jeg møtte deg på RV4 på tur hjem fra jobb i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3927 Skrevet Mars 9, 2011 Helt korrekt det, men kjente deg ikke igjen i farta, men kjente igjen fargen på bilen lett: smil : Så overlegenheta mi var ikke med vilje, altså. Skal skjerpe meg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3928 Skrevet Mars 9, 2011 Helt korrekt det, men kjente deg ikke igjen i farta, men kjente igjen fargen på bilen lett: smil : Så overlegenheta mi var ikke med vilje, altså. Skal skjerpe meg:p Var litt uvant å se deg i en 100 så sikkert derfor det tok litt lang tid for meg å kjenne igjen deg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3929 Skrevet Mars 9, 2011 Hehe, ja, pluss at 100en ikke akkurat drar til seg blikkene heller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3930 Skrevet Mars 9, 2011 Hehe, ja, pluss at 100en ikke akkurat drar til seg blikkene heller:p Hmm... Det var vel den jeg la merke til i første omgang faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3931 Skrevet Mars 9, 2011 Hmm... Det var vel den jeg la merke til i første omgang faktisk Sikkert på samme måte som man ser den styggeste andungen i flokken først:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3932 Skrevet Mars 9, 2011 He he he....bingobanden er rett og slett genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3933 Skrevet Mars 9, 2011 Hehe ja det var fader meg artig: smil : satt her og lo for meg selv hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3934 Skrevet Mars 9, 2011 hahah helt enig "skal jeg se på puppene til Linni Meister , så skal jeg for faen se dem på storformat på to å førti tommern!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3935 Skrevet Mars 9, 2011 old folks fight back liksom. Artig og se at de gjør nesten hva de vil uten at noen griper inn.......Hmmmmmmm...gleder meg nesten til og bli gammal(d.v.s. gamlere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3936 Skrevet Mars 9, 2011 er så konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3937 Skrevet Mars 9, 2011 Kim Rune: Kunne du kanskje ha gjort meg og madammen en tjeneste til helga, sånn muligens/ikke helt sikkert enda? Tatt imot en framskjerm fra et annet forummedlem som kjører via Dombås, for så å ta den med til Rudshøgda sånn at jeg kan hente den der? Får penger/kebab for brydderiet isåfall, men er ikke bestemt helt enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3938 Skrevet Mars 10, 2011 ja det kan jeg vell altids få til bare si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3939 Skrevet Mars 10, 2011 Ellers så kan jeg ta imot den. Du får si ifra Kim:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3940 Skrevet Mars 10, 2011 Nice: ja : Er du på Dombås rett som det er også, Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3941 Skrevet Mars 10, 2011 Kanskje jeg leste feil:-P. Haha, trodde delen kom til rudahøgda:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3942 Skrevet Mars 10, 2011 Hehe, nei. Må isåfall få den fra Dombås og til Rudshøgda:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3943 Skrevet Mars 10, 2011 Haha, da blir det noe annet:-P lenge sia jeg har vøri oppover der:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3944 Skrevet Mars 10, 2011 Jeg har btw mætt biler til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3945 Skrevet Mars 10, 2011 Jeg også Både Audien og Yåtan er til salgs:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3946 Skrevet Mars 10, 2011 du får bare si fra mads, men helst på fredag da jeg muligens ska nedover i helga å da er golfen test kjørt en tur saavner den lyden ass! å draget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3947 Skrevet Mars 10, 2011 Skal sende en PM til duden nå Du gjør det jo bare hvis du gidder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3948 Skrevet Mars 10, 2011 gjør det jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3949 Skrevet Mars 10, 2011 du får bare si fra mads, men helst på fredag da jeg muligens ska nedover i helga å da er golfen test kjørt en tur saavner den lyden ass! å draget Gleder meg til å teste GTI'en sjøl ass Btw, noen som har vært borti beinhinnebetennelse her? Har fått det, og nå er det såpass ille at jeg sliter med å gå.. er vel ikkenoe å få for det? annet enn å gafle innpå no smertestillende og ligge og vente på at det går over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3950 Skrevet Mars 10, 2011 Hmmm, sitter her i leiligheta med en pils. Så glaner jeg ut av vinduet, der ser jeg jo inn i naboleilighete. Der driver en kar å filmer på kjøkkene. Ikke sånn vanlig kamera, med sånn digert tv kamera. Hmm, så nå lurer jeg fælt på hva de driver med! Hehe. 4 stjerners middag? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...