#4201 Skrevet Mars 18, 2011 Kan jo prøve å lage tråd om den når den blir ferdig til sommeren eller noe sånt veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4202 Skrevet Mars 18, 2011 Kan jo prøve å lage tråd om den når den blir ferdig til sommeren eller noe sånt veit du Får satse på at vi får se den på treff før tråden kommer da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4203 Skrevet Mars 18, 2011 Neineineineineinei jojojojojojo får haike med deg på bane istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4204 Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, kanskje det Når skal dere dra? Noen som trenger A4 deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4205 Skrevet Mars 18, 2011 så tidlig som mulig du a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4206 Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte å dra rundt 8 så jeg er der til 9 når det starter. Dere a? Kjøre i følge kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4207 Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte vi skulle dra rundt da, vi og.. Kan vi ikke møtes på 24-timern klokka 8 da? Vi kjøre gjerne i følge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4208 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har klart å førrstue åkle på gassbenet så je gidd nok itte å rese tell Våler i mårrå. Blir kjett å bare sjå på også er det store sjanser førr at det blir førr glatt nedpå der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4209 Skrevet Mars 18, 2011 Grett det, Kim Rune Ser du leser tråden, Vivian. Ta med deg en av quattroa dine og dra til våler i mårratidlig nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4210 Skrevet Mars 18, 2011 Grett det, Kim Rune Ser du leser tråden, Vivian. Ta med deg en av quattroa dine og dra til våler i mårratidlig nå Hehe - hadde sikkert vært moro det Men tvillingen har tragisk dårlige vinterhjul... Blir ny gummi på dem til høsten ja! Og så blir det skruing i morra. Frøkna skal få seg justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4211 Skrevet Mars 18, 2011 Må jo sladde en runde med frøkna da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4212 Skrevet Mars 18, 2011 kjøre eller ikke kjøre på bane i morra? fornuften sier nei, men................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4213 Skrevet Mars 18, 2011 Kommer for å kikke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4214 Skrevet Mars 18, 2011 Må jo sladde en runde med frøkna da: smil : Spesielt aktuelt det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4215 Skrevet Mars 18, 2011 kjøre eller ikke kjøre på bane i morra? fornuften sier nei, men................. K j ø r e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4216 Skrevet Mars 18, 2011 Biler er tell førr å brukes.. og det hardt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4217 Skrevet Mars 18, 2011 kjøre eller ikke kjøre på bane i morra? fornuften sier nei, men................. Hør på Anders!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4218 Skrevet Mars 18, 2011 gruppepress! kommer på 24timern kl 8 i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4219 Skrevet Mars 18, 2011 weee Tror jeg legger meg jeg, så jeg er uthvilt til morgendagens ratting. Husk hjelm da, Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4220 Skrevet Mars 18, 2011 får lånt med en av ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4221 Skrevet Mars 19, 2011 http://www.side3.no/article3112814.ece grøss!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4222 Skrevet Mars 19, 2011 Sliiten gutt har kjørt mye drosje de to siste daga God natta folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4223 Skrevet Mars 19, 2011 Hadde jeg bare ikke vært på jobb! Sikkert mye kult å se på i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4224 Skrevet Mars 19, 2011 Sliiten gutt har kjørt mye drosje de to siste daga God natta folkens hva slags? har sikkert sett deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4225 Skrevet Mars 19, 2011 Biler er tell førr å brukes.. og det hardt! Ja, eller som en jeg kjenner sa i sin tid: "Vill`n itte, så skar`n! Dæ er derfor det er clutch på bilen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...