#4226 Skrevet Mars 19, 2011 hva slags? har sikkert sett deg Skoda Octavia 11 modell. Elixia på dørene på sia bak, signatur reklame på panseret(orange) Også kjørte jeg litt Hyundai ix35 på ettermiddagen på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4227 Skrevet Mars 19, 2011 Gjett hva jeg skal i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4228 Skrevet Mars 19, 2011 Dagens ungdom altså.... Bære drekking .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4229 Skrevet Mars 19, 2011 Dagens ungdom altså.... Bære drekking .. Har jeg sagt jeg skal drekke da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4230 Skrevet Mars 19, 2011 Snø lenge var det snøføre på vegen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4231 Skrevet Mars 19, 2011 Har jeg sagt jeg skal drekke da ? Hmm.. visst du ikke skal drekka denna, så skal du i allefall finne noen uskyldige jomfruer og skjenka dem drita for så og utnytte de på det groveste ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4232 Skrevet Mars 19, 2011 Har jeg sagt jeg skal drekke da ? Aha - du skal bare lage sånne små fine firkanter i snøen du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4233 Skrevet Mars 19, 2011 Aha - du skal bare lage sånne små fine firkanter i snøen du Jaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4234 Skrevet Mars 19, 2011 Hmm.. visst du ikke skal drekka denna, så skal du i allefall finne noen uskyldige jomfruer og skjenka dem drita for så og utnytte de på det groveste ?? Duu, hallo, ikke alle som bor langs hamarveien tenker likt altså ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4235 Skrevet Mars 19, 2011 Duu, hallo, ikke alle som bor langs hamarveien tenker likt altså ;p Funka for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4236 Skrevet Mars 19, 2011 Dagens sjekketriks ble presentert av Arnstein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4237 Skrevet Mars 19, 2011 Dagens sjekketriks ble presentert av Arnstein! Men det funka jo Har samme dama på tredje året nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4238 Skrevet Mars 19, 2011 Jeg kan jo alt av sjekketriks fra før. Er jo så mange jenter som bruker de på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4239 Skrevet Mars 19, 2011 Hmm.. visst du ikke skal drekka denna, så skal du i allefall finne noen uskyldige jomfruer og skjenka dem drita for så og utnytte de på det groveste ?? Noe så forkastelig skrevet! Noe slik ville ihvertfall aldri jeg gjort!! ..... ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4240 Skrevet Mars 19, 2011 Hatt en utrolig bra dag på Vålerbana Knallvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4241 Skrevet Mars 19, 2011 Knall dag på våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4242 Skrevet Mars 19, 2011 Hohoho, morro dag ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4243 Skrevet Mars 19, 2011 Takk for alle turan pål ble jo knallføre på slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4244 Skrevet Mars 19, 2011 arti det ja men er rimelig sliten nå har kjørt i nøyaktig 6 timer og 40 minutt idag tilogfra, og på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4245 Skrevet Mars 19, 2011 Jeg kan jo alt av sjekketriks fra før. Er jo så mange jenter som bruker de på meg Kom tidligere hjem enn planlagt jeg og frua gitt , så jeg hadde rukket og kjørt deg alikavel Men du for bare spørre igjen senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4246 Skrevet Mars 19, 2011 Noe så forkastelig skrevet! Noe slik ville ihvertfall aldri jeg gjort!! ..... ?? Om bare folk her viste hvordan kenth player håvard var på sine yngre dager Bacardien står i kjøleskapet, så blir vel en bytur til elverum her i kveld vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4247 Skrevet Mars 19, 2011 Om bare folk her viste hvordan kenth player håvard var på sine yngre dager Nei nå trur jeg du blander meg med noen andre Men jeg har har hørt at du er et par hakk værre jeg Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4248 Skrevet Mars 19, 2011 Nei nå trur jeg du blander meg med noen andre Men jeg har har hørt at du er et par hakk værre jeg Hehe. Er ikke fysisk mulig og bli værre Er ikke like pusegutt som deg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4249 Skrevet Mars 19, 2011 Er ikke fysisk mulig og bli værre Er ikke like pusegutt som deg vettu Ja nettopp, jeg var en liten puse gutt som bare pusa og tok godt vare på de få jentene jeg har hatt. Mens du lever totalt opp til mottoet "Tøm, svøm, røm og gløm" En skikkelig speller rett og slett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4250 Skrevet Mars 19, 2011 Hohoho.. Akkurat innat etter 8 timer med heiaing og øl og jægerdrekking under Birken i dag.. Alle kompisa kom over "tru" je.. usikker på en:P.. Nå er det bare å dusje og kaste i meg no mat, så er det videre på FÆST..:DDD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...