#4276 Skrevet Mars 20, 2011 Da går arbeidsdagen mot slutten. Bare 11,5 timer igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4277 Skrevet Mars 20, 2011 Åh, kort dag ja Brage Jeg skal ikke på jobb før kl 14:00 i morgen jeg Litt godt å tenke på at jeg slipper å stå opp kl.05 imårra tili 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4278 Skrevet Mars 20, 2011 Åh, kort dag ja Brage Jeg skal ikke på jobb før kl 14:00 i morgen jeg Litt godt å tenke på at jeg slipper å stå opp kl.05 imårra tili Mens jeg må stå opp halv fem.. Argh.. Er ikke sånn kjempefan av tidligskift ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4279 Skrevet Mars 20, 2011 Vurderer det samme: vinke : For min del gikk det til helvete i dag. Hva med deg? Noen suksess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4280 Skrevet Mars 20, 2011 For min del gikk det til helvete i dag. Hva med deg? Noen suksess? Haha, hørtes ikke helt bra den der: D åssen bil er det?: ) Ja, ble suksess på meg:D Fikk da til tåkelysa:D Edit: Jeg skjønner forsatt ikke hvorfor bildet er sånn:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4281 Skrevet Mars 20, 2011 Haha, hørtes ikke helt bra den der: D åssen bil er det?: ) Ja, ble suksess på meg:D Fikk da til tåkelysa:D Edit: Jeg skjønner forsatt ikke hvorfor bildet er sånn:P 400hk S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4282 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Var lite pen lyd i den nå kenneth skjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4283 Skrevet Mars 20, 2011 Har fått handle meg nye felger i dag Originale 17" RS2 Har fa*n meg brukt over 30.000 på 2.8'n på et par måneder nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4284 Skrevet Mars 20, 2011 sånn er det og kjøre audi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4285 Skrevet Mars 20, 2011 hva lite pen lyd i den nå kenneth skjer ? Ny trend! Nei, er Litt usikkert hva det er enda. Skal løfte den i morgen og forhåpentligvis finne en trykklekkasje. Hvis ikke så får tusenlappene vinger igjen. Spøker litt for bobla da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4286 Skrevet Mars 20, 2011 Ble suksess på meg og en kompis i går hvertfall Klokka 22.00 var flaska tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4287 Skrevet Mars 20, 2011 Ny trend! Nei, er Litt usikkert hva det er enda. Skal løfte den i morgen og forhåpentligvis finne en trykklekkasje. Hvis ikke så får tusenlappene vinger igjen. Spøker litt for bobla da men. hehe ny trend ja får håpe det bare er ei lekasje da, vil se denna bobla på veien og mr simen, din alkis!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4288 Skrevet Mars 20, 2011 Så en Rød RS2 i hamar nå i kveld med CE skilt.. Gamle Thomas Haugrud sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4289 Skrevet Mars 21, 2011 Ble suksess på meg og en kompis i går hvertfall fint du har kommi ut av skapet da (jeg har alltid vist at du var litt homo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4290 Skrevet Mars 21, 2011 Hahahaha Den var bra Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4291 Skrevet Mars 21, 2011 Ble suksess på meg og en kompis i går hvertfall Klokka 22.00 var flaska tom Da ble det engler i snøen istedet da eller ? haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4292 Skrevet Mars 21, 2011 Hehehehe, dere er så morsomme! Knehøner! Nei, det var ikke på den måten, Petter. Og nei, det ble ikke snøengler, Vivian. HRMF! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4293 Skrevet Mars 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4294 Skrevet Mars 21, 2011 Fack, noe så jævlig vondt i venstre øyet. Får nesten ikke sett med det, og jævlig vondt i sterkt lys. Rødt er det også, og renner gjør det søren meg og. Ikke sveist, men minner om smertene man har når man er sveiseblind. Noen som har hatt noe lignende? Får faen ikke kjørt bil selv en gang, for det er for sterkt lys ute:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4295 Skrevet Mars 21, 2011 Så flaks du har 2 øyer da Må alltid se det positive i ting vettu Du får prøve med noe øyedråper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4296 Skrevet Mars 21, 2011 Får ikke brukt noen av de omtrent, for det gjør vondt når jeg flytter blikket, enten jeg har begge oppe eller bare det ene:p Hehe, er ikke sånn litt vondt, men dritvondt. Lurer på om det ikke er etter jeg brukte vinkelsliper på Lørdag, for tror jeg fikk en liten "splint" i øyet da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4297 Skrevet Mars 21, 2011 Høres ut som symptomene jeg hadde etter at jeg fikk bremsevæske på øyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4298 Skrevet Mars 21, 2011 Hmm, tror ikke jeg har fått bremsevæske på øyet, og heller ikke noen andre væsker som man ikke burde ha på øyet. Frøkna skal kjøre meg til legevakta nå, så får jeg se hva de sier og gjør. Ganske intense greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4299 Skrevet Mars 21, 2011 Nei, trodde ikke jeg heller. Tok nesten 5-6 timer før jeg fikk symptomer, og merket ikke engang at det kom innpå, trodde bare det kom på kjaken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4300 Skrevet Mars 21, 2011 Skjedd 2 ganger meg meg også Mads, er garantert en bit fra når du drev med vinkelsliper, de må nok bedøve øyet ditt og pirke ut splinten med nål! Been there done that 2 ganger....lærer aldri sku man tro.... Og ja, det er dritvondt og ha innpå øyet, jævlig kjett! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...