Anbefalte innlegg

Enkelte ting skal bare ikke inn på øyet nei Roger. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplevd det selv også. Jeg måtte Slipe løs biten med en dremel-lignende sak på sykehuset :\ Det var mildt sagt ubehagelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp. Jada, var en liten splint som hadde brent seg fast. Bedøvde, noe som også svidde som faen, og pirket ut det han fikk ut. Må til øyelege for å frese ut (visstnok) resten i morra:o Enkelte ting skal ikke innpå øyet, nei, og spesielt ikke ting som gløder av varme:p Godt det begynner å bli mørkere nå, for sola var ikke min venn lenger. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det var ikke på den måten, Petter.

Og nei, det ble ikke snøengler, Vivian. HRMF!

:D bedre lykke neste gang da? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp. Jada, var en liten splint som hadde brent seg fast. Bedøvde, noe som også svidde som faen, og pirket ut det han fikk ut. Må til øyelege for å frese ut (visstnok) resten i morra:o Enkelte ting skal ikke innpå øyet, nei, og spesielt ikke ting som gløder av varme:p Godt det begynner å bli mørkere nå, for sola var ikke min venn lenger. Hehe.

Samme som meg det da :P forvent å se tåke på det øyet noen uker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tåkesyn er greit, men verre med svien som er hver gang man skifter fokus på blikket, for å ikke snakke om sterkt lys:p Blæh! Godt man får dimmet skjermen på PCen: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som sa hei til meg på Meca i dag? Jeg kjente ikke igjen ansiktet på personen desverre :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger kanskje ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekspeditøren, kanskje. ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger har vel slutta han, så er vel bare Sindre fra klubben som jobber der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, roger hoppa litt lenger bortafor han :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst, gutten tok skikkelig god sats, men kom ikke lenger enn til naboen. Snakk om dårlig spenst:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke selve hoppet var så dårlig da.. Ikke alltid lengden det kommer an på, sier enkelte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ny trend ja : smil : får håpe det bare er ei lekasje da, vil se denna bobla på veien :D

og mr simen, din alkis!!! :D

Spøker litt for bobla nå. Turboen er gåen. Fatter ikke, den spiser jo turboer for tiden. Lurer på om den nye turboen ikke tålte trykket jeg kjører på. : klø : Finne ut hvor høyt trykk den tåler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spøker litt for bobla nå. Turboen er gåen. Fatter ikke, den spiser jo turboer for tiden. Lurer på om den nye turboen ikke tålte trykket jeg kjører på. : klø : Finne ut hvor høyt trykk den tåler.

haff hørest ikke bra ut :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haff hørest ikke bra ut :o

Nei, også er det ganske irriterende. Turbo til 14k som har gått under 5 mil. Helt ny. : bh : Tenkte tanken med oljereturen, men vil sjekke makstrykk på KX400 først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDA en turbo? :P du må da gi opp snart :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, også er det ganske irriterende. Turbo til 14k som har gått under 5 mil. Helt ny. : bh : Tenkte tanken med oljereturen, men vil sjekke makstrykk på KX400 først.

haff :( veldig kjipt, men rart den ska spise turboer da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDA en turbo? :P du må da gi opp snart :P hehe

Gi opp nei? God grunn til å trimme mer :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi opp nei? God grunn til å trimme mer :evil:

hehe, ja hvis det er noe med bilen som er feilen så er det jo bare å oppgradere :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, jeg ser grus utpå gårdsplassen: ja : Fortsetter det sånn, så er det kanskje muligheter for en tur med Golfen om ikke så lenge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, jeg ser grus utpå gårdsplassen: ja : Fortsetter det sånn, så er det kanskje muligheter for en tur med Golfen om ikke så lenge!

ser grus her å :D

5-6 pluss i hele dag med regn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk 14,7º før i dag, men er fortsatt 11,1º her. Genialt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk 14,7º før i dag, men er fortsatt 11,1º her. Genialt:)

heeerlig :D men for tidlig å håpe på sommerføre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Att svigers nå så er det igjen bittelitt så på gårdsplassen!:D Herlig:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.