#4301 Skrevet Mars 21, 2011 Enkelte ting skal bare ikke inn på øyet nei Roger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4302 Skrevet Mars 21, 2011 Opplevd det selv også. Jeg måtte Slipe løs biten med en dremel-lignende sak på sykehuset :\ Det var mildt sagt ubehagelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4303 Skrevet Mars 21, 2011 Hepp. Jada, var en liten splint som hadde brent seg fast. Bedøvde, noe som også svidde som faen, og pirket ut det han fikk ut. Må til øyelege for å frese ut (visstnok) resten i morra:o Enkelte ting skal ikke innpå øyet, nei, og spesielt ikke ting som gløder av varme:p Godt det begynner å bli mørkere nå, for sola var ikke min venn lenger. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4304 Skrevet Mars 21, 2011 Nei, det var ikke på den måten, Petter. Og nei, det ble ikke snøengler, Vivian. HRMF! bedre lykke neste gang da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4305 Skrevet Mars 21, 2011 Hepp. Jada, var en liten splint som hadde brent seg fast. Bedøvde, noe som også svidde som faen, og pirket ut det han fikk ut. Må til øyelege for å frese ut (visstnok) resten i morra:o Enkelte ting skal ikke innpå øyet, nei, og spesielt ikke ting som gløder av varme:p Godt det begynner å bli mørkere nå, for sola var ikke min venn lenger. Hehe. Samme som meg det da forvent å se tåke på det øyet noen uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4306 Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, tåkesyn er greit, men verre med svien som er hver gang man skifter fokus på blikket, for å ikke snakke om sterkt lys:p Blæh! Godt man får dimmet skjermen på PCen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4307 Skrevet Mars 21, 2011 Noen her som sa hei til meg på Meca i dag? Jeg kjente ikke igjen ansiktet på personen desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4308 Skrevet Mars 21, 2011 (endret) Roger kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4309 Skrevet Mars 21, 2011 Ekspeditøren, kanskje. ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4310 Skrevet Mars 21, 2011 Roger har vel slutta han, så er vel bare Sindre fra klubben som jobber der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4311 Skrevet Mars 21, 2011 stemmer, roger hoppa litt lenger bortafor han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4312 Skrevet Mars 21, 2011 Javisst, gutten tok skikkelig god sats, men kom ikke lenger enn til naboen. Snakk om dårlig spenst:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4313 Skrevet Mars 21, 2011 Tror ikke selve hoppet var så dårlig da.. Ikke alltid lengden det kommer an på, sier enkelte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4314 Skrevet Mars 21, 2011 hehe ny trend ja får håpe det bare er ei lekasje da, vil se denna bobla på veien og mr simen, din alkis!!! Spøker litt for bobla nå. Turboen er gåen. Fatter ikke, den spiser jo turboer for tiden. Lurer på om den nye turboen ikke tålte trykket jeg kjører på. Finne ut hvor høyt trykk den tåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4315 Skrevet Mars 21, 2011 Spøker litt for bobla nå. Turboen er gåen. Fatter ikke, den spiser jo turboer for tiden. Lurer på om den nye turboen ikke tålte trykket jeg kjører på. Finne ut hvor høyt trykk den tåler. haff hørest ikke bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4316 Skrevet Mars 21, 2011 haff hørest ikke bra ut Nei, også er det ganske irriterende. Turbo til 14k som har gått under 5 mil. Helt ny. Tenkte tanken med oljereturen, men vil sjekke makstrykk på KX400 først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4317 Skrevet Mars 21, 2011 Spøker litt for bobla nå. Turboen er gåen. Fatter ikke, den spiser jo turboer for tiden. Lurer på om den nye turboen ikke tålte trykket jeg kjører på. Finne ut hvor høyt trykk den tåler. ENDA en turbo? du må da gi opp snart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4318 Skrevet Mars 21, 2011 Nei, også er det ganske irriterende. Turbo til 14k som har gått under 5 mil. Helt ny. Tenkte tanken med oljereturen, men vil sjekke makstrykk på KX400 først. haff veldig kjipt, men rart den ska spise turboer da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4319 Skrevet Mars 21, 2011 ENDA en turbo? du må da gi opp snart hehe Gi opp nei? God grunn til å trimme mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4320 Skrevet Mars 21, 2011 Gi opp nei? God grunn til å trimme mer hehe, ja hvis det er noe med bilen som er feilen så er det jo bare å oppgradere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4321 Skrevet Mars 21, 2011 Hah, jeg ser grus utpå gårdsplassen: ja : Fortsetter det sånn, så er det kanskje muligheter for en tur med Golfen om ikke så lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4322 Skrevet Mars 21, 2011 Hah, jeg ser grus utpå gårdsplassen: ja : Fortsetter det sånn, så er det kanskje muligheter for en tur med Golfen om ikke så lenge! ser grus her å 5-6 pluss i hele dag med regn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4323 Skrevet Mars 21, 2011 Var faktisk 14,7º før i dag, men er fortsatt 11,1º her. Genialt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4324 Skrevet Mars 21, 2011 Var faktisk 14,7º før i dag, men er fortsatt 11,1º her. Genialt:) heeerlig men for tidlig å håpe på sommerføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4325 Skrevet Mars 21, 2011 Att svigers nå så er det igjen bittelitt så på gårdsplassen! Herlig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...