#4326 Skrevet Mars 21, 2011 heeerlig men for tidlig å håpe på sommerføre Joda, men joggu har det smeltet unna en del i dag også Dette går den rette veien, ingen tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4327 Skrevet Mars 21, 2011 Joda, men joggu har det smeltet unna en del i dag også Dette går den rette veien, ingen tvil. Skal ikke ta sommeren på forskudd. Men, herlig og se det smelter: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4328 Skrevet Mars 21, 2011 ska hvertfall ikke ta sommern på forskudd her http://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Dovre/Domb%C3%A5s/langtidsvarsel.html !!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4329 Skrevet Mars 21, 2011 Bedre her:D http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Ringsaker/Rudsh%C3%B8gda/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4330 Skrevet Mars 21, 2011 jeg VET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4331 Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, stod bedre til med været i Hedmark, ja:D På Skreia også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4332 Skrevet Mars 21, 2011 haff for en shett plass vil ha bra vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4333 Skrevet Mars 21, 2011 Knall sol i hele dag her! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4334 Skrevet Mars 21, 2011 jejeje regn regn regn bli fint om det bli minus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4335 Skrevet Mars 21, 2011 Noen som har sett den gråe E46 M3en med svenske skilt som går i dala om dagen da? Heftig bil! Sikkert han karen som hadde den hvite med gullfelger også.. jobba på Tine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4336 Skrevet Mars 21, 2011 Noen som har sett den gråe E46 M3en med svenske skilt som går i dala om dagen da? Heftig bil! Sikkert han karen som hadde den hvite med gullfelger også.. jobba på Tine Står en hvite E46 stv nedpå tine om dagen med svenske skilt også.. tøff den også syns je;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4337 Skrevet Mars 21, 2011 7 pluss nå Herlig og bare ha på seg genser:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4338 Skrevet Mars 21, 2011 Er bare 6 her: mad : hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4339 Skrevet Mars 21, 2011 6 pluss her å eller var det i sta hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4340 Skrevet Mars 21, 2011 Er ikke ille det når klokka er halv elve:) ser snøen blir borte: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4341 Skrevet Mars 21, 2011 digg det regne å blåser ute så da går den enda fortere nå ligger det 80 bolter til sentere på felgan mine i Cola i mårra ska de poleres med elektrisk tannbørste og tannkrem men fortsatt 80 bolter til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4342 Skrevet Mars 21, 2011 Her i Las Palmas avdeling Skreia er det fortsatt 10,5º Det suser i palmene, og huladamene danser rundt på gårdsplassen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4343 Skrevet Mars 21, 2011 Her i Las Palmas avdeling Skreia er det fortsatt 10,5º Det suser i palmene, og huladamene danser rundt på gårdsplassen her. Hehe:p Har vell alt klippa plen to ganger og luka blomstene dine du ve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4344 Skrevet Mars 21, 2011 Her i Las Palmas avdeling Skreia er det fortsatt 10,5º Det suser i palmene, og huladamene danser rundt på gårdsplassen her. hahaha da kommer jeg til skreia en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4345 Skrevet Mars 21, 2011 Her i Las Palmas avdeling Skreia er det fortsatt 10,5º Det suser i palmene, og huladamene danser rundt på gårdsplassen her. Og du inviterer dem ikke inn fordi...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4346 Skrevet Mars 21, 2011 Hehe:p Har vell alt klippa plen to ganger og luka blomstene dine du ve? Javisst! Gjorde det rundt juletider:D Brage, jeg har jo alt min egen huladame: dum : For de som måtte ville, så er det bare å komme. Sol er det visst også her! Sitter på verandaen med en margarita i hånda: smil : Et bilde jeg knipset fra vinduet nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4347 Skrevet Mars 21, 2011 Henn på skreia bor du? Kan være der på 12 min hvis jeg kjører litt fort haha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4348 Skrevet Mars 21, 2011 kommer jeg å! for detta såg deilig ut hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4349 Skrevet Mars 21, 2011 Jaggu rene vinduer du har, Fossen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4350 Skrevet Mars 21, 2011 Har blandet margaritaer til folk som måtte komme, så her er alle vellmomne: vinke : Bor like ved Rimi! Ja, Brage, dere som bor oppi Lom har kanskje ikke så fin utsikt som meg, så kanskje derfor det er uvant å se noen som har pusset vinduene sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...