#4401 Skrevet Mars 23, 2011 Kom inn nå Og i år gikk det greit i pluss:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4402 Skrevet Mars 23, 2011 wooohoooo får igjen mye på skatten :D totalt uventa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4403 Skrevet Mars 23, 2011 Er digg og slippe betale restskatt i hverfall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4404 Skrevet Mars 23, 2011 Kommer fortsatt ikke inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4405 Skrevet Mars 23, 2011 Ikke jeg heller:o Vil se hvor mye jeg har å bruke på bil! Hehe, aner ikke om jeg får igjen, men blir overrasket om jeg ikke gjør det. Nå er forøvrig ferdig etterisolert, så skal bli spennende å se hvordan dette fungerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4406 Skrevet Mars 23, 2011 Ikke jeg heller:o Vil se hvor mye jeg har å bruke på bil! Hehe, aner ikke om jeg får igjen, men blir overrasket om jeg ikke gjør det. Nå er forøvrig ferdig etterisolert, så skal bli spennende å se hvordan dette fungerer! Har du etterisolert loft?? blåst inn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4407 Skrevet Mars 23, 2011 Fått etterisolert veggene, ja - blåst inn en massevis, visstnok, for var bare 5cm med isolasjon noen steder i veggene, ellers var det bare sagflis som lå i bånn: dum : På loftet og kottene rullet vi ut Glava i i fjor, men ikke mye hjelp i det. Får håpe det hjelper med etterisolering, for huset er kaldt om vinteren og varmt om sommeren:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4408 Skrevet Mars 23, 2011 Fått etterisolert veggene, ja - blåst inn en massevis, visstnok, for var bare 5cm med isolasjon noen steder i veggene, ellers var det bare sagflis som lå i bånn: dum : På loftet og kottene rullet vi ut Glava i i fjor, men ikke mye hjelp i det. Får håpe det hjelper med etterisolering, for huset er kaldt om vinteren og varmt om sommeren:p Sagflis i vegga er no dritt: bh :.. har det sjøl gitt.... Hvordan gjorde dom det med veggene a?? blåste inn fra toppen?? Prisen på å få no sånt gjort da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4409 Skrevet Mars 23, 2011 Sagflis duger ikke så bra, nei:p Nei, borrer hull i veggene på forskjellige steder, blåser inn, så slår de inn trekorker til slutt. Må male huset etterpå selvsagt, men definitivt et av de bedre, om ikke beste, alternativene på et eldre hus som veggene ikke trenger å skiftes ut på. Ble vel 18 600,- for 95kvadratmeter (spurte selvsagt om litt nice-price). Tok omtrent 12timer med en mann som jobbet hele tiden på huset vi bor i, så er både billig og kjapt i motsetning til å rive vegger og legge i selv. Idéelt sett skulle vi ha blåst inn i samtlige gulv også, men tror det blir stor bedring bare med veggene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4410 Skrevet Mars 23, 2011 Jippi!! fikk igjen på skatti, Nå blir det fettsuging, penisreduksjon, og botox !!!! .......... På Audin...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4411 Skrevet Mars 23, 2011 Sagflis duger ikke så bra, nei:p Nei, borrer hull i veggene på forskjellige steder, blåser inn, så slår de inn trekorker til slutt. Må male huset etterpå selvsagt, men definitivt et av de bedre, om ikke beste, alternativene på et eldre hus som veggene ikke trenger å skiftes ut på. Ble vel 18 600,- for 95kvadratmeter (spurte selvsagt om litt nice-price). Tok omtrent 12timer med en mann som jobbet hele tiden på huset vi bor i, så er både billig og kjapt i motsetning til å rive vegger og legge i selv. Idéelt sett skulle vi ha blåst inn i samtlige gulv også, men tror det blir stor bedring bare med veggene:) Får da håpe dere merker forskjell da, hvertfall på strømregninga: smil : Har dere varmepumpe heller?? Driver å vurderer å gjøre no sånt sjøl faktisk, men da bare i gulvet.. Rive kledningen for så å montere asfaltplater, må male utvending snart uansett så. Hvilke firma gjorde dette for det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4412 Skrevet Mars 23, 2011 Jeg kom ikke inn på altinn på min internett, koblet laptopen til naboens trådløse og da funket det 14428,- tilbake Digg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4413 Skrevet Mars 23, 2011 28 334,- tilbake Hvertfall digg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4414 Skrevet Mars 24, 2011 Får da håpe dere merker forskjell da, hvertfall på strømregninga: smil : Har dere varmepumpe heller?? Driver å vurderer å gjøre no sånt sjøl faktisk, men da bare i gulvet.. Rive kledningen for så å montere asfaltplater, må male utvending snart uansett så. Hvilke firma gjorde dette for det?? Nope, her fyrer vi mest med ved, og varmovn på kjøkkenet, stua og soverommet på natta når det er under -5º. Må ha på varme nede om ikke tempen skal falle ned til 7-8º, og enda kaldere om det er skikkelig kaldt ute:p Varmekabler på badet som står på hele tiden, men lite bad, så det er ikke mye strøm det bruker. Isoteks som gjorde dette:) Får håpe det blir noe bedre ihvertfall. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4415 Skrevet Mars 24, 2011 Når div kjøring og foreldrefradrag ble oppført blir det 13 laken i lomma på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4416 Skrevet Mars 24, 2011 10 lapper igjen, hoho. Ikke feil! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4417 Skrevet Mars 24, 2011 Du må gi en tilbakemelding på den isoleringa der Madsern.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4418 Skrevet Mars 24, 2011 Je var visst litt førr skråsikker i mitt forrige innlegg I mitt regnestykke så hadde je tatt med førr mye rentefradrag. Menmen 730 kroner i rest er da overkommelig, sjøl om je syns skatteetaten burde klare å gi meg riktig skattekort når de sitter på alle talla! Je endre fra 36% tell 45% på overtida men allikevel så var itte det riktig nok. Jaja, får dra på tell 50% resten ta året da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4419 Skrevet Mars 24, 2011 litt overr 33000 igjen på skatten her, slettes ikke feil=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4420 Skrevet Mars 24, 2011 Du må gi en tilbakemelding på den isoleringa der Madsern.. Will do! Burde merke forskjell alt i sommer, håper jeg:) Ble ikke store greiene igjen på meg i år, men 4430,- (eller hva det var) er da bedre enn ingenting:) Får håpe det kanskje drar seg opp mot 6000,- når alt er ferdig beregnet og med renter og den slags;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4421 Skrevet Mars 24, 2011 Nope, her fyrer vi mest med ved, og varmovn på kjøkkenet, stua og soverommet på natta når det er under -5º. Må ha på varme nede om ikke tempen skal falle ned til 7-8º, og enda kaldere om det er skikkelig kaldt ute:p Varmekabler på badet som står på hele tiden, men lite bad, så det er ikke mye strøm det bruker. Isoteks som gjorde dette:) Får håpe det blir noe bedre ihvertfall. Hehe. Fyrer med ved vi også + noen varmeovner på stua og på soverommet.. Har alt på ett plan je, så ikke så mye å varme opp.. Men blir nok invistering av pumpe nå til sommer'n, for å få no grunnvarme i vinter, kjett å komme hjem til 7 grader liksom:p.. Får ta å kontakte dom tru je;)..Høre hva dom har å si.. Ska bli spennende å høre hvordan huset ditt er til vinter'n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4422 Skrevet Mars 24, 2011 Ble 15000kr tilbake her;) Storfornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4423 Skrevet Mars 24, 2011 fikk 7400 fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4424 Skrevet Mars 24, 2011 Ingen som vet av noen som vil ha golf a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4425 Skrevet Mars 24, 2011 Ingen som vet av noen som vil ha golf a? kan få 9000 og golf 3 hehe. er jo nesten det du forlanger bare at du vil ha en null til hehe skal du til fjelles i påsken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...