#4451 Skrevet Mars 25, 2011 mtp. at din ligger ute til 50, så syns jeg nok 60 er litt lite for bilen desverre. da beholder jeg den helder hehe Men jeg kan jo justere opp prisen på min da? Hva om jeg setter den til 80, også får du 10 imellom. Da får du igjen bra for golfen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4452 Skrevet Mars 25, 2011 Wohoo, 1600kr tilbake.. Hadde regna meg fram til ca 10 jeg.. Sier vel mer om mine mattekunnskaper:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4453 Skrevet Mars 25, 2011 da er bilen senka bittelitt venter litt med sommersenken men litt er lov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4454 Skrevet Mars 25, 2011 jeg senka min 2,8cm i front her om dagen ikke langt unna sommermodus nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4455 Skrevet Mars 25, 2011 Gidder dere faktisk skru ned bilen LITT for å skru den ner LITT mer LITT seinere? Er ikke det LITT stress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4456 Skrevet Mars 25, 2011 må jo gradvis ned mangler å skru ned 2,5-3 cm så er jeg i sommerhøyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4457 Skrevet Mars 25, 2011 Jeg har vinterhøyde hele året jeg.. Liker høydehuset mitt jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4458 Skrevet Mars 25, 2011 jeg senka min 2,8cm i front her om dagen ikke langt unna sommermodus nå Hva er Status på 034 pakka Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4459 Skrevet Mars 25, 2011 Gidder dere faktisk skru ned bilen LITT for å skru den ner LITT mer LITT seinere? Er ikke det LITT stress? ja, må jo få bort lort og drit en gang iblandt også. Og nå går det an å justere de 2 siste cm med fingra så da er det fort gjort når jeg legger om til sommerhjul men hovedgrunnen til at jeg senka nå var at jeg skulle måle og finne ut hvor breie spacere jeg skulle bestille Hva er Status på 034 pakka Petter ikke hørt no enda, men den burde vel bli sendt snart nå de skulle jo ha 3 uker på å lage downpipen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4460 Skrevet Mars 25, 2011 Så stille det var her i kveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4461 Skrevet Mars 25, 2011 unaturlig stille! alle på fylla ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4462 Skrevet Mars 25, 2011 Vi koser oss med henholdsvis øl og et glass musserende rosa () vin. Men det teller nok ikke som fyll hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4463 Skrevet Mars 25, 2011 her er det julebrus å Kim`s fredags miks haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4464 Skrevet Mars 25, 2011 er ferdig med å pusse, polere og vokse den 3 felgen min, bare 1 igjen men får ta den imorra har drivi på mange kvelder nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4465 Skrevet Mars 25, 2011 Har akkurat spist tandorri Fast fredags kos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4466 Skrevet Mars 25, 2011 her er det julebrus å Kim`s fredags miks haha Ja det måtte jo nesten være KIM's.. Hahaha Har akkurat spist tandorri Fast fredags kos Mener å ha lest det her før at dere har hatt tandoori ja. Hver fredag altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4467 Skrevet Mars 25, 2011 Ja det måtte jo nesten være KIM's.. Hahaha Mener å ha lest det her før at dere har hatt tandoori ja. Hver fredag altså ? Ja hver fredag Untak kan forekomme, men sjeldent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4468 Skrevet Mars 25, 2011 (endret) Ja det måtte jo nesten være KIM's.. Hahaha selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4469 Skrevet Mars 25, 2011 her er det julebrus å Kim`s fredags miks haha Ane som får Kims fredagsmiks sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4470 Skrevet Mars 25, 2011 hahahahah nei dombås i helga! så får holde meg til potetgull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4471 Skrevet Mars 25, 2011 http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter/dette-fikk-adil-til-aa-storme-scenen-3450676.html gutten er 10 år å trena i 7 måneder!!! sinnsykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4472 Skrevet Mars 25, 2011 http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter/dette-fikk-adil-til-aa-storme-scenen-3450676.html gutten er 10 år å trena i 7 måneder!!! sinnsykt Må si meg enig i den altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4473 Skrevet Mars 25, 2011 Så det i stad! Helt sjukt bra: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4474 Skrevet Mars 25, 2011 Da har jeg vært stad og fått fram litt turbolyd i Passat`n:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4475 Skrevet Mars 25, 2011 film takk! ble det noe ulelyd ved girskift a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...