#4776 Skrevet April 6, 2011 Ikke helt til sammenligning, men for en forstillingskontroll/justering må jeg betale 400,- på et lokalt verksted:) Er dette i åpningstida? Hørtes veldig billig ut.. Skal ha noen fjører inn i vognkortet. Kanskje jeg skulle tatt det før sommerhjula skal på, så slipper jeg å få godkjent felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4777 Skrevet April 6, 2011 I åpningstida, og ikke noen rabatter som jeg veit om ihvertfall:) Kun spissing forresten, men er nok ikke så mye dyrere for å justere camberen i samme slengen. Sånne ting er det mye å spare på å gjøre på småverksteder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4778 Skrevet April 6, 2011 JEG HAR TILGANG IGEJN!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4779 Skrevet April 6, 2011 Hehe, så det:p Slapt opplegg igrunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4780 Skrevet April 6, 2011 ja vil egentlig si det, kunne evt informert om at det tar myyyye lenger tid med bank overføring! men men :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4781 Skrevet April 6, 2011 Sehr gut: ja : Brikkene begynner å falle på plass for de to felgsettene her i huset også, så ikke lenge til både Golf og Passelat kan få bedret selvtilliten sin:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4782 Skrevet April 6, 2011 hørest bra ut vaska bilen i sta men måtte i sentrum å hente pakke fra wheelwhores så ble lite stygg igjen jeiii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4783 Skrevet April 6, 2011 Velkommen igjen Kim:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4784 Skrevet April 6, 2011 takk fader så kjedlig det er uten forum!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4785 Skrevet April 6, 2011 Mista internettet i dag her, så jeg dro bort der det var internett jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4786 Skrevet April 6, 2011 takk fader så kjedlig det er uten forum!!!! men har du egentlig vert helt uten forum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4787 Skrevet April 6, 2011 men har du egentlig vert helt uten forum? Petter/Kim Rune: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4788 Skrevet April 6, 2011 hysj! jeg fikk advarsel av moderator for litt sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4789 Skrevet April 6, 2011 haha har jo fått kikka litt her å der men fikk jo ikke skrive noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4790 Skrevet April 6, 2011 hysj! jeg fikk advarsel av moderator for litt sia Sorry:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4791 Skrevet April 6, 2011 jeg fikk da vaska 3 biler idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4792 Skrevet April 6, 2011 vaska en jeg men den ble like stygg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4793 Skrevet April 6, 2011 jeg fikk da vaska 3 biler idag 3? Skal polerere bort støvkorna i Passat på fredag så da kan vi polerer den snart Petter:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4794 Skrevet April 6, 2011 3? Skal polerere bort støvkorna i Passat på fredag så da kan vi polerer den snart Petter:D ja 3 Kia og pajero som jeg egentlig dreit i, og min som jeg tok grundig vi? haha:p neida, jeg får tilgang på maskina mi(/delvis min) i påska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4795 Skrevet April 6, 2011 vi? haha:p neida, jeg får tilgang på maskina mi(/delvis min) i påska Ja, du sa vi:D Okei:D tar det da? Skru i morra? ell itte åssen ble det? Skulle vel ha den sånn den er til mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4796 Skrevet April 6, 2011 ja skal ikke gjøre noe tull med bilen før etter 1. mai også må VI () få den "bra" nok for 4hjulskontroll og biltilsynet før 4. og 5. mai og etter den har blitt godkjent så det bare å skru den ned på bakken igjen, montere spacere og felger, lyktefilm overalt, "cupra leppe" osv. skal muligens på halden treffet 8. mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4797 Skrevet April 6, 2011 tror jeg ska senke min litt til i helga halv cm framme og bak må jeg ta justeringsskiva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4798 Skrevet April 6, 2011 ja skal ikke gjøre noe tull med bilen før etter 1. mai også må VI () få den "bra" nok for 4hjulskontroll og biltilsynet før 4. og 5. mai og etter den har blitt godkjent så det bare å skru den ned på bakken igjen, montere spacere og felger, lyktefilm overalt, "cupra leppe" osv. skal muligens på halden treffet 8. mai Hahah, ja:D Du er med og polere min, så er jeg med skru på din:D Halden ja? Jeg og tenkte det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4799 Skrevet April 6, 2011 om man får navigert seg nedover rundt telehiva da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4800 Skrevet April 6, 2011 3? Skal polerere bort støvkorna i Passat på fredag så da kan vi polerer den snart Petter:D Hørtest ut som en dårlig ide og polere bort støvkorna Ville vaska`n istede jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...