#4851 Skrevet April 8, 2011 Her blir det ikke bytte før juli!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4852 Skrevet April 8, 2011 Da driv vi og bytte bremseklosser på bilen til Stig Arne:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4853 Skrevet April 8, 2011 da ble det vask men rakk jeg tørke før det frøs på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4854 Skrevet April 8, 2011 da ble det vask men rakk jeg tørke før det frøs på ? Nelson: " HA HA !! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4855 Skrevet April 8, 2011 men da er den hvertfal NESTEN klar til i mårra å polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4856 Skrevet April 8, 2011 Da driv vi og bytte bremseklosser på bilen til Stig Arne:-) Dagens helt!! Tusen takk for hjelpa Ola, dette var gull! Lyser slitasjevarsleren etter vi bytta venstre foran, men jeg får fikse det i påska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4857 Skrevet April 8, 2011 Øhh.. Goo mårrån? Da er de snart på tide mæ retur i frå Dombås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4858 Skrevet April 8, 2011 Dagens helt!! Tusen takk for hjelpa Ola, dette var gull! Lyser slitasjevarsleren etter vi bytta venstre foran, men jeg får fikse det i påska. Bare hyggelig:-D er nok den kontakta som hat løstna:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4859 Skrevet April 8, 2011 Skjer det ingenting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4860 Skrevet April 8, 2011 Noen som vil hjelpe meg å montere senk på bilen i dag eller? trenger egentlig bare litt veiledning foran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4861 Skrevet April 8, 2011 Noen som har adaptere fra 5x100 til 5x112 som hadde vært mulig å låne? har bestilt, men ikke fått de enda. hadde vært gøy å prøvd på sommerfelgene hvis jeg får senket bilen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4862 Skrevet April 9, 2011 Ikke noe problem med sommerhjul, i hvert fall hvis du ikke skal veldig høyt opp. Skal på Lemonsjøen... Er kanskje høyt nok det Bra fattern har quattro så han kan taue meg i sikkerhet Hadde forøvrig tur med drosja fra Gjøvik til Dokka i dag (33). Kan vel si at de laveste bør ta det pent mellom avkjøringa til Hov og Odnes. Litt teleskader. Ellers er det jo norsk veistandard () med litt dype hjulspor og dumper enkelte plasser.. Vet ikke helt hvordan det er videre fra Dokka. Dette var ment sånn for dere som har tenkt dere på Valdrestreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4863 Skrevet April 9, 2011 Oppe ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4864 Skrevet April 9, 2011 ...for lenge sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4865 Skrevet April 9, 2011 Vært oppe sia 8 jeg: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4866 Skrevet April 9, 2011 (endret) Slår deg glatt - vært oppe siden 06:40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4867 Skrevet April 9, 2011 Slår deg glatt - vært oppe siden 06:40 Hah, ja:) Men så har jeg ikke barn jeg da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4868 Skrevet April 9, 2011 godt å sove til 0930 idag! ikke hver dag... Sol og fint vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4869 Skrevet April 9, 2011 Vært oppe en times tid jeg da.. Sover så jævla lenge når det er helt mørkt på rommet, kroppen vil liksom aldri våkne. DEILIG!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4870 Skrevet April 9, 2011 Hah, ja:) Men så har jeg ikke barn jeg da:) nei, men du er jo et ahh, var godt å kjøre audin igjen stått rolig i ei uke nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4871 Skrevet April 9, 2011 (endret) Je la meg at 08.30 je, så nå har je søvi 4 timer på stuegulvet Godt ått ryggen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4872 Skrevet April 9, 2011 sovna du før du kom til senga el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4873 Skrevet April 9, 2011 Nei je tok pleddet å la meg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4874 Skrevet April 9, 2011 Godt vær:D Herlig med sommerlisser:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4875 Skrevet April 9, 2011 nå driv lakkforsgling å tørke satse på at den bli blank å mindre riper nå etter denna poleringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...