#5001 Skrevet April 12, 2011 Sjekk klokkeslettet Kenth.. Jeg og var godt i gang med dagen i 6tia. Starter ti på, hehe.. Bare tre timer igjen da!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5002 Skrevet April 12, 2011 Noen folk her sitter mer på VACN i arbeidstia enn i fritia. Hau ;p Skulle vært like arbesjønn som meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5003 Skrevet April 12, 2011 og juggu er simer glad i bobleplast jaja, alle har vel en fetish... skulle vært på jobben i natt du simen vart "noen" mil med bobleplast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5004 Skrevet April 12, 2011 skulle vært på jobben i natt du simen vart "noen" mil med bobleplast åååh, tøft Kunne drukna i bobleplast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5005 Skrevet April 12, 2011 kunne fint bygd deg ett greit hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5006 Skrevet April 12, 2011 Bobleplasthus? Wow, det hadde vært kult:D Hmm, lurer på om jeg ikke skal bestille en kebab til middag, jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5007 Skrevet April 12, 2011 Bobleplasthus? Wow, det hadde vært kult:D Hmm, lurer på om jeg ikke skal bestille en kebab til middag, jeg: klø : Hmm, lurer på om jeg skal lage meg frokost jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5008 Skrevet April 12, 2011 Hehe, var "frokosten" min også, men men middag i samme slengen:D Ble kebab og pommes frites, og det var ikke dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5009 Skrevet April 12, 2011 larvik til hamar frakting av 4 x 18" hjul. noen som vet om noen som kan ta med`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5010 Skrevet April 12, 2011 larvik til hamar frakting av 4 x 18" hjul. noen som vet om noen som kan ta med`? Hvorfor skal du ha så smale hjul a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5011 Skrevet April 12, 2011 Hvorfor skal du ha så smale hjul a ? skal jo brukes på viteren. treng ikke brie felger da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5012 Skrevet April 12, 2011 Detta her blir nok musikken tell Mjøsa lokallag på Våler i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5013 Skrevet April 12, 2011 Er det ingen som har en garasjeplass eller plass på en låve eller noe slikt aa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5014 Skrevet April 12, 2011 Er det ingen som har en garasjeplass eller plass på en låve eller noe slikt aa? Parkere bilen? Eller skal du rydde hjemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5015 Skrevet April 12, 2011 Er det ingen som har en garasjeplass eller plass på en låve eller noe slikt aa? årne bilen til eu kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5016 Skrevet April 12, 2011 A4'n får jeg fiksa Skal ha en gammel bil til, å har ikke plass hjemme.. (miniprosjekt) Og rydde litt som Steffen sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5017 Skrevet April 12, 2011 såppas ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5018 Skrevet April 12, 2011 Petter.. Det har itte skjedd no nytt på bad? Fremdeles ei bue med diameter på 60cm ut fra åpningen på et dusjkabinett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5019 Skrevet April 12, 2011 nå spør du vanskelig det kom endringer i NEK'en sommern 2010 som gjaldt bad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5020 Skrevet April 12, 2011 Noen som har "behov" for en Coupe quattro ??? Har en til over .. 280km. Må justere forstilling, skifte foringer i understell og lakkes( er ferdig ned-matta\pussa\sparklet ) ikke skilt pr dags dato. Går som ei klokke! 10v ng motor. Selgest BILLIIIIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5021 Skrevet April 12, 2011 Da er det gjort før sommeren 2010 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5022 Skrevet April 12, 2011 haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5023 Skrevet April 13, 2011 Petter.. Det har itte skjedd no nytt på bad? Fremdeles ei bue med diameter på 60cm ut fra åpningen på et dusjkabinett? 1.20m fra dusjhode. 60cm fra døra på kabinett.(tror jeg) men uansett 1.20 fra dusjhode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5024 Skrevet April 13, 2011 La oss alle være enige om at Redd Barna er en fantastisk organisasjon.. Men når fremgangsmåten deres for å få folk til å "støtte" de går ut på å skremme voksne, sånn at vi får Redde Voksne også.. Jeg følte rett og slett at jeg fikk lyst å heller tørke meg i ræva med en hundrings enn å støtte de med penger.. Kan da ha folkeskikk sjøl om de er engasjert i en god organisasjon.. Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5025 Skrevet April 13, 2011 Var på døra her i går, hjalp ikke å skremme dem med en illsint labbis/rottwailer...kom til døra og fikk så vidt sagt hvor dem var fra, og da kom det fra meg -"jeg gir ikke, gå til naboen i steden..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...