#5026 Skrevet April 13, 2011 Jaggu var dem ikke her også, at dem orker å ta turen opp den lange krøtterstien opp til huset heldigvis var det 3 rottiser ute, så dom drog att! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5027 Skrevet April 13, 2011 Har Redd Barna tatt over for Jehovas Vitner, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5028 Skrevet April 13, 2011 Har Redd Barna tatt over for Jehovas Vitner, eller? haha, ånei for dem var hos fattern forrige uke mens han drev og brente bål, han tok imot masse brosjyrer og kasta dem rett på bålet mens dem så det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5029 Skrevet April 13, 2011 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5030 Skrevet April 13, 2011 http://www.motorguiden.no/index.php/guider1/73-videoguider/636-videoguide-varrengjoring-av-bilen må bare poste den her å!! slik vasken man IKKE bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5031 Skrevet April 13, 2011 http://www.motorguiden.no/index.php/guider1/73-videoguider/636-videoguide-varrengjoring-av-bilen må bare poste den her å!! slik vasken man IKKE bilen sånn gjør jo jeg det:confused: Noe gæli med det a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5032 Skrevet April 13, 2011 Ah, fant en flott guide på hvordan man vasker bilen i en annen tråd på forumet, så nå er samtlige biler her i gården vasket:) Jaggu godt man har flinke folk på NAF som lærer bort ting uten å mukke. Edit: Hvordan IKKE vaske, Kim Rune? Shit:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5033 Skrevet April 13, 2011 haha får vell begynne å vaske sånn jeg å daaa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5034 Skrevet April 13, 2011 haha får vell begynne å vaske sånn jeg å daaa!! follow the flow! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5035 Skrevet April 13, 2011 Yeah, swirls are the new chrome: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5036 Skrevet April 13, 2011 ja, matt bil er tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5037 Skrevet April 13, 2011 http://www.motorguiden.no/index.php/guider1/73-videoguider/636-videoguide-varrengjoring-av-bilen må bare poste den her å!! slik vasken man IKKE bilen Herreguuuuuud.... Er det mulig at NAF vil være bekjent av dette altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5038 Skrevet April 13, 2011 http://www.motorguiden.no/index.php/guider1/73-videoguider/636-videoguide-varrengjoring-av-bilen må bare poste den her å!! slik vasken man IKKE bilen Jada:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5039 Skrevet April 13, 2011 Jaggu er det køddent å skifte drivknuta på bruks-80'n med brista håndledd! Har dere noen tips til verksteder som vanligvis er greie nok til å løsne tre-fire skruer uten timebestilling? Er ikke kar om å løsne skruene til skjoldet rundt indre drivleddet så jeg får løs akselen: eek : Hadde det bare vært på førersida skulle det alltids gått med venstrehanda for der er det bedre plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5040 Skrevet April 14, 2011 Noen her som vet om noen som selger spacere i Lillehammer området??? .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5041 Skrevet April 14, 2011 EEEEEER DET MUUUUUUULIG? her kjøper jeg den skjemmeste og mest harry bilen jeg kommer over uprøvd i håp om å få ha den i fred. men hvor er den? jooooda kjærringa har tatt den til skolen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5042 Skrevet April 14, 2011 EEEEEER DET MUUUUUUULIG? her kjøper jeg den skjemmeste og mest harry bilen jeg kommer over uprøvd i håp om å få ha den i fred. men hvor er den? jooooda kjærringa har tatt den til skolen : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5043 Skrevet April 14, 2011 skoda pickup? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5044 Skrevet April 14, 2011 skoda pickup? oh yes heeeeeftig sugediesel ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5045 Skrevet April 14, 2011 Prøver å finne noen som kan ta Eu på Ævvdi'n.. Noen her som veit om noen som ikke er så "trangsynte"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5046 Skrevet April 14, 2011 Prøver å finne noen som kan ta Eu på Ævvdi'n.. Noen her som veit om noen som ikke er så "trangsynte"? Pleier å gå greit oppi her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5047 Skrevet April 14, 2011 Prøver å finne noen som kan ta Eu på Ævvdi'n.. Noen her som veit om noen som ikke er så "trangsynte"? Ta turen til Mariendal, ligger på ett lite lokalt verksted som pleier å vara "trangsynte";)..Få prøve lykken der.. Ligger på Rudshøgda/Åshøgda:).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5048 Skrevet April 14, 2011 Ska bygge på terrassen min nå i sommer, rundt 20Kvm.. Må ha 6 søyler(200mm) som fundament, men hva er billigste løsningen på å lage hullene i bakken?? Noen som har innspill? Gravemaskin? Leie en til å borre hull?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5049 Skrevet April 14, 2011 Ta turen til Mariendal, ligger på ett lite lokalt verksted som pleier å vara "trangsynte";)..Få prøve lykken der..Ligger på Rudshøgda/Åshøgda:).. Takk for det, skal sjekke det ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5050 Skrevet April 14, 2011 Ska bygge på terrassen min nå i sommer, rundt 20Kvm.. Må ha 6 søyler(200mm) som fundament, men hva er billigste løsningen på å lage hullene i bakken?? Noen som har innspill? Gravemaskin? Leie en til å borre hull?? Spade.. Muttern gjorde det samme i fjor sommer, hu aleine spadde opp 8 hull for pillarer, og det ble dønn strøkent. Så det fordrer litt arbeidslyst og tæl bare, for muttern er ikke akkurat noen typisk "gravemaskin".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...