Anbefalte innlegg

Jaggu var dem ikke her også, at dem orker å ta turen opp den lange krøtterstien opp til huset :P heldigvis var det 3 rottiser ute, så dom drog att! :D haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Redd Barna tatt over for Jehovas Vitner, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Redd Barna tatt over for Jehovas Vitner, eller?

haha, ånei :P for dem var hos fattern forrige uke mens han drev og brente bål, han tok imot masse brosjyrer og kasta dem rett på bålet mens dem så det :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, fant en flott guide på hvordan man vasker bilen i en annen tråd på forumet, så nå er samtlige biler her i gården vasket:) Jaggu godt man har flinke folk på NAF som lærer bort ting uten å mukke.

Edit: Hvordan IKKE vaske, Kim Rune? Shit:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :D får vell begynne å vaske sånn jeg å daaa!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :D får vell begynne å vaske sånn jeg å daaa!!

follow the flow!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah, swirls are the new chrome: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu er det køddent å skifte drivknuta på bruks-80'n med brista håndledd! Har dere noen tips til verksteder som vanligvis er greie nok til å løsne tre-fire skruer uten timebestilling?: vinke : Er ikke kar om å løsne skruene til skjoldet rundt indre drivleddet så jeg får løs akselen: eek : Hadde det bare vært på førersida skulle det alltids gått med venstrehanda for der er det bedre plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet om noen som selger spacere i Lillehammer området??? .... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EEEEEER DET MUUUUUUULIG? her kjøper jeg den skjemmeste og mest harry bilen jeg kommer over uprøvd i håp om å få ha den i fred. men hvor er den? jooooda kjærringa har tatt den til skolen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EEEEEER DET MUUUUUUULIG? her kjøper jeg den skjemmeste og mest harry bilen jeg kommer over uprøvd i håp om å få ha den i fred. men hvor er den? jooooda kjærringa har tatt den til skolen :P

: haha :: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : skoda pickup?

oh yes :D heeeeeftig sugediesel ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å finne noen som kan ta Eu på Ævvdi'n.. Noen her som veit om noen som ikke er så "trangsynte"? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å finne noen som kan ta Eu på Ævvdi'n.. Noen her som veit om noen som ikke er så "trangsynte"? :)

Pleier å gå greit oppi her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen til Mariendal, ligger på ett lite lokalt verksted som pleier å vara "trangsynte";)..Få prøve lykken der..

Ligger på Rudshøgda/Åshøgda:)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska bygge på terrassen min nå i sommer, rundt 20Kvm.. Må ha 6 søyler(200mm) som fundament, men hva er billigste løsningen på å lage hullene i bakken?? Noen som har innspill?: klø : Gravemaskin? Leie en til å borre hull??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta turen til Mariendal, ligger på ett lite lokalt verksted som pleier å vara "trangsynte";)..Få prøve lykken der..

Ligger på Rudshøgda/Åshøgda:)..

Takk for det, skal sjekke det ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska bygge på terrassen min nå i sommer, rundt 20Kvm.. Må ha 6 søyler(200mm) som fundament, men hva er billigste løsningen på å lage hullene i bakken?? Noen som har innspill?: klø : Gravemaskin? Leie en til å borre hull??

Spade.. :)

Muttern gjorde det samme i fjor sommer, hu aleine spadde opp 8 hull for pillarer, og det ble dønn strøkent.

Så det fordrer litt arbeidslyst og tæl bare, for muttern er ikke akkurat noen typisk "gravemaskin"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.