Anbefalte innlegg

Spade.. :)

Muttern gjorde det samme i fjor sommer, hu aleine spadde opp 8 hull for pillarer, og det ble dønn strøkent.

Så det fordrer litt arbeidslyst og tæl bare, for muttern er ikke akkurat noen typisk "gravemaskin"..

Tenkt det samme, men ryggen er ikke helt bra om dagen: mad :... Men helt klart billigst:p..Hvor dypt gravde hun?? Hørt noen si 2m je: eek :. pga tele..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring ihop noen kompiser sett fram spade og øl så blir det fort høl (og prat om høl ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring ihop noen kompiser sett fram spade og øl så blir det fort høl (og prat om høl ;) )

hehe.. kan ikke du komme å gjøra det a, så kan je å kompisa sitta å sjå på å drekke øl:p..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får leie inn mora til Stig Arne ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får leie inn mora til Stig Arne ;D

: haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med jeg blir påspandert øl, slike priser som du får att meg på terassen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joakim. drar til fjells på torsdag. men er vist ikke at noe snø sier dem. så er jo langt å gå innat deg da. men skal ut og trime birk. kansje vi kommer på jeger og øl har vel det du? mange som er på hytta hell?

får komme innom vis du er på brua du også da. blir vel noe øl og jeger muligheter der også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer det seg helg: D

Så har det snakk på photoshoot i helga så når passer det for folk? hadde vært artig og fått med seg mange folk:D

Lørdag eller søndag?: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 1.mai det er treff på hadeland ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med jeg blir påspandert øl, slike priser som du får att meg på terassen :P

Det ska vi få til veit du;) Kassevis: smil :..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke tilfeldigvis noen som har en bremsevæskebeholder til A4 B5 liggende og slenge vel ? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle helst hatt tak i en ny en :)

Får håpe Møller kan ha en liggende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitt nå på abm reklame å ser på gaute jobbe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitt nå på abm reklame å ser på gaute jobbe :P

kunne ikke sagt du var på hamar? så kunne jeg ha venta til alle dekksjappene hadde åpna? :P

noen som har 195/50 R15 liggende? :P evt litt smalere/lavere alt som går på 15x7 med litt strekk godtas ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er i hamar, sånn nå har jeg sagt fra :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joakim. drar til fjells på torsdag. men er vist ikke at noe snø sier dem. så er jo langt å gå innat deg da. men skal ut og trime birk. kansje vi kommer på jeger og øl har vel det du? mange som er på hytta hell?

får komme innom vis du er på brua du også da. blir vel noe øl og jeger muligheter der også.

Hører rykter om det ja, drar oppover torsdag jeg også tror jeg, er jo påskepub på persbu fra 11 - 23 da :D stiller opp der vel? :P vi må vel få til noen jäger væ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja kan vel bare si at jeg hater BT veldig! tok jaggu skilta mine gitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte ikke det jeg så. :/ når du stod der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt på sms, senk,felg og null fjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei? Også nå som treffsesongen begynner snart:o Rekker du å få ordnet og vist bilen før den tid, da? Eller, skruinga er jo grei, men verre med å få time hos BT, tipper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns kim rune skal slutte å herme etter meg :P først så tok jeg bunnpanna og under en uke etter gjorde han det samme, og 3 uker etter jeg blei stoppa i kontroll så gjorde kim rune det også (idag) : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uten grunn at jeg gikk tilbake til orginalt understell gitt. :)

Skal jeg senke, blir det godkjent før jeg tør å legge ut på tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.