#5076 Skrevet April 15, 2011 Kim-Rune sin hadde vel fått mangellapp selv om han hadde hatt det godkjent mtp høyden han kjørte med:p Og å godkjenne senkesettet kan jo være en tungvinn affære ettersom det blir praktisert så forskjellig fra person til person og BT til BT, så jeg skjønner at mange, meg inkludert, ikke gidder å gjøre det før det eventuelt er nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5077 Skrevet April 15, 2011 bilen min blir like høy eller litt høyere enn orginalt med BT sin tolkning av hvor lavt det kan være med senkesett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5078 Skrevet April 15, 2011 Nei? Også nå som treffsesongen begynner snart:o Rekker du å få ordnet og vist bilen før den tid, da? Eller, skruinga er jo grei, men verre med å få time hos BT, tipper jeg. ja veldig surt, ska rekke det om BT fikser time fortest mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5079 Skrevet April 15, 2011 kim rune surt da .................... men er gått med øl og jeger å se på bakken i kvitfjell. håper på bra vær så man kan stå på ski i helga. noen andre som skal oppi her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5080 Skrevet April 15, 2011 bilen min blir like høy eller litt høyere enn orginalt med BT sin tolkning av hvor lavt det kan være med senkesett..... 8cm eller 11cm? Blir å vise den på Otta, Kim Rune? Er vel det nærmeste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5081 Skrevet April 15, 2011 jaja kan vel bare si at jeg hater BT veldig! tok jaggu skilta mine gitt ser ikke hvorfor du ikke kun skal få mangellapp som alle andre men avskiltning? hadde vinkla helt hadde det vært meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5082 Skrevet April 15, 2011 8cm eller 11cm? Blir å vise den på Otta, Kim Rune? Er vel det nærmeste? 7 cm ca klossen han hadde med hvertfall, bli gjøvik tror jeg for bilen står på rudshøgda ser ikke hvorfor du ikke kun skal få mangellapp som alle andre men avskiltning? hadde vinkla helt hadde det vært meg nei skjønner ikke hvorfår de tok sikta jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5083 Skrevet April 15, 2011 8cm eller 11cm? Blir å vise den på Otta, Kim Rune? Er vel det nærmeste? 11cm, virker som de praktiserer det her, uten å være helt sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5084 Skrevet April 15, 2011 7 cm ca klossen han hadde med hvertfall, bli gjøvik tror jeg for bilen står på rudshøgda nei skjønner ikke hvorfår de tok sikta jeg men argh, kjente jeg vart sint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5085 Skrevet April 15, 2011 ikke alene om det joakim. så nå står bilen sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5086 Skrevet April 15, 2011 (endret) hva er den røde lappen du har foran? Ny mod? neida, kjedelig det her Kim Rune Men håper og tror du får den på ''beina'' igjen rimelig kjapt lykke til! og som jeg sa i tråden din, send BT til sverige på ett lynkurs i BIL 101! Men syns det er rart de ikke har sagt noe på dekkstrekken? tviler på at det er veldig lov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5087 Skrevet April 16, 2011 Bæææf.. Får vel ringe legevakta da.. Liker ikke slike folk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5088 Skrevet April 16, 2011 Bæææf.. Får vel ringe legevakta da.. Liker ikke slike folk.. Hva skjer?? Skada deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5089 Skrevet April 16, 2011 Neeeh, har et øye som er veldig rødt og vondt, kan ikke forstå at jeg har fått noe innpå det, så tror det er noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5090 Skrevet April 16, 2011 : rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5091 Skrevet April 16, 2011 (endret) : rock : : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5092 Skrevet April 16, 2011 Har det vært bane kjøring i dag? hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5093 Skrevet April 16, 2011 Har det vært bane kjøring i dag? hehe:) Jepp Var med en gjeng fra Ålesund og kjørte på bane 3 på Våler i dag Dæ var nesten ittno moro ama ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5094 Skrevet April 16, 2011 Jepp Var med en gjeng fra Ålesund og kjørte på bane 3 på Våler i dag Dæ var nesten ittno moro ama ! Ja riktig:) det tror jeg var gromt: smil : bil er like hel å? hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5095 Skrevet April 16, 2011 Ja riktig:) det tror jeg var gromt: smil : bil er like hel å? hehe:p Grådig gromt faktisk! Jada - like hel Hehe Gammel rallysjåfør Kjetil Bolneset satt på noen runder og det lærte jeg mye av! Etterpå var det bare enda mer moro ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5096 Skrevet April 16, 2011 Det er bra:) Aldri dumt med noen tips fra en gammel rallyfører: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5097 Skrevet April 16, 2011 Skjer det noe spennende her ellers i kveld da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5098 Skrevet April 16, 2011 Sitter å digger den råe 80 talls slengboksa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5099 Skrevet April 17, 2011 bildetråd fra photoshooten idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5100 Skrevet April 17, 2011 Grådig gromt faktisk! Jada - like hel Hehe Gammel rallysjåfør Kjetil Bolneset satt på noen runder og det lærte jeg mye av! Etterpå var det bare enda mer moro ! han kjetil bygde en motor i 142 som satt i bilen til en kompis av onkel når han var ung. den gikk vist veldig bra. kjørte fra alt inni oslo. bilen så ut som dass vist nok. men gikk som et helvete. kryssa gikk til helvete hele tia. men han bolneset fiksa et racing kryss så da holdt det- etter som jeg skjønte på onkel. ( han er type max bil gal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...