#5151 Skrevet April 19, 2011 kondolerer Kenth Håvard Truur faktisk ikke 15 går på Petter Også rister det når jeg passerer 105 ca Dårliiiig fikk du tak i /ordna deg bolter i går? og ang. ristinga så må du ha gjort no feil, også er det ikke lov å kjøre så fort i norge jeg tar de tilbake jeg om du ikke vill ha de og ikke har tenkt å betale for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5152 Skrevet April 19, 2011 Var kjett å høre detta Kenth, ihvertfall når den som har kjørt på den bare har stikki av Ja det var unødvendig å stikke av synes jeg. kondolerer Kenth Håvard Takk for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5153 Skrevet April 19, 2011 Så en liten oppfordring hvis noen skulle være uheldig å kjøre på en katt, for det kan jo skje alle. Sørg for at katten ikke ligger i grøfta å lider! Kjørte faktisk på ei katte på E6 ved Hamar for et par uker siden, og det første jeg gjorde var å bråsnu midt i veien, kjøre til siden og leite etter katta. Fant den og ringte politiet, ettersom jeg er godt over middels glad i dyr og ikke ville slå den ihjel selv, og ba de komme for å ta livet av den ettersom den bare pustet og peste der den lå/satt i grøfta. Problemet var jo at når politiet kom, så løp katta til andre siden av veien, og da var katta ifølge han ene dusten av en politimann helt fin, og trengte bare litt tid for å komme seg. Yeah right, sa jeg, og sa klart ifra at det var kanskje ikke det vanligste oppdraget for politiet å "rykke ut" på, og at de skulle gjøre "jobben sin", enten det var å avlive katta eller å få den til en veterinær. Jeg ble mildt sagt dritsint, og sa klart ifra på en måte man kanskje ikke skal prate til politiet på at de måtte enten avlive katta, eller få den til et sted for en undersøkelse. Altså, hvem andre kunne jeg ringe klokka 00:30 natt til Mandag på Hamar? Alene kjørte jeg også. Så etter ting i bilen jeg kunne slå ihjel katta med mens jeg ventet, men fant ingenting dessverre, og ikke kunne jeg kjøre over den heller ettersom den lå i grøfta, men jeg vurderte det faktisk for kattas eget beste hadde den bare ligget annerledes til. Surklet og peste, stakkars: gråter : Er en grunn til at jeg har to innekatter, for orker ikke det styret med å miste de pga de har blitt påkjørt - for glad i de for det. Politiet sa til slutt at jeg kunne dra, så får jeg inderlig håpe at de gjorde som de lovet - og ikke bare dro i den naive troen om at katta hadde det bra etter å ha blitt påkjørt i 80km/t: dum : Men ja, kondolerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5154 Skrevet April 19, 2011 kondolerer Kenth Håvard fikk du tak i /ordna deg bolter i går? og ang. ristinga så må du ha gjort no feil, også er det ikke lov å kjøre så fort i norge jeg tar de tilbake jeg om du ikke vill ha de og ikke har tenkt å betale for deg Ble til at jeg klemte på 10mm. Hjula var sånn i fjor også. Kanskje de er ubalanserte bare ? hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5155 Skrevet April 19, 2011 Mads, har du noen tips hvor jeg kan ta bilder av bilen herover på Toten? Eller har du en anelse liten lyst til å hjelpe meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5156 Skrevet April 19, 2011 Kjørte faktisk på ei katte på E6 ved Hamar for et par uker siden, og det første jeg gjorde var å bråsnu midt i veien, kjøre til siden og leite etter katta. Fant den og ringte politiet, ettersom jeg er godt over middels glad i dyr og ikke ville slå den ihjel selv, og ba de komme for å ta livet av den ettersom den bare pustet og peste der den lå/satt i grøfta. Problemet var jo at når politiet kom, så løp katta til andre siden av veien, og da var katta ifølge han ene dusten av en politimann helt fin, og trengte bare litt tid for å komme seg. Yeah right, sa jeg, og sa klart ifra at det var kanskje ikke det vanligste oppdraget for politiet å "rykke ut" på, og at de skulle gjøre "jobben sin", enten det var å avlive katta eller å få den til en veterinær. Jeg ble mildt sagt dritsint, og sa klart ifra på en måte man kanskje ikke skal prate til politiet på at de måtte enten avlive katta, eller få den til et sted for en undersøkelse. Altså, hvem andre kunne jeg ringe klokka 00:30 natt til Mandag på Hamar? Alene kjørte jeg også. Så etter ting i bilen jeg kunne slå ihjel katta med mens jeg ventet, men fant ingenting dessverre, og ikke kunne jeg kjøre over den heller ettersom den lå i grøfta, men jeg vurderte det faktisk for kattas eget beste hadde den bare ligget annerledes til. Surklet og peste, stakkars: gråter : Er en grunn til at jeg har to innekatter, for orker ikke det styret med å miste de pga de har blitt påkjørt - for glad i de for det. Politiet sa til slutt at jeg kunne dra, så får jeg inderlig håpe at de gjorde som de lovet - og ikke bare dro i den naive troen om at katta hadde det bra etter å ha blitt påkjørt i 80km/t: dum : Men ja, kondolerer. Det var godt å høre Mads. Bra det er noen som tenker på dyrets beste Du gjorde jo alt helt riktig. Skulle ønske noen hadde gjort det samme med min pus. Men heldigvis kom pus hjem da, og ikke ble liggende i ei grøft eller lignende. Så eneste trøsten er jo at han har det godt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5157 Skrevet April 19, 2011 Ja, får håpe det gikk bra med den pusen også Fikk knapt sove den natta, og helt ifra meg når jeg kjørte på den:o Synd sånn skjer:( Hater å miste dyr. Mads, har du noen tips hvor jeg kan ta bilder av bilen herover på Toten? Eller har du en anelse liten lyst til å hjelpe meg ? Tja, potetmelfabrikken ved Håjendammen kan jo være et kult sted å ta bilder. Ellers er det flere steder i Lena og Gjøvik som duger, men de fleste har jo blitt brukt fra før, så litt kjedelig å bruke de igjen:p Kan alltids slenge meg med en dag uansett, men bare vente til Golfen eller Passaten er klar, så får jeg tatt litt bilder av de i samme slengen også Du er vel kompis med Marius og? Han skulle ha hatt bilder av den amerikanske brakka si også, så kanskje ta alle i samme slengen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5158 Skrevet April 19, 2011 Kan alltids slenge meg med en dag uansett, men bare vente til Golfen eller Passaten er klar, så får jeg tatt litt bilder av de i samme slengen også Du er vel kompis med Marius og? Han skulle ha hatt bilder av den amerikanske brakka si også, så kanskje ta alle i samme slengen:p Japp er det han har solgt den nå trur jeg du får bare rope ut om du skal ut å ta no bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5159 Skrevet April 19, 2011 Stemmer. Ja, gir deg en lyd når det er tid for bilder, jeg, ellers så får du bare mase litt på meg om jeg ikke gir lyd ifra meg:) Litt sånn akutt demens til tider:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5160 Skrevet April 19, 2011 skal ha deg i bakhode jeg haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5161 Skrevet April 19, 2011 ingen her som har greie på og justere litt på bilstereo?skulle ha fått justert lyden litt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5162 Skrevet April 19, 2011 litt hva skal justeres da? front/bakhøytaler og subb? alt er kobla på forsterker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5163 Skrevet April 19, 2011 er kun subb som skal justeres,alt er koblet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5164 Skrevet April 19, 2011 Fasejustering i forhold til å treffe sweetspot(sjåførstol) da eller? jeg har db-måler og tror jeg har noen sinustoner liggende vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5165 Skrevet April 19, 2011 trenger og justere bassen,sliter med og få mye og fin bass,har 2 stk 12" i bannpasskasse. innstallbay justerte annlegget mitt(+ bygget det)men så tok forsterkeren kvelden,så måtte kjøpe en ny mens den andre blir reparert:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5166 Skrevet April 19, 2011 Kan ikke installbay justere nå da? Kjapt gjort regner jeg med.. Jeg har ikke kjempepeil på bilstereo, men kan justere inn hjemmekinoer med litt utstyr. Men regner med at prinsippet er noe likt, at det er fasene som er viktig til å få til å spille på lag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5167 Skrevet April 19, 2011 installbay hamar stengte dørene for flere år siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5168 Skrevet April 19, 2011 Installbay er vell ikke noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5169 Skrevet April 19, 2011 jippi.. da Gikk topppakningen på bilen min.. kanskje like greit.. drakk olje verre enn en fyllefant:p.. Noen som har en billigbil til salgs?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5170 Skrevet April 19, 2011 Er jackass 3 ny eller gammel?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5171 Skrevet April 19, 2011 den ble laget i 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5172 Skrevet April 20, 2011 Aaaah, endelig kan man se en liten forbedring på øyet!! Kanskje det blir påsketur likevel i år da, øyelegen sa jeg måtte ikke bli sur på henne om jeg måtte bli hjemme.. Men nå er det håp likevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5173 Skrevet April 20, 2011 Det var jo bra Hvor går påsketuren da ? Til hjemlige trakter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5174 Skrevet April 20, 2011 Jepp, ikke vært oppover siden jula, så har ikke så veldig lyst å måtte besøke Elverum annenhver dag gjennom hele påska. Håper at de i morgen ser at det er på riktig veg og at jeg kan komme tilbake på sjekk over påske en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5175 Skrevet April 20, 2011 Ooooh.. Bytte grevlingen i denne, tro..? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28060006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...