Anbefalte innlegg

Anyways, noen som vil kjøpe en pent brukt fartsbot? Skal få den for 7800,-: smil :

helt ny eller? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fersk du bare kan få en bot! 2 prikker kan også følge med uten ekstra kostnader: ja : Skulle gjerne ha beholdt alt selv, men det er andre ting som må prioriteres:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 prikker også? Må jo være ett kupp! :D skulle kjøpt jeg, men har ikke behov for no sånn for øyeblikket ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst! Send PM den som måtte trenge dette: smil :

: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør igjen jeg. Noen som trenger 15mm skrudd spacer? (OBS, mål at bolta ikke blir for lange)

og til deg simen: : nei :: brick :

Hold kjeften din forbanna rasstapp : bh :

Ikke min skyld at det ikke passer! Og hvis du tenker på hjula så var jeg i koma i går. Det er jeg støtt, og det vet du xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold kjeften din forbanna rasstapp : bh :

Ikke min skyld at det ikke passer! Og hvis du tenker på hjula så var jeg i koma i går. Det er jeg støtt, og det vet du xD

så det er min skyld det da? :P jeg sa jo klart i fra hvorfor det ikke passa foran på min, og hvorfor det gikk bak, det kunne du sjekka opp før du sa du SKULLE ha dem ;)

og dessuten har du hatt de i 18dager uten å betale for deg! : dum :

og for å få ut en ting til: skal du snart komme å hente rælet ditt du har i garasjen her, og levere på søppelplassen? kommer snart å kaster det over bilen din : vinke :

puh, var godt å få ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida :P bare litt oppgitt over simen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:p

Noen som kan lakkere 4 felgsentere i påska, forresten? Det spøker for lakk på BBSene, merker jeg. Har lakk, så mangler grunning og et strøk klarlakk. De er også klare for lakk forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, er dere sinte? :P

En gang fløtepuser, alltid fløtepuser... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang fløtepuser, alltid fløtepuser... : rolleyes

: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er min skyld det da? :P jeg sa jo klart i fra hvorfor det ikke passa foran på min, og hvorfor det gikk bak, det kunne du sjekka opp før du sa du SKULLE ha dem ;)

og dessuten har du hatt de i 18dager uten å betale for deg! : dum :

og for å få ut en ting til: skal du snart komme å hente rælet ditt du har i garasjen her, og levere på søppelplassen? kommer snart å kaster det over bilen din : vinke :

puh, var godt å få ut...

Neii, det passer jo ikke på min fordi da må jeg valse. Kunne da bara kappa boltene om det var det om å gjøre ;p

Vel, jeg har ikke hatt mulighet til å bytte hjul før nå da : bråk :

Jaa, kan komme å hente det til uka. Og de ligger ikke i garasjen. De ligger i boden der du aldri er uansett ;p Så for din del betyr ikke det noe :D

Love u Petter Ulen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hah! feil :P det er en garasje ;) parkerte passaten min der da jeg hadde den ;) også skal jeg snart ha inn resten av møblene mine inn dit snart

ær gla i rei å grasto! smiley.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips for dagen..

IKKE skift dekk i bakrus/rus ...: bråk :

Skifta hjul 7 ganger før det ble riktig idag: flau :

er såååååå innvikla med spacere, sentrerings-ringer og rulleretning og sånn : rolleyes: dum :

Jævla hjemmebrenten! :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, det hadde vært et syn det, Arnstein!! :D Ser for meg disse "to gode naboer" jeg nå.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, det hadde vært et syn det, Arnstein!! :D Ser for meg disse "to gode naboer" jeg nå.. :D

satt og nynna på melodin til "to gode naboer" også :P Neeeeeeij,, skifte hjul bør n gjøra i klin-edrug tilstand...: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je var edru je men måtte skru ta att det ene je hadde satt på je å. Je fant ut at je hadde satt det beste bak og på en grevling så er jo det håpløst! Je vil ha jamnslitte dekk og da må beste dekka foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ledningsnett til 1.8 monopoint motor? Skal på en golf 2 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjeeeelp, de festebrakketene til tåkelys i s4 fanger til b5 et utgått på møller :o

noen som veit hvor jeg skal få tak i da eller har noen super lure triks ? anna enn hjemmelaget mikkmakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er B5 deler utgått allerede : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes sånn ut. skulle sjekke det ut litt mer :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ittno spredere på deg nå hæll Laza : ) du får henge på et par hellatåkelys under S4 fangern istede : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ittno spredere på deg nå hæll Laza : ) du får henge på et par hellatåkelys under S4 fangern istede : flau :

Jeg skal ha spredere, ninni ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.