#5276 Skrevet April 23, 2011 da får du hente meg er halveis i poleringa på bilen min og gidder ikke kjøre en tur med den da eller, jeg kan jo ta iseki'n eller kia'n da Ta kia'n:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5277 Skrevet April 23, 2011 da blir sjefene mine glade :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5278 Skrevet April 24, 2011 God morgen!.... God Natt =) ( fant ut det var litt for tidlig å stå opp nå på en søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5279 Skrevet April 24, 2011 guten morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5280 Skrevet April 24, 2011 Guten tag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5281 Skrevet April 24, 2011 Jo, god dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5282 Skrevet April 24, 2011 Og god morgen,,, Igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5283 Skrevet April 24, 2011 Guten morgen freunden : ) Arnstein er mye ute å kjøre om dagen gitt ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5284 Skrevet April 24, 2011 jeeeeee er på rundtur for å hente deler om noen har slangesett til mk2 16v å gi bort så kjem jeg innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5285 Skrevet April 24, 2011 jeeeeee er på rundtur for å hente deler om noen har slangesett til mk2 16v å gi bort så kjem jeg innom Hvordan var bump stops? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5286 Skrevet April 24, 2011 Guten morgen freunden : ) Arnstein er mye ute å kjøre om dagen gitt ;p Må jo kjøre litt vettu:p Når/hvor så du meg sist a? ( Siiiimen da ! http://www.gd.no/nyheter/article5581524.ece ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5287 Skrevet April 24, 2011 Må jo kjøre litt vettu:p Når/hvor så du meg sist a? ( Siiiimen da ! http://www.gd.no/nyheter/article5581524.ece ) Hehe, så deg sist der storgata, kirkegata og hamarvegen møter hverandre ;p haha, jeg var snill gutt i natt nesten så jeg kunne fått bråka litt med en afroamerikaner men jeg lot det ligge ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5288 Skrevet April 24, 2011 Hehe, så deg sist der storgata, kirkegata og hamarvegen møter hverandre ;p haha, jeg var snill gutt i natt nesten så jeg kunne fått bråka litt med en afroamerikaner men jeg lot det ligge ;p jaaaha... Deeeeeeeeeeeeeer ja! Ikke alle som kjører Taxi og har pugga alle gatene da vettu:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5289 Skrevet April 24, 2011 Hmm, ingen som tilfeldigvis har noen Toyo 195/45-15, eller har tips om hvor jeg kan skaffe for en billig penge i lokalområdet? Skulle hatt to stk før helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5290 Skrevet April 24, 2011 dekkonline, om de er på lager får du de før helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5291 Skrevet April 25, 2011 Massern har kjækk bruksbil må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5292 Skrevet April 25, 2011 jaaaha... Deeeeeeeeeeeeeer ja! Ikke alle som kjører Taxi og har pugga alle gatene da vettu:nana: Krysset i søre ål der du ikke får svinge til høyre daaa?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5293 Skrevet April 25, 2011 Krysset i søre ål der du ikke får svinge til høyre daaa?!? Deeeet var bedre!!! Men ingen som skal komme og si at jeg ikke kan ta til høyre der ass!!! Kjører Audi S2 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5294 Skrevet April 25, 2011 dekkonline, om de er på lager får du de før helga Ja, men jeg veit ikke helt om jeg tar sjansen i tilfelle jeg ikke får de:o Skulle hatt de før Fredag, så jeg får brukt Fredagen på å lagt de på et eller annet sted. Dekklåven har ikke åpent i dag? Massern har kjækk bruksbil må jeg si Hehe, var du på Gjøvik i går, Vågen? Yåtan skremmer ihvertfall livet av mange sportsbiler, så ikke le selv om den ser uskyldig ut: rock : Er ikke alltid like lett å få grep på 155/80-13 dekkene:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5295 Skrevet April 25, 2011 Jadda, corvette'n starta på første tråkket etter å ha stått i nesten to år! Så nå blir det litt krusing ute i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5296 Skrevet April 25, 2011 Deeeet var bedre!!! Men ingen som skal komme og si at jeg ikke kan ta til høyre der ass!!!Kjører Audi S2 jeg Tingen er at hvis du kommer i det krysset der og skal til høyre så har du tatt en omvei fra før av uansett ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5297 Skrevet April 25, 2011 Tingen er at hvis du kommer i det krysset der og skal til høyre så har du tatt en omvei fra før av uansett ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5298 Skrevet April 25, 2011 Ligger i senga med omgangsyken jeg Faen for no dritt ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5299 Skrevet April 25, 2011 også nå i finværet a gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5300 Skrevet April 25, 2011 Ligger i senga med omgangsyken jeg Faen for no dritt ass.. Spy kan du da gjøra på terassen å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...