#5301 Skrevet April 25, 2011 Da er jeg hjemme igjen fra påsketur! Øyet er friskt, snøen er helt borte og det blir to og en halv kveld på ettermiddagsskift denne uka. Herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5302 Skrevet April 25, 2011 da er det pån igjen med tog støtte nsb litt haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5303 Skrevet April 25, 2011 da er det pån igjen med tog støtte nsb litt haha æsj.. hater tog.. hater fly, hater haugesund... Jippii... en ny arbeidperiode er snart igang..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5304 Skrevet April 25, 2011 Hva heter oppretterverkstedene på Gjøvik som det går ann å søke lærlingsplass hos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5305 Skrevet April 25, 2011 slegge og spett a/s? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5306 Skrevet April 25, 2011 Trykk HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5307 Skrevet April 25, 2011 også nå i finværet a gitt Ja faen ass: dum : Spy kan du da gjøra på terassen å Hehe.. har vært sengeliggende til kl 8 i kveld. Hadde ikke krefter og ork til å stå opp. Men må si det var lite sympatiske og empatiske folk her inne altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5308 Skrevet April 25, 2011 slegge og spett a/s? Hehe, ja: ) Noe sånt:P Trykk HER Takk : ) Er det noen andre enn Smedstuen Karosseriverksted? : ) Kapp er vel ett stykke utenfor Gjøvik? ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5309 Skrevet April 25, 2011 Karosseriforum er det noe som heter, og det er noe oppi Hunndalen ved Grefsrud bil. Og et sted jeg ikke husker hva heter: klø : Kjøreturen fra Gjøvik til Kapp er rundt 10-15min, så ikke lange distanser vi snakker om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5310 Skrevet April 26, 2011 Oppe om morran God morgen Får ta meg en oslotur med drosja jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5311 Skrevet April 26, 2011 Han her var relativt stødig på gitarfingrene sine gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5312 Skrevet April 26, 2011 Regner ikke med å få store responsen på denne annonsen akkurat, men er da verdt et forsøk;) http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28145025 Hvis noen trenger det, slipper jeg å dra på dynga med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5313 Skrevet April 26, 2011 Han her var relativt stødig på gitarfingrene sine gitt.. Detta var tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5314 Skrevet April 26, 2011 Og da var det bare å melde avbud på helgens treff og tilstelninger for min del. Frøkna jobber lørdag kveld og søndag dagvakt. Så da blir jeg "alenefar" mens dere koser dere.. Faen jeg så frem til hadeland.. Valdres var jeg nok ikke å regne med på likevel men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5315 Skrevet April 26, 2011 ta med ungen på hadeland!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5316 Skrevet April 26, 2011 Støtter Kim Rune der. Vi må nok også ta med ungene på Hadeland.. Ihvertfall en av de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5317 Skrevet April 26, 2011 Hva heter oppretterverkstedene på Gjøvik som det går ann å søke lærlingsplass hos? Bilskadesentret Karrosseriforum Gustavsen Bil Gjøvik Biloppretting Dahl Karrosseri Vestoppland Karrosseri Bilia Er de jeg kommer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5318 Skrevet April 26, 2011 Takk Morten: ) Da har jeg flere steder jeg kan søke: ) Men du veit ikke om det er noe ledig noen steder?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5319 Skrevet April 26, 2011 Tar ikke med meg to jenter på 7 og 12 på biltreff ass.. Der går gensern..! Men skal lufte idéen med å være hos bestemor eller bestefar.. Tviler på det går, men verdt et forsøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5320 Skrevet April 26, 2011 Tar ikke med meg to jenter på 7 og 12 på biltreff ass.. Der går gensern..!Men skal lufte idéen med å være hos bestemor eller bestefar.. Tviler på det går, men verdt et forsøk? Helt klart Bestemor og bestefar er jo en sikker vinner Men ikke for oss den dagen, desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5321 Skrevet April 26, 2011 I serien "Stig Arne gjør ting han ikke kan", så kan jeg fortelle en kort en fra påska.. Jeg var ute å luftet motorsykkelen til fattern en tur, en kawa 750 eller noe, og digga selve turen. Når jeg så satt blid og fornøyd på sykkelen utenfor verkstedet "heime på gar'n" og prata med folket som var samla der så begynte jeg som jeg alltid gjør, å fikle.. Eller, jeg klarer jo bare ikke å sitte i ro, så jeg plundrer med ting, sparker litt grus og slikt mens vi prater om løst og fast, mest løst.. Og jeg klarer selvfølgelig det kunststykket å legge leggen innpå eksospotta på sykkelen, som ikke var noe særlig annet enn omtrent glødende heit! Åh herre det lukta!! Og skinnet krøllet seg og det lukta grisebust lang veg. Det var så ille at naboene kom over og lurte på om det var grillparty med helgrilla gris på gang eller noe.. Men neida, det var "bare" lille søte meg som la den lekre leggen min innpå eksosen, selvfølgelig uten et eneste beskyttende klesplagg imellom.. Kanskje like greit, for litt dongeri eller noe slikt som ville smelta inn i såret ville kanskje ikke gjort saken noe bedre..? Vertfall, tøff som jeg er så bare børsta jeg vekk de seige og sammenkrøllete skinnfillene som hang sånn delvis fast på baksiden av leggen og lot som ingen ting.. Smart.. jææævlig smart.. !! Eller? Vertfall ser det ikke særlig bra ut nå, selv om jeg (eller frøkna selvfølgelig, ho er jo sykepleier)fikk rensa det litt utpå ettermiddagen når jeg kom inn til henne og hun fikk se resultatet av stuntet mitt, så har det ikke blitt noe særlig bra.. Nå svir det konstant, i tillegg til at det klør noe innst inni grasrota rundt det, og gjør vondt når jeg strekker/komprimerer huden i og rundt såret.. Jaja, så da har vi enda en "note to self" i boka.. "Ikke legg armer, bein eller andre legemsdeler inn på varme eksospotter".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5322 Skrevet April 26, 2011 Jaja, så da har vi enda en "note to self" i boka.. "Ikke legg armer, bein eller andre legemsdeler inn på varme eksospotter".. eller andre varme flater gjorde dette selv for ett år siden med et stekebrett jeg tok ut av ovnen og fikk det mot overarmen akkurat samme smerte som du beskriver, og har arr enda men å få leggen inn på en enda varmere ting må være værre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5323 Skrevet April 26, 2011 Nå svir det konstant, i tillegg til at det klør noe innst inni grasrota rundt det, og gjør vondt når jeg strekker/komprimerer huden i og rundt såret.. Og hva forventer du fra en (mest sannsynlig) 2. grads forbrenning...? Selvsagt gjør det vondt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5324 Skrevet April 27, 2011 noen som har 1fas acdc tig aparat å låne/leie bort til sommern en gang? (må gjøre om litt på ett innsug og lage rørgater i jettan ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5325 Skrevet April 27, 2011 har noen her testa Huawei SmaKit S7 ? må ha noe til spotify'n min!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...