#5326 Skrevet April 27, 2011 har noen her testa Huawei SmaKit S7 ? må ha noe til spotify'n min!! Aner ikke hva det er en gang:p Billig forstillingskontroll i distriktet, med mulighet for litt lettere senka biler - noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5327 Skrevet April 27, 2011 Kim Rune! Du som har ny mobil en gang i uka, hvor gjør du av de gamle? Skulle snart hatt meg ny serru, og dine gamle er jo som nye i forhold til min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5328 Skrevet April 27, 2011 Takk Morten: ) Da har jeg flere steder jeg kan søke: ) Men du veit ikke om det er noe ledig noen steder?: ) Det vet jeg dessverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5329 Skrevet April 27, 2011 Kim Rune! Du som har ny mobil en gang i uka, hvor gjør du av de gamle?Skulle snart hatt meg ny serru, og dine gamle er jo som nye i forhold til min Det er en tablet/nettbrett ska ha i bilen til spotify 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5330 Skrevet April 27, 2011 Var ikke deeeet jeg spurte om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5331 Skrevet April 27, 2011 Hvordan er det folkens ? Noe felleskjøring til treffa til helga? Blir nok bare Hadeland for min del. Men hadde jo vært trivelig å ta følge evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5332 Skrevet April 27, 2011 jeg er med på kolonne bare hadeland på meg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5333 Skrevet April 27, 2011 Ser faktisk ut til at det ikke blir noen av treffa på meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5334 Skrevet April 27, 2011 Aner ikke hva det er en gang:p Billig forstillingskontroll i distriktet, med mulighet for litt lettere senka biler - noen forslag? Hør med Kolbu bilservice veit dem får oppå lave biler i værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5335 Skrevet April 27, 2011 Ser faktisk ut til at det ikke blir noen av treffa på meg... Me2.. takka ja til å jobbe: bh :.. Kan tru je angra når je såg at det var treff samme dagen: rolleyes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5336 Skrevet April 27, 2011 Hør med Kolbu bilservice veit dem får oppå lave biler i værtfall Tenkte på de. Får ta å høre med Kenneth eller Fredrik en dag:) Jeg skal ihvertfall på begge treffene, så kolonne er jeg med på åkkesom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5337 Skrevet April 27, 2011 Me2.. takka ja til å jobbe: bh :.. Kan tru je angra når je såg at det var treff samme dagen: rolleyes. Bilen min blir ikke ferdig - så da er det liksom ikke like artig å være med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5338 Skrevet April 27, 2011 Ikke min heller, det. Må kjøre med ukomplette felger og mest sannsynligvis en liten rustflekk eller to jeg ikke rekker å ta, og rekker heller ikke å polere panser og tak, ei heller å ha på voks på bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5339 Skrevet April 27, 2011 Joa - men selv er jeg lite lysten på å kjøre med utslitte 18" hjul liksom Har faktisk vurdert en tur til Skreia på søndag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5340 Skrevet April 27, 2011 Bilen min blir ikke ferdig - så da er det liksom ikke like artig å være med.. Men artig bare å dra å sjå da;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5341 Skrevet April 27, 2011 Joa - men selv er jeg lite lysten på å kjøre med utslitte 18" hjul liksom Har faktisk vurdert en tur til Skreia på søndag da Hehe, sant det:p Ja, det høres ut som en skikkelig god plan:D Ehh, skjer det noe oppi her? Edit: Og der så jeg hva som skjedde, ja:) Det er nok ikke det dummeste man kan finne på på Skreia - kanskje faktisk det eneste man kan finne på i løpet av året også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5342 Skrevet April 27, 2011 Men artig bare å dra å sjå da;).. Joa... Men så er det Mjøsa rundt 1.mai da + mye gamle fine biler å se på også (ja jeg er litt fan av gamle amcars også ama ) Er visst noe opplegg på Skreia som kunne vært moro å vært med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5343 Skrevet April 27, 2011 Hehe, sant det:p Ja, det høres ut som en skikkelig god plan:D Ehh, skjer det noe oppi her? Hehe - får skylde på min bedre halvdel ang den dra-til-Skreia ideen .. Er Yttervika Rock og Amcarclub som arrangerer noe greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5344 Skrevet April 27, 2011 Ja, jeg veit ikke hvorfor noen vil dra hit frivillig: haha : Neida, det er sikkert moro det:) Kjører jo en del (for å si det mildt) sykler igjennom her den dagen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5345 Skrevet April 27, 2011 Ser faktisk ut til at det ikke blir noen av treffa på meg... uruttinerte folk asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5346 Skrevet April 27, 2011 lure på om vi faktisk kjem inn på hadeland med seat jeg? gidd da ikke parkere uttafor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5347 Skrevet April 27, 2011 Ja, jeg veit ikke hvorfor noen vil dra hit frivillig: haha : Eller bo der.... hihi uruttinerte folk asså Ja ikke sant Nå har jeg hatt hele vinteren på å bli ferdig med bilen og så bommer jeg så fælt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5348 Skrevet April 27, 2011 Det var faktisk ganske så ufrivillig at jeg endte opp nedi "sentrum" her, for å si det sånn:p Men trives allikevel, selv om det er tidenes mest stusselige plass - nest etter Kolbu:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5349 Skrevet April 27, 2011 enig med petter! makan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5350 Skrevet April 27, 2011 enig med petter! makan Blæh Ny deadline får bli Vålertreffet. Rekker jeg ikke det legger jeg opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...