#5376 Skrevet April 29, 2011 Mjøsstranda 13 timer på jobb, er det rart en surrer.... Menneee er det ingen som skal til Valdres treffet da? Vi skal;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5377 Skrevet April 29, 2011 Vi også! Har vel alt sagt det andre steder her, men det får så være:p Brage har fått seg nytt avatarbilde også, gitt. Er de edderkoppene ekte, eller? Isåfall er du bittelitt tøff: smil : De ser jo i det minste ekte ut: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5378 Skrevet April 29, 2011 Vi skal;-) jo men du reiser jo allerede i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5379 Skrevet April 29, 2011 jo men du reiser jo allerede i dag Ja:-P så da treffes vi nok oppå der: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5380 Skrevet April 29, 2011 Ola: Møtte jeg deg på Mjøsbrua i går kveld, rundt halv elve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5381 Skrevet April 29, 2011 Ingen vits å oppdatere grevlingen kanskje.. Men.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28101291 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5382 Skrevet April 29, 2011 Og er det noen her som trenger Recaro til A4 b5? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27526251 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5383 Skrevet April 29, 2011 JAA. Så klart er det det ! Sponser du da, ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5384 Skrevet April 29, 2011 Men du har ikke sedan, Simen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5385 Skrevet April 29, 2011 Men du har ikke sedan, Simen.. DU skrev bare A4 B5. Leste ikke annonsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5386 Skrevet April 29, 2011 Brage har fått seg nytt avatarbilde også, gitt. Er de edderkoppene ekte, eller? Isåfall er du bittelitt tøff: smil : De ser jo i det minste ekte ut: klø : Jauda, de er like ekte som hårfargen du ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5387 Skrevet April 29, 2011 Haha, dagens fortreffelighet fra en 12 år gammel skikkelig _ikke_ bilinteressert jente.. "Du mamma! Det er skikkelig urettferdig daa.. Atte, Stig Arne legger på fine hjul på sin egen bil mens han har lagt på stygge hjul på din bil..!".. Eg måtte le! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5388 Skrevet April 29, 2011 Jauda, de er like ekte som hårfargen du ser Oi, da er det ekte, da: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5389 Skrevet April 29, 2011 God natt folkens , ses i morgen til de av dere som vil være med. Statoil vis a vis CC kl 08.15 og avreise 08.30 Møter så folka på Statoil Gjøvik sia med avreise derfra ca kl 09.30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5390 Skrevet April 29, 2011 Senga snart her også, så kanskje man er litt opplagt til i morgen:p Akkurat ferdig med å montere felger, vaske og støvsuge bil, og vasket utvendig. Siste liten, gitt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5391 Skrevet April 29, 2011 blir ikke no valdres treff på meg, mest pga. veien filmen Inception var foresten jævlig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5392 Skrevet April 29, 2011 blir ikke no valdres treff på meg, mest pga. veien filmen Inception var foresten jævlig bra Velkommen etter lillegutt! Henter skrapet til uka btw Da har jeg ikke noe som skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5393 Skrevet April 30, 2011 jeg henger litt etter bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5394 Skrevet April 30, 2011 Når blir det avreise fra Hamar i morgen da? Synes 10.00 hørtes ut som et bra forslag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5395 Skrevet April 30, 2011 Ingen her som legger om dekk på kveldstid vel? vil ha på nyfelga! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5396 Skrevet April 30, 2011 Har igjen div ventilhetter som jeg tar med til Hadeland i morgen.. Selges for 30kr pr.sett http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2287549#post2287549 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5397 Skrevet April 30, 2011 Ingen her som legger om dekk på kveldstid vel? vil ha på nyfelga! hehe Hvis du gjør jobben selv får du sikkert leid maskina til Haugomer`n? Har lånt den et par ganger selv jeg.. Men han har ikke avballanseringsmaskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5398 Skrevet April 30, 2011 Hvis du gjør jobben selv får du sikkert leid maskina til Haugomer`n? Har lånt den et par ganger selv jeg..Men han har ikke avballanseringsmaskin. Like greit å vente til mandag da kjett å kjøre til hadeland med uballanserte hjul hehe Ikke klarer jeg å legge på dekk hell så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5399 Skrevet April 30, 2011 Er du på jobb, Joakim? Du som jobber på.. Coop bygg elns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5400 Skrevet April 30, 2011 Er du på jobb, Joakim? Du som jobber på.. Coop bygg elns? jess jeg er på arbe støtt vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...