#5401 Skrevet April 30, 2011 Ingen her som legger om dekk på kveldstid vel? vil ha på nyfelga! hehe Dekklåven.. Ring og hør med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5402 Skrevet April 30, 2011 har pratet med stormtrooper(raymond) og darth vader(bjørn audun) og skal møtes på statoil på gjøvik kl 10.00 imorgen.. så da kan vel de som vil møtes på statoil hamar til 9 kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5403 Skrevet April 30, 2011 Var det kontroll hemmat ifra valdres i dag? Raymond?!:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5404 Skrevet April 30, 2011 (endret) har pratet med stormtrooper(raymond) og darth vader(bjørn audun) Ha ha så bra men ja enten så møtes vi der eller så har vi reist i veien litt før. Får se ann hvor lenge vi sover. Var det kontroll hemmat ifra valdres i dag? Raymond?!:-P Nei det var ingenting. Bare en politibil i Gjøvik sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5405 Skrevet April 30, 2011 Jeg skal prøve å ikke sovne igjen i morgen tidlig Se hvor mange som dukker opp på Statoil Asla søndag morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5406 Skrevet April 30, 2011 Er jo en del kortere fra Gjøvik til Gran enn fra Gjøvik til Leira... så hva med å møtes på Statoil Mjøsstranda ca. 10.00 og avreise ca. 10.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5407 Skrevet April 30, 2011 alle er vel klar over bensinprisene nå men fy faen godt jeg fyller annenvær måned omtrent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5408 Skrevet April 30, 2011 Når skal folk dra fra Hamar. Blir det klokka ni eller klokka ti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5409 Skrevet April 30, 2011 Ha ha så bra men ja enten så møtes vi der eller så har vi reist i veien litt før. Får se ann hvor lenge vi sover. Nei det var ingenting. Bare en politibil i Gjøvik sentrum. Fikk høre det var kontroll ama, men det var ingen ting når jeg kom hjem heller: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5410 Skrevet April 30, 2011 Vel. JEG drar ikke fra Hamar noe tidligere en kvart på ti / ti. Såååå lang tid bruker vi ikke over til andre sida og videre at vi må kjøre før fuggern fis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5411 Skrevet Mai 1, 2011 fuggern har fisi nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5412 Skrevet Mai 1, 2011 Det er lenge sia den feis! Var oppe 05.51 og da hørte jeg den allerede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5413 Skrevet Mai 1, 2011 Vel dusjen nå og så skal man skrape seg bort på statoil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5414 Skrevet Mai 1, 2011 I morra har dere en ting å gjøre.. WISH ME LUCK!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5415 Skrevet Mai 1, 2011 I morra har dere en ting å gjøre.. WISH ME LUCK!!! å jaså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5416 Skrevet Mai 2, 2011 Lykke til Stig Arne! Uansett hva det måtte gjelde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5417 Skrevet Mai 2, 2011 Her var det lite liv gitt... Ingen som har kommet seg igjen etter ei helg med treff? Je lyt snart på arbe je nå.... haff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5418 Skrevet Mai 2, 2011 jeg er her jeg! skal på arbe snart sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5419 Skrevet Mai 2, 2011 Noen som ønsker å leie ut i Lillehammer til høsten ? http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/wanted/object?finnkode=28272628 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5420 Skrevet Mai 2, 2011 noen som har tid til å kjøre en stk Bora fra rudshøgda til lillehammer på onsdag? har time kl halv 12 på BT men jeg kommer meg ikke ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5421 Skrevet Mai 2, 2011 nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5422 Skrevet Mai 2, 2011 det veit jeg men simen kan være med på BT men sku ha fått kjørt den til lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5423 Skrevet Mai 2, 2011 det ordner seg om simen klarer å stå opp i tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5424 Skrevet Mai 2, 2011 Om noen har bilder av bilen min fra hadeland så er det bare å legge dem ut i tråden min mange takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5425 Skrevet Mai 2, 2011 Jeg har fri onsdag kim hvis du skulle trenge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...