#5476 Skrevet Mai 6, 2011 Hvor får jeg tak i klubb merket til å ha på bilen?? .. Helst i dag, drar til Strømstad etterpå, Passat treff i morgen, så sku jo reklamert seg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5477 Skrevet Mai 6, 2011 jaja. da var 1 fri trening over i f1. å vettel ut på grasset å snure inni autovernet. så ble litt jobb for å få den ferdig til neste fri trening. mc L rote seg jo til å ikke få kommet seg utpå en gang. mens alonso tok beste tid :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5478 Skrevet Mai 6, 2011 Hvor får jeg tak i klubb merket til å ha på bilen?? .. Helst i dag, drar til Strømstad etterpå, Passat treff i morgen, så sku jo reklamert seg litt Hvis du kjører om Hamar har Raymond Andersen til deg. Evt så har jeg men ikke så jeg får delt ut i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5479 Skrevet Mai 6, 2011 PR prebygg AS må desverre begjære oppbud. Ber om at dere lukker byggeplasser og låser inn verktøy og utstyr. Informasjonsbrev er utsendt. Beklager dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5480 Skrevet Mai 6, 2011 Hmm, ja? Arbeidsplassen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5481 Skrevet Mai 6, 2011 Noen som veit om det går ann å trimme sdi?? Helg btw: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5482 Skrevet Mai 6, 2011 Hmm, ja? Arbeidsplassen din? jepp desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5483 Skrevet Mai 6, 2011 Wow, den er kjip:( Får håpe du finner deg noe igjen ganske kjapt, da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5484 Skrevet Mai 6, 2011 ska ha møte på jobben ikveld så får vi vite litt mer får jeg håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5485 Skrevet Mai 6, 2011 Skal krysse fingrene for deg, snill som jeg er:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5486 Skrevet Mai 6, 2011 eneste vi vet er jo den meldinga der : p så fått minimalt med info, men får vell vite alt på møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5487 Skrevet Mai 6, 2011 eneste vi vet er jo den meldinga der : p så fått minimalt med info, men får vell vite alt på møte Den var kjip Kim Rune. Lykke til på møtet da.. Hvis det øker mye på jobben her iløpet av sommeren trenger vi kanskje flere vikarer her, i værste fall. Og du er jo kjent med byggevarer så du får sifra hvis du blir arbeidsledig. Så skal vi se på saken. Da kan du bo hus Ane i sommer så får du kort vei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5488 Skrevet Mai 6, 2011 Evt, får du starte på Gardermoen, fikser jobb til deg jeg Vikar,men jobb så mye du vil. Fast jobb etter ca 3 mnd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5489 Skrevet Mai 6, 2011 Hvis noen veit om leilighet til leie på Hamar fra rundt juli/helt i starten av august, så si ifra Rolig par (jeg og dama) som skal bo der. - Bør være relativt fin - Maks 8000 i mnd - Helst i sykkelavstand til høgskolen på Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5490 Skrevet Mai 6, 2011 noen som har venstre stikkaksling til 02A kasse liggende? treng asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5491 Skrevet Mai 7, 2011 Gooooood morgen! Sitt på jobb og gjesper med en kaffe jeg nå, fin start på lørdan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5492 Skrevet Mai 7, 2011 god mårra skal straks ut å vaske bil også legge film på lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5493 Skrevet Mai 7, 2011 Noen som skal på street legal her idag da? vet ikke om det blir så mye vag der men.. og synd er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5494 Skrevet Mai 7, 2011 Noen som skal på street legal her idag da? vet ikke om det blir så mye vag der men.. og synd er det Je skal å dama ska kjøre :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5495 Skrevet Mai 7, 2011 Goooood Mooooorgen graut tryner hehe Da er jeg oppe, driver å småpakker litt til Follo tur i dag og Halden i morgen på Vag treff. Kjører med Øystein (beige 2´r golf) nedover siden vi ikke gidder å henge på Hamar i helga he he Fortsatt muligheter for de som ønsker å henge seg på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5496 Skrevet Mai 7, 2011 Noen som skal på street legal her idag da? vet ikke om det blir så mye vag der men.. og synd er det vi ska en tur å titte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5497 Skrevet Mai 7, 2011 Je skal å dama ska kjøre :D det blir så hu skal kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5498 Skrevet Mai 7, 2011 meeen, er det neste mnd det er halv årsavgift? vurderer å få skilta passaten snart (selv om bilen i seg selv prøver å stikke kjepper i hjula for det ;p ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5499 Skrevet Mai 7, 2011 blir den vraket før 1. juli,så får du igjen halve årsavgiften 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5500 Skrevet Mai 7, 2011 Skal ha _PÅ_ skilt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...