#5526 Skrevet Mai 9, 2011 Går an å stå ute og vaske nå, nå som det er så fint vær på Las Palmas avdeling Skreia:D Noen som vil spørre om jeg har fått skaffet senterdeksler i DENNE tråden, sånn for å bumpe den opp igjen uten at jeg gjør det selv og får prikker for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5527 Skrevet Mai 9, 2011 Noen som vil spørre om jeg har fått skaffet senterdeksler i DENNE tråden, sånn for å bumpe den opp igjen uten at jeg gjør det selv og får prikker for det? DONE=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5528 Skrevet Mai 9, 2011 Takk:D Gidder ikke å få flere prikker for ulovlig bumping nå, for da får jeg vel snart 14 dagers ferie fra forumet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5529 Skrevet Mai 9, 2011 ble jaggu en vask likevell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5530 Skrevet Mai 9, 2011 Her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5531 Skrevet Mai 9, 2011 Her også Jeg støva vell ikke noe på bilen din i forrige uke og helga ve? dreiv og kjørte på det jorde i bakgrunnen der hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5532 Skrevet Mai 9, 2011 Jaså, du driver med våronn på Skreia? Jo, var så støvete og jævlig som den aldri har vært før, får jeg vel si ettersom det var deg:nana: Neida, det gikk garantert greit - er vant med støv og kumøkk når man bor på landet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5533 Skrevet Mai 9, 2011 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10093324 "Men vil du ha den mobiltelefonen som er best akkurat nå behøver du ikke lete lenger. Galaxy S II er regjerende mester." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5534 Skrevet Mai 9, 2011 Jaså, du driver med våronn på Skreia? Jo, var så støvete og jævlig som den aldri har vært før, får jeg vel si ettersom det var deg:nana: Neida, det gikk garantert greit - er vant med støv og kumøkk når man bor på landet:p Ja var meg det gitt:p var bra det da, ellers så måtte du vell fått en gratis vask;) de som bor i de hvite husene der virka ikke så fornøyde hvetfall: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5535 Skrevet Mai 9, 2011 Siden det er den store "vaskebildedagen" så slenger je ut ett bilde av bobla mi, nyspylt=) (riktignok ett par dager siden da, men læll) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5536 Skrevet Mai 9, 2011 grooom bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5537 Skrevet Mai 9, 2011 hvor er LIKER knappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5538 Skrevet Mai 9, 2011 Jobbinterjuv i morra:) Kryss figra for meg a! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5539 Skrevet Mai 9, 2011 Lykke til hvor da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5540 Skrevet Mai 9, 2011 Lykke til hvor da ? Takk a! Sulland Hamar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5541 Skrevet Mai 9, 2011 Lykke til:) sammen med Rune stubbom evt da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5542 Skrevet Mai 9, 2011 Lykke til:) sammen med Rune stubbom evt da;) Jobber han på Midtstranda?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5543 Skrevet Mai 9, 2011 Jobber han på Midtstranda?: ) nja.. Mener han jobber ved mekonomen der je: klø :.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5544 Skrevet Mai 9, 2011 nja.. Mener han jobber ved mekonomen der je: klø :.. Aha, bilskadesenteret er på Midtstranda da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5545 Skrevet Mai 9, 2011 lykke til ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5546 Skrevet Mai 9, 2011 Aha, bilskadesenteret er på Midtstranda da;) aki.. didn't know that:p.. Lykke til hvertfall;).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5547 Skrevet Mai 9, 2011 Lykke til ja! Det der går nok bra skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5548 Skrevet Mai 9, 2011 lykke til ola aki.. didn't know that:p.. Lykke til hvertfall;).. Takk Petter:D Nå veit du det da:D Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5549 Skrevet Mai 9, 2011 Tror det var tabbe av meg å stå opp i 9-tia i dag tidlig.. Akkurat kommet på jobb og er dødstrøtt.. skal jo ikke være her lenger enn til 6 i morra tidlig.. NIIICE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5550 Skrevet Mai 9, 2011 Ikkjee braaa! Akkurat innat fra jobb sjøl jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...