#5576 Skrevet Mai 10, 2011 Argh! Xenonen har slutta å lyse på ene sia! sånn er det med uorg xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5577 Skrevet Mai 10, 2011 sånn er det med uorg xenon Har du liksom originalt du ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5578 Skrevet Mai 10, 2011 Har du liksom originalt du ell? nei men har hatt uorg å aldri mer xenonkit! morro å miste lys i mørke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5579 Skrevet Mai 10, 2011 nei men har hatt uorg å aldri mer xenonkit! morro å miste lys i mørke hehe, får unngå og kjøre når det er mørkt da vettu har hatt på golfen i over 1 år uten problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5580 Skrevet Mai 10, 2011 hehe jada på golfen min så holdt det faktisk ganske bra, men har MYE å si hva slags merke du bruker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5581 Skrevet Mai 10, 2011 du kunne også vert uheldig kim rune, har hatt 4 sett fra samme produsent som du kjøpte av og alldri hatt no problem med de... også hvis det er no unormalt galt med settet får man nytt asap hvis man sender en mail til de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5582 Skrevet Mai 10, 2011 'Øøøøøøhmmmm ... Øøøøøhm ... Hjælp?? hva er problemet? svaret mitt er uansett justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5583 Skrevet Mai 10, 2011 du kunne også vert uheldig kim rune, har hatt 4 sett fra samme produsent som du kjøpte av og alldri hatt no problem med de... også hvis det er no unormalt galt med settet får man nytt asap hvis man sender en mail til de joda kan hende, jeg pælma hvertfall mitt så langt jeg fikk det aldri mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5584 Skrevet Mai 10, 2011 rike guttunger altså.... bare kaster ting som fortsatt fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5585 Skrevet Mai 10, 2011 rike guttunger altså.... bare kaster ting som fortsatt fungerer Xenonkit = møkk hehe nei mye bedre å kjøpe goode pærer istede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5586 Skrevet Mai 10, 2011 Xenon Neida, xenon er greit på de bilene som kommer originalt med det, men det ser ikke smart ut å komme med en ny bil der bare det ene lyset lyser fordi man har kjøpt et shitty xenonkit - lukter fort lunta da:p Ikke er det så kult med de fjolsene som monterer de i lykter som overhodet ikke er beregnet for xenon heller. Moro: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5587 Skrevet Mai 10, 2011 kunne ikke blitt mer enig mads 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5588 Skrevet Mai 10, 2011 hva er problemet? svaret mitt er uansett justerbart PROBLEMET? Ser du ikke det ? Det ene bilde er fra venstre bak, det andre fra høyre bak.... Hjæææælp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5589 Skrevet Mai 10, 2011 Xenon Neida, xenon er greit på de bilene som kommer originalt med det, men det ser ikke smart ut å komme med en ny bil der bare det ene lyset lyser fordi man har kjøpt et shitty xenonkit - lukter fort lunta da:p Ikke er det så kult med de fjolsene som monterer de i lykter som overhodet ikke er beregnet for xenon heller. Moro: smil : blæblæ Kjøpte ikke shitty heller faktisk, kjøpte av Tom Are så håper det er garanti på det Syns det ser MER kopete ut med en splitter ny bil og gule lys som kanskje lyser 10 M i høstmørket Men kunne ikke vært mer enig i att xenon faktisk ser harry ut på golf 3/vento og alle andre eldre biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5590 Skrevet Mai 10, 2011 fins ikke værre en å møte de med ettermontert xenon i lykter uten linse!! kan klikke på sånne da spesielt gammle biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5591 Skrevet Mai 10, 2011 fins ikke værre en å møte de med ettermontert xenon i lykter uten linse!! kan klikke på sånne da spesielt gammle biler e9! har ettermontert i fulltlys uten linse jeg da men ingen som kommer så nærme at de ser det uansett før jeg skrur det av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5592 Skrevet Mai 10, 2011 Bla bla bla. kjører xenon på passaten jeg og enda ikke noen som har blinka eller klaga på det. Orginale pærer ? 55w som lyser like bra som et telys. nei takk. klikk i vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5593 Skrevet Mai 10, 2011 Bla bla bla. kjører xenon på passaten jeg og enda ikke noen som har blinka eller klaga på det. Orginale pærer ? 55w som lyser like bra som et telys. nei takk. klikk i vei Godt fler syns att det å ha gode lys veier mer enn at det kanskje ryker en gang i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5594 Skrevet Mai 10, 2011 PROBLEMET? Ser du ikke det ? Det ene bilde er fra venstre bak, det andre fra høyre bak.... Hjæææælp! Du har parkert skevt? Kapp den ene fjøra litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5595 Skrevet Mai 10, 2011 Har ryki en ballast på nå snart 3 år. Så det er ikke gæli. Vurderer å teste ut noen pærer vi har på jobben også men 2 pærer koster rett under det et xenonkit ligger på så da kan jeg ikke helt forsvare det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5596 Skrevet Mai 10, 2011 PROBLEMET? Ser du ikke det ? Det ene bilde er fra venstre bak, det andre fra høyre bak.... Hjæææælp! gikk ikke an å se at begge bildene var av bakhjula skal jeg komme å sette meg på ene siden bak ? I fix! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5597 Skrevet Mai 10, 2011 Hehe, folk har meninger om xenon, det er det ingen tvil om:p Men det går jo på smak og behag det uansett. Irriterende er det uansett å møte noen som har montert kina-kitet sitt på vanlige (ikke linse) lykter, for gud hvor mye strølys mesteparten av de folka har: eek : Har foreløpig klart meg uten xenon på disse gamle sliterne mine, og man ser nok ikke meg med xenon før den dagen jeg har kjøpt en bil som har det originalt heller:p Synes de fleste nye biler har bra lys selv om de ikke har xenon også, jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5598 Skrevet Mai 10, 2011 alle lyktene jeg har montert xenon i kjørelysa i har hatt linse og har vert bygd for xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5599 Skrevet Mai 10, 2011 Så er det vesentlig mange som bare monterer pærene uten å justere lyktene etterpå. Da får man en del morsomme lysbilder. Det er totalt nødvendig å justere lyktene ved ettermontering av xenonkit på ikke linselykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5600 Skrevet Mai 10, 2011 Hvor får jeg tak i klubb merket til å ha på bilen?? .. Helst i dag, drar til Strømstad etterpå, Passat treff i morgen, så sku jo reklamert seg litt Trenger også merker . Men hvor får jeg det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...