Anbefalte innlegg

Argh! Xenonen har slutta å lyse på ene sia! : bh :

sånn er det med uorg xenon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn er det med uorg xenon ;)

Har du liksom originalt du ell? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du liksom originalt du ell? :P

nei men har hatt uorg å aldri mer xenonkit! morro å miste lys i mørke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei men har hatt uorg å aldri mer xenonkit! morro å miste lys i mørke :P

hehe, får unngå og kjøre når det er mørkt da vettu :P har hatt på golfen i over 1 år uten problem :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jada på golfen min så holdt det faktisk ganske bra, men har MYE å si hva slags merke du bruker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kunne også vert uheldig kim rune, har hatt 4 sett fra samme produsent som du kjøpte av og alldri hatt no problem med de... også hvis det er no unormalt galt med settet får man nytt asap hvis man sender en mail til de ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Øøøøøøhmmmm ... Øøøøøhm ... Hjælp??

2myrlsl.jpg

hva er problemet? :P svaret mitt er uansett justerbart ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kunne også vert uheldig kim rune, har hatt 4 sett fra samme produsent som du kjøpte av og alldri hatt no problem med de... også hvis det er no unormalt galt med settet får man nytt asap hvis man sender en mail til de ;)

joda kan hende, jeg pælma hvertfall mitt så langt jeg fikk det :P aldri mer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rike guttunger altså.... bare kaster ting som fortsatt fungerer : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rike guttunger altså.... bare kaster ting som fortsatt fungerer : rolleyes

Xenonkit = møkk :shf: hehe :P

nei mye bedre å kjøpe goode pærer istede :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon

Neida, xenon er greit på de bilene som kommer originalt med det, men det ser ikke smart ut å komme med en ny bil der bare det ene lyset lyser fordi man har kjøpt et shitty xenonkit - lukter fort lunta da:p Ikke er det så kult med de fjolsene som monterer de i lykter som overhodet ikke er beregnet for xenon heller.

Moro: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke blitt mer enig mads ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er problemet? :P svaret mitt er uansett justerbart ;)

PROBLEMET? :P Ser du ikke det : rolleyes ?

Det ene bilde er fra venstre bak, det andre fra høyre bak.... Hjæææælp!: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xenon

Neida, xenon er greit på de bilene som kommer originalt med det, men det ser ikke smart ut å komme med en ny bil der bare det ene lyset lyser fordi man har kjøpt et shitty xenonkit - lukter fort lunta da:p Ikke er det så kult med de fjolsene som monterer de i lykter som overhodet ikke er beregnet for xenon heller.

Moro: smil :

blæblæ :P Kjøpte ikke shitty heller faktisk, kjøpte av Tom Are :P så håper det er garanti på det :o Syns det ser MER kopete ut med en splitter ny bil og gule lys som kanskje lyser 10 M i høstmørket :P

Men kunne ikke vært mer enig i att xenon faktisk ser harry ut på golf 3/vento og alle andre eldre biler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins ikke værre en å møte de med ettermontert xenon i lykter uten linse!! kan klikke på sånne :P da spesielt gammle biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins ikke værre en å møte de med ettermontert xenon i lykter uten linse!! kan klikke på sånne :P da spesielt gammle biler

e9! har ettermontert i fulltlys uten linse jeg da men :o ingen som kommer så nærme at de ser det uansett før jeg skrur det av :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bla bla bla. kjører xenon på passaten jeg og enda ikke noen som har blinka eller klaga på det. Orginale pærer ? 55w som lyser like bra som et telys. nei takk. klikk i vei :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bla bla bla. kjører xenon på passaten jeg og enda ikke noen som har blinka eller klaga på det. Orginale pærer ? 55w som lyser like bra som et telys. nei takk. klikk i vei :P

Godt fler syns att det å ha gode lys veier mer enn at det kanskje ryker en gang i året :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har parkert skevt? ;) Kapp den ene fjøra litt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ryki en ballast på nå snart 3 år. Så det er ikke gæli. Vurderer å teste ut noen pærer vi har på jobben også men 2 pærer koster rett under det et xenonkit ligger på så da kan jeg ikke helt forsvare det heller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk ikke an å se at begge bildene var av bakhjula :P

skal jeg komme å sette meg på ene siden bak ;)? I fix!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, folk har meninger om xenon, det er det ingen tvil om:p Men det går jo på smak og behag det uansett. Irriterende er det uansett å møte noen som har montert kina-kitet sitt på vanlige (ikke linse) lykter, for gud hvor mye strølys mesteparten av de folka har: eek :

Har foreløpig klart meg uten xenon på disse gamle sliterne mine, og man ser nok ikke meg med xenon før den dagen jeg har kjøpt en bil som har det originalt heller:p Synes de fleste nye biler har bra lys selv om de ikke har xenon også, jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle lyktene jeg har montert xenon i kjørelysa i har hatt linse og har vert bygd for xenon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det vesentlig mange som bare monterer pærene uten å justere lyktene etterpå. Da får man en del morsomme lysbilder. Det er totalt nødvendig å justere lyktene ved ettermontering av xenonkit på ikke linselykter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i klubb merket til å ha på bilen?? .. Helst i dag, drar til Strømstad etterpå, Passat treff i morgen, så sku jo reklamert seg litt :P

Trenger også merker . Men hvor får jeg det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.